Bij het paardhobbelen: voor de les niemand, na de les moet er geborreld worden en besproken wie er volgende week op appeltaart moet trakteren want er af gehobbeld.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Wereldvreemd misschien niet helemaal, maar ze leven wel in gezamenlijke geïsoleerde wereld, waarin recht gepraat wordt, wat krom is. En de buitenwereld opgedeeld wordt in 2 kampen: lieve mensen (meepraters) en haters (dr rest). Ik vroeg het me bij MG dit weekend ook al af: hoeveel volwassenen spreken zij buiten dit wereldje, die een realistisch genuanceerde spiegel voor kunnen houden. En waarvoor ze bereid zijn hun financieel en egogedreven motief opzij te zetten om te luisteren?
Ze kan zo de club in... Tjezus zo film je jezelfquote:Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen- Koen laat zichzelf ook weer even in vol ornaat online zien
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen- Koen laat zichzelf ook weer even in vol ornaat online zien
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?quote:Op maandag 15 juni 2026 14:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!
Dan leeft ze boven dr stand😅🤪quote:Op maandag 15 juni 2026 14:06 schreef MonaB het volgende:
[..]
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?
Ik was weer een beetje sarcastisch. Ik geloof geen enkel influencer die luidop verkondigt zoveel geld per maand te verdienen. Mensen die echt zoveel verdienen, lopen daar niet mee te koop. Dit is toch zo'n lokkertje om zelf te leren die cursussen te verkopen aan andere mensen die ook die cursussen te verkopen en daar x-duizend euro voor te vragen en dan allemaal hopen 10.000 euro te verdienen. Wat een doffe ellende.quote:
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aanquote:Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
Omdat ze MegaSuperBelangrijk is natuurlijk. En ze de feedback moet doorgeven voor het geval er een volgmoeke ook wil boeken.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo moet Am een nabespreking hebben met de reismevrouw 🤦♀
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking tussen AM en de reismevrouw dat druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
Ik vraag me dat ook af. Heeft dat te maken met 'zwartwerk' / geen belastingen willen betalen op deze inkomsten? Of hoe werkt dat juist bij influencers?quote:Op maandag 15 juni 2026 15:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
En "Madelon bood meteen een ander huisje andere kamer aan".quote:Op maandag 15 juni 2026 14:53 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aan
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:09 schreef J-net het volgende:
[..]
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.
Dus hoe meer ze je verkoopt, hoe meer zij opstrijkt.
* surprised Pikachu face *quote:Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Oh, en deze inspirerende "reis" is nu te boeken.
ow er is vast en zeker gerommeld hier en daar met wat er betaald wordt.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.
Oh, en deze inspirerende "reis" is nu te boeken.
Een reisorganisatie/dame/meneer kan zeker nuttig zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:27 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat onze reisdame vorig jaar haar geld meer dan waard was toen ons vliegtuig niet vertrok, we pas 2 dagen later vertrokken en we alle kosten op de vliegtuigmaatschappij moesten verhalen en zij dat allemaal heeft geregeld.
en ook alle tickets voor gewijzigde vluchten regelde enzo. #offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |