Ik ben benieuwd hoeveel ze mislooptquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith blijft ook stil. Wat zal ze balen. Daar gaat dr hele spaarsysteem/ potjes gedoe deze maanden enorm de boot mee in
Ik geloof wel dat ze alles zelf betaalt. Maar AM weet niet meer wie ze is zonder camera. En daarbij.. ze heeft al een tijdje geen boeiende content. Om relevant te blijven moet ze dit wel delen (denkt ze)quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zei gister of eergister dat ze alles zelf betalen, ik geloof daar dus niks van. Waarom zou je anders elke poepscheet filmen, aandacht? Geen zin in MG? Verveling?
Dit denk ik dus ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze alles zelf betaalt. Maar AM weet niet meer wie ze is zonder camera. En daarbij.. ze heeft al een tijdje geen boeiende content. Om relevant te blijven moet ze dit wel delen (denkt ze)
Tsja je moet toch wat te vertellen hebben. Had ze haar korte jurkje weer aan?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Voor het geval dat jullie het wilden weten, Ellen (die zonder Koen) is doorgelekt in een taxi.
Echt, waarom deel je dit?!?!
Het zal niet op haar jurkje zitten want die komt niet zo ver als ze zit (als ze staat ook niet trouwens😂)quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Voor het geval dat jullie het wilden weten, Ellen (die zonder Koen) is doorgelekt in een taxi.
Ze kon niet manifesteren dat het uitgesteld werd tot thuis?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:23 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat te vertellen hebben. Had ze haar korte jurkje weer aan?
Geen idee of ze dat aan had, maar volgens mij heeft ze niks anders bij 😆quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Het zal niet op haar jurkje zitten want die komt niet zo ver als ze zit (als ze staat ook niet trouwens😂)
Welke fb pagina precies? Ik zie wel een huis vol fans (er zijn er meerdere?) maar daar staat maar 1 reactie onder. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Op de fb site: Een huis vol fans gaat ene Denise er flink tegenin. Die noemt dr een leugenaarster. Hele discussies 😲
Ik weet niet hoe ik een link kan plakken😅. En anders de site Love & reality?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:12 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Welke fb pagina precies? Ik zie wel een huis vol fans (er zijn er meerdere?) maar daar staat maar 1 reactie onder. Heb je een linkje?
Boven in de adresbalk gaan staan, op ctrl-A klikken zodat hij alle tekst selecteert, daarna ctrl-C op te kopieeren en watje onder de knop hebt hier plakken met ctrl-V.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een link kan plakken😅. En anders de site Love & reality?
Zo dusquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:28 schreef Loveischocolala het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/18YgCYB8Af/?mibextid=wwXIfr
Ik kijk naar haar schouders, wat zijn die breed in verhouding met de restquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze ziet er echt meer dan prima uit voor een vijftiger met 8 kinderen. Maar mijn blik gaat toch steeds weer naar die voeten en die tanden. Knap dat zij daar schijt aan heeft. Zou ik in haar geval niet hebben.
Haar volgers hebben zo het idee dat ze met haar mee reizen ( volgens mij moet dat het idee zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom post ze niet aan het einde van de dag 1 filmpje met alle hoogtepunten? (Als die er al zijn). Ze is echt verslaafd aan de 100 stories per dag. Absurd!!
Zo wordt vakantie houden vanzelf "werken".quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Haar volgers hebben zo het idee dat ze met haar mee reizen ( volgens mij moet dat het idee zijn
Weet iemand hier of Tatiana in Dubai is geweest?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:28 schreef Loveischocolala het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/18YgCYB8Af/?mibextid=wwXIfr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |