Ja.... maar je kan gewoon "gratis" ebooks erop zetten toch? Ik review regelmatig een boek voor hij uit komt via een pdf... ik snap dus nog niet wat ze bedoeld 😂 daarnaast heeft ze toch dat storytell gedoe waar ze reclame voor maakt? *zo confused *quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Gratis ebooks downloaden, zonder abbo of ervoor betalen.
Uiteraard... Ergens voor betalen doet Am liever niet
De hele wereld en z’n moeder gebruikt al jarenlang een e-reader, maar AM is verbaasd dat het fijn leestquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:19 schreef AnnArt het volgende:
Gaat die gier met haar maandinkomen van 30k nu een tweedehands ereader kopen??
Of is dit de ultieme poging een spon-ereader te schooien?
Niet gewoon een hoodie, maar eentje van minstens ¤750quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle: nooit geweten dat je met een hoody aan gelijk floddertje bent.
En ik vind haar haar nog steeds maximaal truttig. Als ze er zelf maar blij mee is
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:49 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Vind nou niet echt een gezellige bikini, met haar lijf zijn er wel wat mooiere te koop
En dat geklos ook door dat resort. Maarja, rekening met anderen houden komt niet in haar woordenboek voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:
AM die niet weet waar Lot is? Sure
Ze geniet er duidelijk van en ze lijkt zichzelf ook erg mooi te vinden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat geklos ook door dat resort. Maarja, rekening met anderen houden komt niet in haar woordenboek voor.
Volgens mij is het spiksplinternieuw. De beplanting is ook niet erin gezet, zo lijkt het. En ik associeer Griekenland met witte huizen en blauw en dat zie je hier ook niet terugquote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:55 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze geniet er duidelijk van en ze lijkt zichzelf ook erg mooi te vinden.
Snap echt echt echt niet dat die Maarten dit allemaal accepteert en zichzelf ook zo voor schut laat zetten.
Zit toch gezelligheid bij.
Waar zitten ze eigenlijk? Ik kan de link niet terugvinden.
Ik ben benieuwd of het echt zo saai is. Het geeft totaal geen grieks gevoel in iedergeval.
Ik ook niet. Ik wil even ergens heen kunnen lopen, daar een terrasje pakken, een marktje bezoeken, winkel of kerk bekijken. Ofzo. Wat groen om me heen, een hoek die ik om kan lopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:16 schreef Shuri het volgende:
Ik begrijp dat het nieuw is en dat er vrijwel geen appartement bezet is, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden het lijkt me erg saai.
Misschien proberen ze via AM of Gerda's wel interesse hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil even ergens heen kunnen lopen, daar een terrasje pakken, een marktje bezoeken, winkel of kerk bekijken. Ofzo. Wat groen om me heen, een hoek die ik om kan lopen.
Op zo’n resort zou ik het ook niet meer dan 2 dagen uithouden.
Ik geloof er ook geen klap vanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Wat een lul verhaal weer.
Voor diegene die erom vroeg.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:58 schreef poohenzo het volgende:
hier schijnen de Geertsen te zitten: https://www.koiaresort.co(...)a-view-with-hot-tub/
Ze zitten er ook maar twee dagen, daarom dus wellicht?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil even ergens heen kunnen lopen, daar een terrasje pakken, een marktje bezoeken, winkel of kerk bekijken. Ofzo. Wat groen om me heen, een hoek die ik om kan lopen.
Op zo’n resort zou ik het ook niet meer dan 2 dagen uithouden.
Belangrijke vraag inderdaad!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zouden ze wel muesli met poepgarantie hebben?
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Wat een lul verhaal weer.
Dit is gewoon elk jaar te zien. Mevrouw vindt deze periode te hectisch maar plant zelf alle weekenden vol met samenwerkingen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:58 schreef Gloeilampjes het volgende:
Ik ben hier vooral een meelezers voor de irritainment, maar wilde toch even reageren..
AM op vakantie naar Griekenland. Zij loopt toch altijd te roepen hoe hectisch de periode voor de zomervakantie is en dat haar kinderen daardoor niet mee mogen doen aan allerlei activiteiten zoals de avondvierdaagse? Hoe verzint zij het dan om én afgelopen weekend weg te zijn en nu ook nog een lang weekend? Wanneer denkt zij eens aan haar kinderen en aan hun deel te laten nemen aan dingen die buiten het familie gebeuren vallen? De kinderen hadden toch zoveel stress in deze periode? Of is het eigenlijk toch AM die vooral stress heeft en iedereen zich maar aan haar moet aanpassen?
daar hoef je hem niet voor te kraken hoorquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Gratis ebooks downloaden, zonder abbo of ervoor betalen.
Uiteraard... Ergens voor betalen doet Am liever niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |