abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221015457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:25 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Gratis ebooks downloaden, zonder abbo of ervoor betalen.

Uiteraard... Ergens voor betalen doet Am liever niet
Ja.... maar je kan gewoon "gratis" ebooks erop zetten toch? Ik review regelmatig een boek voor hij uit komt via een pdf... ik snap dus nog niet wat ze bedoeld 😂 daarnaast heeft ze toch dat storytell gedoe waar ze reclame voor maakt? *zo confused *
pi_221015489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:19 schreef AnnArt het volgende:
Gaat die gier met haar maandinkomen van 30k nu een tweedehands ereader kopen??
Of is dit de ultieme poging een spon-ereader te schooien?
De hele wereld en z’n moeder gebruikt al jarenlang een e-reader, maar AM is verbaasd dat het fijn leest :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221015507
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle: nooit geweten dat je met een hoody aan gelijk floddertje bent.
En ik vind haar haar nog steeds maximaal truttig. Als ze er zelf maar blij mee is
Niet gewoon een hoodie, maar eentje van minstens ¤750 ;(
Echt flodder ja.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221016156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:49 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Vind nou niet echt een gezellige bikini, met haar lijf zijn er wel wat mooiere te koop
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
pi_221016165
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
En dat geklos ook door dat resort. Maarja, rekening met anderen houden komt niet in haar woordenboek voor.
pi_221016178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:
AM die niet weet waar Lot is? Sure
🤣🤣🤣
pi_221016186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 06:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat geklos ook door dat resort. Maarja, rekening met anderen houden komt niet in haar woordenboek voor.
Ze geniet er duidelijk van en ze lijkt zichzelf ook erg mooi te vinden.

Snap echt echt echt niet dat die Maarten dit allemaal accepteert en zichzelf ook zo voor schut laat zetten.
Zit toch gezelligheid bij.

Waar zitten ze eigenlijk? Ik kan de link niet terugvinden.
Ik ben benieuwd of het echt zo saai is. Het geeft totaal geen grieks gevoel in iedergeval.
pi_221016198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 06:55 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze geniet er duidelijk van en ze lijkt zichzelf ook erg mooi te vinden.

Snap echt echt echt niet dat die Maarten dit allemaal accepteert en zichzelf ook zo voor schut laat zetten.
Zit toch gezelligheid bij.

Waar zitten ze eigenlijk? Ik kan de link niet terugvinden.
Ik ben benieuwd of het echt zo saai is. Het geeft totaal geen grieks gevoel in iedergeval.
Volgens mij is het spiksplinternieuw. De beplanting is ook niet erin gezet, zo lijkt het. En ik associeer Griekenland met witte huizen en blauw en dat zie je hier ook niet terug

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 12-06-2026 09:21:07 (Taalfout ) ]
pi_221016206
Ze hebben de doorsmeerbeurt aan het bed te zien, in de story dat ze terugkomen na het avondeten. Of zou ze nu ook nog hebben gerust?
pi_221016225
Ik begrijp dat het nieuw is en dat er vrijwel geen appartement bezet is, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden het lijkt me erg saai.
pi_221016227
‘Het is een beetje winderig’

Duh, je zit op een kale heuvel aan de kust.
pi_221016249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:16 schreef Shuri het volgende:
Ik begrijp dat het nieuw is en dat er vrijwel geen appartement bezet is, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden het lijkt me erg saai.
Ik ook niet. Ik wil even ergens heen kunnen lopen, daar een terrasje pakken, een marktje bezoeken, winkel of kerk bekijken. Ofzo. Wat groen om me heen, een hoek die ik om kan lopen.

Op zo’n resort zou ik het ook niet meer dan 2 dagen uithouden.
pi_221016271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik wil even ergens heen kunnen lopen, daar een terrasje pakken, een marktje bezoeken, winkel of kerk bekijken. Ofzo. Wat groen om me heen, een hoek die ik om kan lopen.

Misschien proberen ze via AM of Gerda's wel interesse hebben.
pi_221016317
Lekker voor dag en dauw aan het ontbijt
Het uitzicht is wel schitterend
I can't help it, if I'm lucky
pi_221016320
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Wat een lul verhaal weer.
pi_221016329
Zouden ze wel muesli met poepgarantie hebben?
pi_221016339
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Ik geloof er ook geen klap van
I can't help it, if I'm lucky
pi_221016346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:58 schreef poohenzo het volgende:
hier schijnen de Geertsen te zitten: https://www.koiaresort.co(...)a-view-with-hot-tub/
Voor diegene die erom vroeg.

Ik heb niet meegekregen wat en waar AM en Maart 🥴 gisteravond hebben gegeten (is toch weer minstens 10 stories). De lunch zag er saai en inspiratieloos uit, dus ik ben wel benieuwd naar het diner en ontbijt.
pi_221016351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze zitten er ook maar twee dagen, daarom dus wellicht?
pi_221016355
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zouden ze wel muesli met poepgarantie hebben?
Belangrijke vraag inderdaad!

Zijn klompen een onderdeel tijdens de doorsmeerbeurt?
pi_221016368
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .
AM probeert weer ophef te creëren die ze zelf bedenkt.
Net als haar koelkast met zuipende pubers die ziet er ook altijd smerig uit volgens haar .
Altijd van die grappige foto’s op haar fam app , nu natuurlijk met meters bier , die kinderen hebben het gen ook gekregen van grappig zijn 🤮

[ Bericht 3% gewijzigd door ikmoetdrieten op 12-06-2026 07:59:23 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221016380
Ik snap werkelijk niet dat Maarten hiermee akkoord gaat. Ben je eindelijk een keer met zijn tweeën weg, loopt je vrouw alleen maar achter je aan te klossen met de telefoon dr handen. Werkelijk alles wordt gedeeld, zelfs dat je nog even gaat poepen voor het paardrijden.

Dan gaat ze waarschijnlijk morgen of overmorgen haar telefoon wegleggen, nadat ze suggestief tegen Maarten aanwrijft in een storie. Zoveel ellende en poppenkast en als hij braaf meedoet dan krijgt hij als beloning 24 uur offline met de beklompte ceo.
pi_221016381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:58 schreef Gloeilampjes het volgende:
Ik ben hier vooral een meelezers voor de irritainment, maar wilde toch even reageren..

AM op vakantie naar Griekenland. Zij loopt toch altijd te roepen hoe hectisch de periode voor de zomervakantie is en dat haar kinderen daardoor niet mee mogen doen aan allerlei activiteiten zoals de avondvierdaagse? Hoe verzint zij het dan om én afgelopen weekend weg te zijn en nu ook nog een lang weekend? Wanneer denkt zij eens aan haar kinderen en aan hun deel te laten nemen aan dingen die buiten het familie gebeuren vallen? De kinderen hadden toch zoveel stress in deze periode? Of is het eigenlijk toch AM die vooral stress heeft en iedereen zich maar aan haar moet aanpassen?
Dit is gewoon elk jaar te zien. Mevrouw vindt deze periode te hectisch maar plant zelf alle weekenden vol met samenwerkingen. ~O>
  vrijdag 12 juni 2026 @ 08:00:41 #174
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221016382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:25 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Gratis ebooks downloaden, zonder abbo of ervoor betalen.

Uiteraard... Ergens voor betalen doet Am liever niet
daar hoef je hem niet voor te kraken hoor :?
wat zit ze weer dom te blaten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
pi_221016393
Vanuit mijn eigen ouderwetse perspectief vond ik het trouwens ook opvallend dat Julia hun 's nachts naar Schiphol heeft gebracht en Rens alleen achterbleef met de kinderen. Ongeacht dat het Rens is, zou ik het als moeder liever omgekeerd hebben gehad en als dat niet mogelijk was, een taxi hebben genomen of een overnachting bij Schiphol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')