abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221016404
Ik trek de conclusie niet dat er gezopen is.

Er zullen wel wat "lollige" foto's zijn gemaakt die niet op insta kunnen. Heel slim juist van ze.
pi_221016408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:00 schreef Lodelie het volgende:
de beklompte ceo.
_O_ _O-
pi_221016409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Moondance het volgende:
Sanneke moet voor het eerst in jaren een donderdagavond zonder de Bondgenoten doorbrengen #prayforsanneke

Je bent wel echt een beroepszeikerd als je daar meerdere stories aan moet wijden.
We moeten wel begrijpen dat dit in combinatie met haar autisme een ingrijpende verandering is haar routine. Iets meer dan een maand lang, de bondgenoten 1,5 uur later. Dat zal natuurlijk ook gevolgen hebben voor haar nu normale huid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonneke1983 op 12-06-2026 08:18:59 ]
pi_221016413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
Die klompen zijn een onderdeel van haar personal branding in combinatie met de gesponsorde zelfbetaalde samenwerking.
pi_221016417
AM en Maarten hebben de strandrit gekozen waarvoor je "goed" moet kunnen paardrijden. Die hebben dus de verkeerde rit gekozen want ze kunnen niet goed rijden.
En fijn dat we weten dat ze letterlijk zitten te schijten voor dit ritje.
pi_221016425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:00 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat Maarten hiermee akkoord gaat. Ben je eindelijk een keer met zijn tweeën weg, loopt je vrouw alleen maar achter je aan te klossen met de telefoon dr handen. Werkelijk alles wordt gedeeld, zelfs dat je nog even gaat poepen voor het paardrijden.

Dan gaat ze waarschijnlijk morgen of overmorgen haar telefoon wegleggen, nadat ze suggestief tegen Maarten aanwrijft in een storie. Zoveel ellende en poppenkast en als hij braaf meedoet dan krijgt hij als beloning 24 uur offline met de beklompte ceo.
Die heeft geen idee hoe het ook kan.

Hij heeft als bleue puber zn zielige buurmeisje op sleeptouw genomen en daarna werd dat zijn normaal.

Die heeft geen idee dat er ook vrouwen bestaan die wel iets meer te bieden hebben dan stofzuigers , was omdraaien en badkamers soppen, en geplande seks.
Als je verder alleen dat IJslandvrouwtje ,de mislukte non of ICT weirdo's in je omgeving hebt , dan weet je ook niet beter.
pi_221016442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:10 schreef Weerikier het volgende:
AM en Maarten hebben de strandrit gekozen waarvoor je "goed" moet kunnen paardrijden. Die hebben dus de verkeerde rit gekozen want ze kunnen niet goed rijden.
En fijn dat we weten dat ze letterlijk zitten te schijten voor dit ritje.
Ik verwacht dat de paarden daar net zo afgestompt zijn als bij manege Ypenburg. AM en M voelen het verschil toch niet tussen een afgestompte bok en een echt rijpaard.
pi_221016447
Hoezo gaan zij paardrijden voor mensen die goed kunnen rijden? Dat kunnen ze helemaal niet , of kun je automatisch goed rijden als je een dildo camera op je cap zet ?

Het resort is mooi gebouwd maar het ziet er verschrikkelijk saai uit, er is ook bijna niemand , waarschijnlijk omdat het nog in aanbouw is .
pi_221016456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
Echt hoor, er zit niets maar dan ook niets aantrekkelijks aan.En dan Maarten met zijn sexloze outfit. Het is een bijzonder setje laat ik het daar maar op houden.
pi_221016458
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:05 schreef Shuri het volgende:
Ik trek de conclusie niet dat er gezopen is.

Er zullen wel wat "lollige" foto's zijn gemaakt die niet op insta kunnen. Heel slim juist van ze.
Die conclusie moest je nu juist wel trekken. AM wil uitstralen dat ze dat prima vindt. Vandaar ook dat " geen idee waar Lot is".
pi_221016466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:07 schreef Shuri het volgende:

[..]
_O_ _O-
😂😂
pi_221016484
Jaap reesema en Kim kotter zijn gestopt met hun kinderen exposen, dat vind ik op zich wel goed, maar het schijnheilige hieraan is dat ze overal voor gebruikt zijn , vakanties speelgoed spullen alles, en hij nu ineenkeer zegt “ kunnen ze eigenlijk wel zeggen dat ze het niet willen “
Echt ze zijn bang dat hun gratis bij elkaar geschooierde imperium in elkaar klapt natuurlijk.
Bang voor nog meer negatieve reclame dankzei Kim met haar reclame voor haar kleding terwijl ze voor Max op aidsreis was
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221016489
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:17 schreef poohenzo het volgende:
Hoezo gaan zij paardrijden voor mensen die goed kunnen rijden? Dat kunnen ze helemaal niet , of kun je automatisch goed rijden als je een dildo camera op je cap zet ?

Het resort is mooi gebouwd maar het ziet er verschrikkelijk saai uit, er is ook bijna niemand , waarschijnlijk omdat het nog in aanbouw is .
toch leuk dat ze zo denken , is het gemeen van mij om te denken , laat ze er maar achterkomen dat het niet zo is 😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221016492
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .
AM probeert weer ophef te creëren die ze zelf bedenkt.
Net als haar koelkast met zuipende pubers die ziet er ook altijd smerig uit volgens haar .
Altijd van die grappige foto’s op haar fam app , nu natuurlijk met meters bier , die kinderen hebben het gen ook gekregen van grappig zijn 🤮
Nee joh, ze zijn gewoon met elkaar wat wezen drinken in de stad. Één biertje kan dan toch gewoon. Die oudste kinderen zullen zich heus wel verantwoordelijk voelen voor hun jongere broertjes en zusjes. En ze daarnaast ook lekker verwennen met bitterballen en laat opblijven enzo.
pi_221016500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
daar hoef je hem niet voor te kraken hoor :?
wat zit ze weer dom te blaten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi! Ik heb je een prive berichtje gestuurd hierover.
pi_221016504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:21 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Wat was dat ook alweer?
Dit gaat om AM's 50e verjaardag en, wat ik me kan herinneren, waarvoor absoluut geen aandacht aan mocht worden besteed, net als de verjaardagen van de kinderen, maar waarover ze al dagen Whatsapp berichten (met het gezin) aan het delen was én op de dag zelf het huis versierd was met vlaggetjes met haar foto erop. Toen postte ze die ochtend een foto van Julia, die met een gespannen blik naar buiten keek en waarbij AM schreef "dat ze van Julia haar haar had moeten kammen". Ze heeft daarna van die dag niets meer gepost en er ook nooit meer naar gerefereerd. Wat er ook is gebeurd, lijkt het op een verrassing die niet goed bij AM is gevallen of in de uitwerking is mislukt.
pi_221016506
Hypothese: AM heeft een spon-deal dat zij proefgast bij dit resort. Gratis of betaald voor de review.

Er is verder niemand in dat resort. Superongezellig.
Ze doet anders dan op andere reisjes.
Voor wie vertelt AM anders elk dingetje dat ze ziet? (Haar kinderen?) Die zit daar haar opdracht serieus uit te voeren.

Helemaal prima, zelfs als het niet transparant is, maar dat MG zich daarvoor leent. Daar mogen wel heel veel doorsmeerbeurten voor staan. Zo komt hij toch echt als een Jan Doedel over.
pi_221016509
Iedereen is ergens in de stories bij AM. Lot weet ze niet waar die is. Ze heeft waarschijnlijk ook geen idee waar G is, want die wordt al dagen niet benoemd.

Ze is wel weer van de sterke verhalen verzinnen. Zal ze M op de blok hebben staan voor deze stories? Als je partner zulke idiote dingen op het net gooit, dan ga je haar daar toch op aanspreken? Dat ze veel te ver gaat?
Of is M ook verblind door de centen die ze binnen haalt? Hebben ze een deal, zodra de hypotheek afbetaald is stopt ze met insta?

Paardrijden voor gevorderden? Ik hoop dat 1 van de 2 eraf klettert. Ze zijn niet gevorderd, ze kunnen niet rijden, ze zijn allebei op van de zenuwen dat 100000 volgers plus de rest moeten meegenieten dat ze van de zenuwen moeten poepen. Echt stop met dat knolhobbelen en zoek een hobby die je niet eng vind.
Over een week zit ze weer in IJsland, elke dag een zenuwpoep voor ze op de motor gaat.

Sorry ik draaf door. Tenenkrommend die AM. Ik kijk niet vaak meer bijnhaarvomdat alles hetzelfde is. Nu dan even voor de “vakantie” maar het is wel duidelijk dat ik er gewoon weer mee moet stoppen en alleen hier lezen.
pi_221016524
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Wat een lul verhaal weer.
Ik snap echt niet dat ze niet alle kinderen thuis houden, en iemand in het huis komt logeren, desnoods wisselen de kinderen af.
pi_221016529
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zouden ze wel muesli met poepgarantie hebben?
Am heeft haar angstpoepje (?!?!) al gedaan
pi_221016538
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Die heeft geen idee hoe het ook kan.

Hij heeft als bleue puber zn zielige buurmeisje op sleeptouw genomen en daarna werd dat zijn normaal.

Die heeft geen idee dat er ook vrouwen bestaan die wel iets meer te bieden hebben dan stofzuigers , was omdraaien en badkamers soppen, en geplande seks.
Als je verder alleen dat IJslandvrouwtje ,de mislukte non of ICT weirdo's in je omgeving hebt , dan weet je ook niet beter.
Zou Maarten eigenlijk wel vrienden hebben, je hoort hem nooit eens wat gaan doen met vrienden oid?
pi_221016582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:15 schreef Weerikier het volgende:
De stories van Sanneke vandaag.. Eerst over haar huid, is niets mis mee, ziet er prima uit, alleen een beetje rood hier en daar en wat ouderdomsvlekken. Nou, ik heb werkelijk in geen tijden iemand gezien met zo een slechte huid als Sanneke maar fijn dat ze het zelf wel mee vindt vallen.
En dan die laatste 2 stories dat ze apathisch voor zich uit zit te staren want haar favoriete tv programma (de Bondgenoten , heel informatief en leerzaam programma ook) wordt niet uitgezonden. Omdat er zoiets belachelijks als een WK voetbal is één keer in de vier jaar. Ja vreselijk meid, hopelijk zakt ze niet helemaal weg in deze lethargische staat.
Ik zie qua lethargie weinig anders dan anders. Sanneke ìs lethargie.
pi_221016606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:27 schreef AnnArt het volgende:
Hypothese: AM heeft een spon-deal dat zij proefgast bij dit resort. Gratis of betaald voor de review.

Er is verder niemand in dat resort. Superongezellig.
Ze doet anders dan op andere reisjes.
Voor wie vertelt AM anders elk dingetje dat ze ziet? (Haar kinderen?) Die zit daar haar opdracht serieus uit te voeren.

Helemaal prima, zelfs als het niet transparant is, maar dat MG zich daarvoor leent. Daar mogen wel heel veel doorsmeerbeurten voor staan. Zo komt hij toch echt als een Jan Doedel over.
Nou dat dus, ik volg haar zelden maar heb nu gekeken.
Ik vind Maarten echt zo'n sulletje. Hij loopt voorop, achter hem loopt iemand continu dom te lullen over wat ze ziet, oh het is mistig, oh dat heet een Infinity pool, goh een plastic rietje,enz enz.
Dan dat geklos op die klompen, leuk voor andere gasten( als die er zijn)
Dan ben je 2 dagen met je man weg, thuis altijd de kinderen en dan moet je werkelijk alles filmen en benoemen alsof je het tegen een stel laag ontwikkelde mensen hebt.
Gezellig een drankje met prachtig uitzicht, hup filmen.
Lekker in het bubbelbad, hup filmen.
Je kunt toch ook even een uur het resort mooi op film zetten met een korte uitleg en dan lekker gaan genieten?
Arme Maarten.
En dan moet je ook nog voor dag en dauw dat ontbijt naar binnen gooien want de volgende activiteit staat gepland door de reisbureau dame.
Genietos!
pi_221016625
Hvk nu weer een nieuw meubelstuk? Die grote tafel voor de bank, dus als je op de bank zit kijk je tegen een hoge tafel aan? Tv kijken is dan toch ook onmogelijk?
Allemaal wel weer fris en helder dat moet ik haar nageven. Maar waarom die lichte kleding met dit weer? Zo bezorg je jezelf toch bergen werk?
Het valt me op dat ze sinds kort niets meer deelt over de mega puinhoop die ze er soms van had, afwas en volle vloeren.
pi_221016630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .
AM probeert weer ophef te creëren die ze zelf bedenkt.
Precies. Ze post ook altijd achter elke willekeurige, nietszeggende, zin ..... Alsof er iets heel wat gaat gebeuren of alsof ze je hierna een geheimpje gaat verklappen; ze je bij gaat praten.

Ik geloof ook helemaal niets van de logeerpartijtjes. AM wil gewoon de onderlinge band en goede verstandhouding benadrukken plus dat AM en Maart niet samen weg zouden kunnen gaan, zonder dat daar een batterij aan achtervang aan te pas moeten komen, om hun afwezigheid op te vangen. Julia, Rens, Sam (en Esmée), Jim (en zijn nieuwe vriendin), Rens z'n ouders en zijvanijsland zijn nodig om AM en Maart's hun ego te strelen en iedereen laat zich gewillig hiervoor gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')