abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221016637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Am heeft haar angstpoepje (?!?!) al gedaan
Gelukkig werkte de muesli.
pi_221016639
Wat een dumbception bij Sanneke:

Ze post een story dat ze zooo dom is dat ze er nu pas achter komt dat Mexico bij Amerika hoort?

Hoe komt ze hierbij????? Omdat ze gehoord heeft dat het WK in Amerika is en de opening in Mexico was?
pi_221016641
Dat helemaal niemand anders in dit resort is, denk ik ook niet...want er is een best uitgebreid ontbijtbuffet. Misschien is ze gevraagd geen andere mensen te filmen, want gisteren avond waren er ook maar weinig te zien.
Misschien heeft ze de reis voor haar verjaardag gekregen en is ook een gedeelte gesponsord, want waarom zou je anders zo uitgebreid de faciliteiten laten zien.
pi_221016643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:24 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Nee joh, ze zijn gewoon met elkaar wat wezen drinken in de stad. Één biertje kan dan toch gewoon. Die oudste kinderen zullen zich heus wel verantwoordelijk voelen voor hun jongere broertjes en zusjes. En ze daarnaast ook lekker verwennen met bitterballen en laat opblijven enzo.
Dat is ook mijn hele punt. Waarom moet AM weer een onzin verhaaltje delen en de suggestie wekken dat er gezopen is en er rare fotos zijn gemaakt? Natuurlijk hebben die kinderen gewoon een rondje stad gedaan en misschien 1 drankje gedronken en maken ze het deze dagen gezellig met de jongste meiden met lekker laat opblijven en chips en cola.
Het is AM weer die interessant en stoer moet verkondigen dat het wilde boel is, lege bierglazen deelt op haar story en zegt dat ze niet weet waar haar 5-jarige uithangt.
Maar ondertussen hele betogen afsteekt dat de kinderen schoolreisjes en sportdagen niet aankunnen op het einde van het jaar en hoe de scholen dat durven te verzinnen. En kinderpostzegels verkopen een levensgevaarlijke activiteit vindt.
Kortom, ze praat weer heel veel onzin.
pi_221016655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap echt niet dat ze niet alle kinderen thuis houden, en iemand in het huis komt logeren, desnoods wisselen de kinderen af.
Het is toch leuk voor de kinderen dat ze mogen logeren bij hun grote broer of zus?
pi_221016656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:57 schreef Moondance het volgende:

Ze post een story dat ze zooo dom is dat ze er nu pas achter komt dat Mexico bij Amerika hoort?

Hoe komt ze hierbij????? Omdat ze gehoord heeft dat het WK in Amerika is en de opening in Mexico was?
Het word straks nog erger als ze hoort dat het ook nog in Canada is 😱
pi_221016662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:03 schreef Cattolica het volgende:
Vanuit mijn eigen ouderwetse perspectief vond ik het trouwens ook opvallend dat Julia hun 's nachts naar Schiphol heeft gebracht en Rens alleen achterbleef met de kinderen. Ongeacht dat het Rens is, zou ik het als moeder liever omgekeerd hebben gehad en als dat niet mogelijk was, een taxi hebben genomen of een overnachting bij Schiphol.
Volgens mij heeft Rens geen rijbewijs.
pi_221016681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het word straks nog erger als ze hoort dat het ook nog in Canada is 😱
Dan is ze helemaal van de rel
pi_221016693
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:54 schreef Lipisu het volgende:
Hvk nu weer een nieuw meubelstuk? Die grote tafel voor de bank, dus als je op de bank zit kijk je tegen een hoge tafel aan? Tv kijken is dan toch ook onmogelijk?
Allemaal wel weer fris en helder dat moet ik haar nageven. Maar waarom die lichte kleding met dit weer? Zo bezorg je jezelf toch bergen werk?
Het valt me op dat ze sinds kort niets meer deelt over de mega puinhoop die ze er soms van had, afwas en volle vloeren.
Het valt me ook op dat ze minder lijkt te posten. Ook dat oudste meisje van de 4 zie ik al een tijdje niet meer. Mijn aanname is dat de "blonde man" (die m.i. niet blond is maar lichtgrijs) hier iets mee te maken heeft. Ik denk dat dit wellicht haar vader is (ooit ergens hier gelezen in een oud topic). Vrouwelijke fluflu's kunnen twee kanten op bij een nieuwe man in hun leven; of ze posten continue over "de liefde van hun leven" óf ze posten juist niet/veel minder.
pi_221016704
De applecrumble in een potje ‘is zelfgemaakt. Alles is zelfgemaakt’ en zoomt in op de ananas, watermeloen, ham.. 😂
pi_221016731
Kyra overdrijft ook nog even: Aagje is 15 maanden en gecorrigeerd net 1. Alsof ze 3 maanden te vroeg is geboren…
pi_221016754
quote:

Ja maar dat is de schuld van haar basisschool leraar, die heeft geen topografie gegeven. Gelukkig heeft ze nu wel tijd om haar topografie kennis bij te spijkeren nu de Bondgenoten is wegvallen.
pi_221016805
quote:

Misschien moet ze eens het journaal gaan kijken. Het jeugdjournaal. Het journaal in makkelijke taal.
pi_221016821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:13 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Ja maar dat is de schuld van haar basisschool leraar, die heeft geen topografie gegeven. Gelukkig heeft ze nu wel tijd om haar topografie kennis bij te spijkeren nu de Bondgenoten is wegvallen.
En op het VO heeft ze ook geen aardrijkskunde gehad? Is dit niet (meer) een verplicht vak?
pi_221016827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het valt me ook op dat ze minder lijkt te posten. Ook dat oudste meisje van de 4 zie ik al een tijdje niet meer. Mijn aanname is dat de "blonde man" (die m.i. niet blond is maar lichtgrijs) hier iets mee te maken heeft. Ik denk dat dit wellicht haar vader is (ooit ergens hier gelezen in een oud topic). Vrouwelijke fluflu's kunnen twee kanten op bij een nieuwe man in hun leven; of ze posten continue over "de liefde van hun leven" óf ze posten juist niet/veel minder.
Lijkt me niet voor de hand liggend aangezien de blonde meneer ook vaak twee blonde jonge kinderen mee heeft
I can't help it, if I'm lucky
pi_221016833
Joost en Viora.. mijn mond viel open. De peuter heeft slecht geslapen en hele nacht koorts maar nee hoor, hup de auto in want we moeten WEER op een gesponsord tripje en foto's maken van de kinderen. Hele dag op sleeptouw in zo'n park terwijl dat meisje het liefst in haar eigen bed wil liggen.
En dan moeten de volgers mee duimen dat de koorts de volgende dag over is omdat ze allemaal leuke dingen moeten gaan doen? Walgelijk, laat dat meisje lekker uitzieken. Sowieso zitten ze steeds meer in mijn irritatie zone door altijd maar op pad te moeten zijn. Dat geknuffel en gemaakte blije hoofden altijd, bah. Het valt ook op dat ze alle vier best vaak ziek zijn. Zit vast geen verband aan hoor, maar dan zou je toch zeggen dat ze eens wat meer rust in huis moeten gaan vinden. En wat doen voor de maatschappij?! Ipv alleen maar reisjes en foto's maken. Ga vrijwilligers werk doen ofzo..
pi_221016834
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:58 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat is ook mijn hele punt. Waarom moet AM weer een onzin verhaaltje delen en de suggestie wekken dat er gezopen is en er rare fotos zijn gemaakt? Natuurlijk hebben die kinderen gewoon een rondje stad gedaan en misschien 1 drankje gedronken en maken ze het deze dagen gezellig met de jongste meiden met lekker laat opblijven en chips en cola.
Het is AM weer die interessant en stoer moet verkondigen dat het wilde boel is, lege bierglazen deelt op haar story en zegt dat ze niet weet waar haar 5-jarige uithangt.
Maar ondertussen hele betogen afsteekt dat de kinderen schoolreisjes en sportdagen niet aankunnen op het einde van het jaar en hoe de scholen dat durven te verzinnen. En kinderpostzegels verkopen een levensgevaarlijke activiteit vindt.
Kortom, ze praat weer heel veel onzin.
Vergeet niet dat AM zelfs mee ging naar het kinderfeestje in een binnenspeeltuin
pi_221016836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:17 schreef poohenzo het volgende:
Hoezo gaan zij paardrijden voor mensen die goed kunnen rijden? Dat kunnen ze helemaal niet , of kun je automatisch goed rijden als je een dildo camera op je cap zet ?

Het resort is mooi gebouwd maar het ziet er verschrikkelijk saai uit, er is ook bijna niemand , waarschijnlijk omdat het nog in aanbouw is .
Ik neem aan dat je kan kiezen tussen beginner , gemiddelde ruiter , dat je stap en draf en gevorderde en daar behoren zij toe. Overigens zag ik bij MAFS dat het stel gewoon gedwongen worden om in galop te rijden. gewoon paard moesten schoppen.
pi_221016840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. Ik wilde de tig redenen, die ik heb, niet opnoemen maar dit is er één van. Wat gaat ie doen in geval van bijvoorbeeld eerste hulp? Achterop z'n scooter, bij de buren aanbellen, een taxi bellen of zijn moeder? Andere reden; Julia wordt uitgekozen als oermoeder opperhoofd, om thuis te blijven, zelfs de oudste in de bloedlijn wordt niet geschikt geacht, maar vervolgens laten ze Rens 🤡 alleen achter met vijf van hun kinderen, die hij zonder schaamte op beeld belachelijk maakt.
pi_221016856
quote:

Haha nu ga ik het 1x voor Sanneke opnemen. Mexico hoort inderdaad bij het werelddeel Noord-Amerika, wat veel mensen inderdaad niet weten. Dat bedoelde ze denk ik?

Mexico ligt niet in midden Amerika terwijl dat vaak gedacht wordt.

Het WK is in Noord Amerika dus VS Canada Mexico
pi_221016907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jawel toch... volgens mij heb ik hem wel eens zien rijden
pi_221016960
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha nu ga ik het 1x voor Sanneke opnemen. Mexico hoort inderdaad bij het werelddeel Noord-Amerika, wat veel mensen inderdaad niet weten. Dat bedoelde ze denk ik?

Mexico ligt niet in midden Amerika terwijl dat vaak gedacht wordt.

Het WK is in Noord Amerika dus VS Canada Mexico
Een werelddeel is natuurlijk iets anders dan een land, wat zij beweerde.
pi_221016975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:54 schreef Lipisu het volgende:
Hvk nu weer een nieuw meubelstuk? Die grote tafel voor de bank, dus als je op de bank zit kijk je tegen een hoge tafel aan? Tv kijken is dan toch ook onmogelijk?
Allemaal wel weer fris en helder dat moet ik haar nageven. Maar waarom die lichte kleding met dit weer? Zo bezorg je jezelf toch bergen werk?
Het valt me op dat ze sinds kort niets meer deelt over de mega puinhoop die ze er soms van had, afwas en volle vloeren.
Ja de tafel is nieuw maar de vorige tafel stond ook al zo raar voor de bank. Er klopt geen hout van haar indeling van de woonkamer. Ik heb me hier laten vertellen dat dit is, omdat ze de ruimte naast de keuken waar normale mensen hun eettafel neerzetten 😉 leeg wil houden voor fotoshoots.
pi_221016986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Een werelddeel is natuurlijk iets anders dan een land, wat zij beweerde.
Ja iets met klok en klepel denk ik 😅
pi_221017008
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Lijkt me niet voor de hand liggend aangezien de blonde meneer ook vaak twee blonde jonge kinderen mee heeft
Maar daarvan zegt ze dat het de kinderen van haar broer zijn dus wie weet is die man haar broer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')