We moeten wel begrijpen dat dit in combinatie met haar autisme een ingrijpende verandering is haar routine. Iets meer dan een maand lang, de bondgenoten 1,5 uur later. Dat zal natuurlijk ook gevolgen hebben voor haar nu normale huid.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Moondance het volgende:
Sanneke moet voor het eerst in jaren een donderdagavond zonder de Bondgenoten doorbrengen #prayforsanneke
Je bent wel echt een beroepszeikerd als je daar meerdere stories aan moet wijden.
Die klompen zijn een onderdeel van haar personal branding in combinatie met de gesponsorde zelfbetaalde samenwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
Die heeft geen idee hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:00 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat Maarten hiermee akkoord gaat. Ben je eindelijk een keer met zijn tweeën weg, loopt je vrouw alleen maar achter je aan te klossen met de telefoon dr handen. Werkelijk alles wordt gedeeld, zelfs dat je nog even gaat poepen voor het paardrijden.
Dan gaat ze waarschijnlijk morgen of overmorgen haar telefoon wegleggen, nadat ze suggestief tegen Maarten aanwrijft in een storie. Zoveel ellende en poppenkast en als hij braaf meedoet dan krijgt hij als beloning 24 uur offline met de beklompte ceo.
Ik verwacht dat de paarden daar net zo afgestompt zijn als bij manege Ypenburg. AM en M voelen het verschil toch niet tussen een afgestompte bok en een echt rijpaard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:10 schreef Weerikier het volgende:
AM en Maarten hebben de strandrit gekozen waarvoor je "goed" moet kunnen paardrijden. Die hebben dus de verkeerde rit gekozen want ze kunnen niet goed rijden.
En fijn dat we weten dat ze letterlijk zitten te schijten voor dit ritje.
Echt hoor, er zit niets maar dan ook niets aantrekkelijks aan.En dan Maarten met zijn sexloze outfit. Het is een bijzonder setje laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het past bij haar, saai en kleurloos. En hoe vaak moet ze noemen dat ze klompen aan heeft.
Die conclusie moest je nu juist wel trekken. AM wil uitstralen dat ze dat prima vindt. Vandaar ook dat " geen idee waar Lot is".quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:05 schreef Shuri het volgende:
Ik trek de conclusie niet dat er gezopen is.
Er zullen wel wat "lollige" foto's zijn gemaakt die niet op insta kunnen. Heel slim juist van ze.
toch leuk dat ze zo denken , is het gemeen van mij om te denken , laat ze er maar achterkomen dat het niet zo is 😂😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:17 schreef poohenzo het volgende:
Hoezo gaan zij paardrijden voor mensen die goed kunnen rijden? Dat kunnen ze helemaal niet , of kun je automatisch goed rijden als je een dildo camera op je cap zet ?
Het resort is mooi gebouwd maar het ziet er verschrikkelijk saai uit, er is ook bijna niemand , waarschijnlijk omdat het nog in aanbouw is .
Nee joh, ze zijn gewoon met elkaar wat wezen drinken in de stad. Één biertje kan dan toch gewoon. Die oudste kinderen zullen zich heus wel verantwoordelijk voelen voor hun jongere broertjes en zusjes. En ze daarnaast ook lekker verwennen met bitterballen en laat opblijven enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .
AM probeert weer ophef te creëren die ze zelf bedenkt.
Net als haar koelkast met zuipende pubers die ziet er ook altijd smerig uit volgens haar .
Altijd van die grappige foto’s op haar fam app , nu natuurlijk met meters bier , die kinderen hebben het gen ook gekregen van grappig zijn 🤮
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:00 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
daar hoef je hem niet voor te kraken hoor![]()
wat zit ze weer dom te blatenHoi! Ik heb je een prive berichtje gestuurd hierover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat om AM's 50e verjaardag en, wat ik me kan herinneren, waarvoor absoluut geen aandacht aan mocht worden besteed, net als de verjaardagen van de kinderen, maar waarover ze al dagen Whatsapp berichten (met het gezin) aan het delen was én op de dag zelf het huis versierd was met vlaggetjes met haar foto erop. Toen postte ze die ochtend een foto van Julia, die met een gespannen blik naar buiten keek en waarbij AM schreef "dat ze van Julia haar haar had moeten kammen". Ze heeft daarna van die dag niets meer gepost en er ook nooit meer naar gerefereerd. Wat er ook is gebeurd, lijkt het op een verrassing die niet goed bij AM is gevallen of in de uitwerking is mislukt.quote:
Ik snap echt niet dat ze niet alle kinderen thuis houden, en iemand in het huis komt logeren, desnoods wisselen de kinderen af.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik een beetje raar vind; AM post een story dat de kinderen samen de stad in zijn geweest en dat de fotos te erg zijn om te posten. Alleen eentje post ze wel waarin je Jet ziet met haar knuffel en een leeg glas bier. Dus de oudste kinderen zijn gaan zuipen in de stad. Wil ze dat haar volgers die conclusie trekken?Maar Jet slaapt bij Jim en de tweeling zijn bij Sam en Lot weet ze niet waar ze is. Maar de oudste kinderen hebben het zo bont gemaakt dat de fotos een levenslange ban op insta opleveren volgens AM maar dat die jongste kinderen dan daar gewoon slapen is prima? En Jet slaapt dus in dat studentenhuis en dan brengt Jim haar vandaag met een kater op de motor naar school of zo? En AM die in haar broek schijt voor kinderpostzegels verkopen vindt dit allemaal prima terwijl zij duizenden kilometers weg zit op een Grieks eiland?
Wat een lul verhaal weer.
Am heeft haar angstpoepje (?!?!) al gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zouden ze wel muesli met poepgarantie hebben?
Zou Maarten eigenlijk wel vrienden hebben, je hoort hem nooit eens wat gaan doen met vrienden oid?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Die heeft geen idee hoe het ook kan.
Hij heeft als bleue puber zn zielige buurmeisje op sleeptouw genomen en daarna werd dat zijn normaal.
Die heeft geen idee dat er ook vrouwen bestaan die wel iets meer te bieden hebben dan stofzuigers , was omdraaien en badkamers soppen, en geplande seks.
Als je verder alleen dat IJslandvrouwtje ,de mislukte non of ICT weirdo's in je omgeving hebt , dan weet je ook niet beter.
Ik zie qua lethargie weinig anders dan anders. Sanneke ìs lethargie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:15 schreef Weerikier het volgende:
De stories van Sanneke vandaag.. Eerst over haar huid, is niets mis mee, ziet er prima uit, alleen een beetje rood hier en daar en wat ouderdomsvlekken. Nou, ik heb werkelijk in geen tijden iemand gezien met zo een slechte huid als Sanneke maar fijn dat ze het zelf wel mee vindt vallen.
En dan die laatste 2 stories dat ze apathisch voor zich uit zit te staren want haar favoriete tv programma (de Bondgenoten , heel informatief en leerzaam programma ook) wordt niet uitgezonden. Omdat er zoiets belachelijks als een WK voetbal is één keer in de vier jaar. Ja vreselijk meid, hopelijk zakt ze niet helemaal weg in deze lethargische staat.
Nou dat dus, ik volg haar zelden maar heb nu gekeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:27 schreef AnnArt het volgende:
Hypothese: AM heeft een spon-deal dat zij proefgast bij dit resort. Gratis of betaald voor de review.
Er is verder niemand in dat resort. Superongezellig.
Ze doet anders dan op andere reisjes.
Voor wie vertelt AM anders elk dingetje dat ze ziet? (Haar kinderen?) Die zit daar haar opdracht serieus uit te voeren.
Helemaal prima, zelfs als het niet transparant is, maar dat MG zich daarvoor leent. Daar mogen wel heel veel doorsmeerbeurten voor staan. Zo komt hij toch echt als een Jan Doedel over.
Precies. Ze post ook altijd achter elke willekeurige, nietszeggende, zin ..... Alsof er iets heel wat gaat gebeuren of alsof ze je hierna een geheimpje gaat verklappen; ze je bij gaat praten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Je kunt alle dagen zuipen en dan moet je twee dagen op je zusjes passen en dan ga je je volgooien in de stad? Ik geloof daar niets van .
AM probeert weer ophef te creëren die ze zelf bedenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |