Ja het is geen wet van meden en perzen 😉quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Lostit het volgende:
[..]
Mwah, die vriendin droeg ook graag louboutains en andere dure designer dingen. Ze had ook een eigen bedrijf. En ook veel tics ontwikkeld (haar frunniken en lippenbalsem constant).
Dat is werkelijk elke week + allemaal van die optimel achtige zuivel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar voor weekboodschappen vind ik het bizar veel taksi en ice tea bij dbm. Misschien omdat ik alleen water en thee drink
Geprikkeld werd die wel ja maar niet door de voetbalclub…quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Kaatje35 het volgende:
Begin augustus 2025:
Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
Nee dat is ook zo en het een sluit het ander niet uit natuurlijk. En of het het ene of het andere middel is weet ik ook niet, maar ik herken wel veel dingen helaas.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het is geen wet van meden en perzen 😉
Graag gedaan 🙂.quote:
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to sh*t on the board and strut around like it won anyway."quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zeg maar even wat ik al jaren denk over Sanneke; nóg ver vóór haar ogenschijnlijke autisme-diagnose. Dit is precies waarom zij niet wil werken, waarom zij het nergens lang volhoudt dan wel wordt weggestuurd. Zij ziet zichzelf als de alwetende, intellectuele, vrouw van de wereld, die niemand iets hoeft te vertellen, graag de discussie aangaat, over van alles en nog wat, met Jan en alleman, je uitlacht terwijl zij het fout heeft en om zich heen gaat slaan, wanneer ze met zichzelf en haar onkunde en onwetendheid wordt geconfronteerd.
Oh ja haha dat ziet er gek uit 😝quote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
Ah natuurlijk . De hele wijk moet weten dat de befaamde AM terug is in de straat .quote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Graag gedaan 🙂.
Jim rijdt weg met zijn vriendin achterop en AM blért er achteraan "we bellen morgen weer even".
Omg heel scary! Knettergek, eng gewoonquote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
En hij doet het nog uit zichzelf ook hè, wat een man!quote:Op maandag 15 juni 2026 08:24 schreef Kaatje35 het volgende:
Timmie die de benen van Michelle insmeert op een plein met tig starende mensen.
Ga zo door Timmie, maximaal dit!
Ik heb het niet gezien, maar het valt mij altijd op dat L. heel snel fysieke toenadering heeft/zoekt met relatief vreemden. Misschien waren mijn kinderen de uitzondering, maar die hadden toch echt wel een flinke tijd daarvoor nodig bij nieuwe mensen. Kan dus zijn dat L. heel normaal is en mijn kinderen de uitzondering waren. Geen idee.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:03 schreef Cattolica het volgende:
AM en Maart zijn thuis. AM loopt al filmend naar binnen en vraagt "of ze nog kinderen heeft"; de tweeling en J kijken tv/zitten achter de computer, één S kijkt op en zegt heel droog "oh, hoi" 🤣 en voor de rest .... AM zegt "waar is mijn L'tje?" 🤣. L verschijnt, heel verhaal tegen AM, Maart knuffelt haar van achteren, maar wordt totaal genegeerd 🥴. Na het eten ligt L half op de nieuwe vriendin van Jim en AM staat letterlijk bovenop hun te filmen, de vriendin lijkt het allemaal goed te vinden. Bizar.
AM klaagde bij het instappen van het vliegtuig in Kos over "de chaos en dat het in Nederland beter is geregeld". Dat verbaast me nou weer niet, want dat was óók mijn ervaring járen geleden (maar daarnaast ben ik dan ook weer, als één van de weinige, totaal géén Griekenland liefhebber).
Alleen op de achtergrond lijkt het....quote:Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Johanna38 het volgende:
Mijan mag niet meer in beeld denk ik. Benieuwd hoe onze influenza dit gaat oppakken
Vooral hoe lang het duurt en of ze hetzelfde gaat doen als DBM; gezichten niet in beeld maar wel zijn hele (medische) geschiedenis.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Johanna38 het volgende:
Mijan mag niet meer in beeld denk ik. Benieuwd hoe onze influenza dit gaat oppakken
Ik heb hier beeld bij 🤣quote:Op maandag 15 juni 2026 09:08 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke wil ook graag haar eigen bed met alles erop en eraan mee kunnen nemen op vakanties.
Misschien kan Dion investeren in een grote aanhanger waar het bed én de bank op kunnen.
Zo sneu dat het gewoon lachwekkend is. Als een vrouw dit bij een man zou doen, zou iedereen, incl. MCW, er wat van vinden.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:24 schreef Kaatje35 het volgende:
Timmie die de benen van Michelle insmeert op een plein met tig starende mensen.
Ga zo door Timmie, maximaal dit!
Dat weet ze/weten ze, is ook bij de denktank met het hulpje van de minister ter sprake gekomen. Toen deed ze het voorkomen alsof dat de eerste keer was dat ze het hoorde, maar dat lijkt me onvoorstelbaar.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef Shuri het volgende:
Stel nou dat die foto's met dat katje echt AI zijn, he.
Zouden A&M nou dan NOG STEEDS NIET gaan nadenken dat als je zelf snel zo'n foto in elkaar kan flansen, wat er dan kan gebeuren met je foto's door mensen die daar echt bedreven in zijn?
Dat weten ze heus wel maar in AM's gedachtengang zal de uiteindelijke schuld liggen bij degene die misbruik maakt van de foto's en video's. Dat zij de leverancier is van het beeldmateriaal, wordt niet gezien door de Euro tekens in haar ogen en de gestreelde ijdelheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef Shuri het volgende:
Stel nou dat die foto's met dat katje echt AI zijn, he.
Zouden A&M nou dan NOG STEEDS NIET gaan nadenken dat als je zelf snel zo'n foto in elkaar kan flansen, wat er dan kan gebeuren met je foto's door mensen die daar echt bedreven in zijn?
Het interesseert haar niet . Dat is pas heftig.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat weet ze/weten ze, is ook bij de denktank met het hulpje van de minister ter sprake gekomen. Toen deed ze het voorkomen alsof dat de eerste keer was dat ze het hoorde, maar dat lijkt me onvoorstelbaar.
Conclusie: ze denkt dat het wel los zal lopen en dat het haar kinderen niet zal overkomen cq ze de inkomsten niet mis wil lopen.
In beide gevallen: schandalig.
Ze was ook welgeteld 2 dagen niet over moe misselijk griep aan het klagen . Denk dat ze afkick verschijnselen heeft en daarom naar huisarts gaat, lekker ook zo ongedouchedquote:Op maandag 15 juni 2026 11:14 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM is weer eens bij de huisarts. Hypochonder!
De intentie van Annemarie was goed en dus was het goed. Geweldige redenering....quote:Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Is het toen ook niet ter sprake gekomen met Tim Hofman? Toen ze zich in allerlei bochten wrong om excuses te zoeken maar uiteindelijk niet verder kwam dan "wij vinden het goed zo",voornamelijk het financiële gedeelte naar mijn idee. Echt benieuwd of alle kinderen het later ook allemaal "goed zo" vinden.
Dat zag je toch ook bij dat filmpje/reclame van een meisje wat wordt aangesproken door verschillende mensen omdat haar vader/moeder alles deelt. Toen vond ze het vooral gek dat vreemden een kind aanspreken. En begrijp me niet verkeerd dat zou ik ook gek vinden, maar als de ouders niet alles zouden delen zouden deze mensen geen idee hebben wie dat kind zou zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat weten ze heus wel maar in AM's gedachtengang zal de uiteindelijke schuld liggen bij degene die misbruik maakt van de foto's en video's. Dat zij de leverancier is van het beeldmateriaal, wordt niet gezien door de Euro tekens in haar ogen en de gestreelde ijdelheid.
Net als niravandijk die in haar stories recht probeert te praten, wat overduidelijk krom is.
En de rest van de fluflu's, van hetzelfde laken een pak.
Die huisarts zal viezere dingen meemaken haha. Ik vind t wel 'knap' dat ze de huisarts niet als excuus heeft gebruikt om niet te gaan sportenquote:Op maandag 15 juni 2026 12:18 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze was ook welgeteld 2 dagen niet over moe misselijk griep aan het klagen . Denk dat ze afkick verschijnselen heeft en daarom naar huisarts gaat, lekker ook zo ongedouched
Wereldvreemd misschien niet helemaal, maar ze leven wel in gezamenlijke geïsoleerde wereld, waarin recht gepraat wordt, wat krom is. En de buitenwereld opgedeeld wordt in 2 kampen: lieve mensen (meepraters) en haters (dr rest). Ik vroeg het me bij MG dit weekend ook al af: hoeveel volwassenen spreken zij buiten dit wereldje, die een realistisch genuanceerde spiegel voor kunnen houden. En waarvoor ze bereid zijn hun financieel en egogedreven motief opzij te zetten om te luisteren?quote:Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Ze zijn bij de Geertsen echt niet totaal wereldvreemd/naïef, dus ze weten echt van het bestaan van het darkweb. Maar het boeit hen gewoon niet. En hoe de kinderen hier later op terugkijken (echt zo leuk voor een L. om zich later te beseffen dat tienduizenden wildvreemden mensen dagelijks hebben kunnen zien hoe ze in haar bed lag te slapen, en, erger nog, dat haar moeder speciaal de deken weghaalde om haar nog beter in beeld te krijgen?).
Maar dat praat Annemarie (en Maarten, want die is er net zo goed schuldig aan) voor zichzelf goed, want de intentie was goed en ze was zoveel onzekere moeders tot steun. Maar hoe kunnen foto's van je slapende kind in vol ornaat, dus zonder deken, onzekere ouders tot steun zijn? Het is niet eens schattig, het is gewoon iets dat alleen voor familieleden bestemd zou moeten zijn.
Kan toch niet!quote:Op maandag 15 juni 2026 09:08 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke wil ook graag haar eigen bed met alles erop en eraan mee kunnen nemen op vakanties.
Misschien kan Dion investeren in een grote aanhanger waar het bed én de bank op kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |