abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221050325
Is Annemarie 4 mnd weggeweest ipv 4 dgn. ?Wat een overdreven gedoe 😂😂

Dat Debbie nog geen samenwerking heeft met een bedden winkel. Kind wordt slapend rijk. Euh dame.
Treurige taartjes voor haar oude ziel.Oja draait niet om haar.

Het is maar weer een treurige bende in influlence land. 😉
pi_221050587
Ellen- Koen laat zichzelf ook weer even in vol ornaat online zien
pi_221050620
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wereldvreemd misschien niet helemaal, maar ze leven wel in gezamenlijke geïsoleerde wereld, waarin recht gepraat wordt, wat krom is. En de buitenwereld opgedeeld wordt in 2 kampen: lieve mensen (meepraters) en haters (dr rest). Ik vroeg het me bij MG dit weekend ook al af: hoeveel volwassenen spreken zij buiten dit wereldje, die een realistisch genuanceerde spiegel voor kunnen houden. En waarvoor ze bereid zijn hun financieel en egogedreven motief opzij te zetten om te luisteren?
Bij het paardhobbelen: voor de les niemand, na de les moet er geborreld worden en besproken wie er volgende week op appeltaart moet trakteren want er af gehobbeld.

Bij die van IJsland: die lift mee op de dingen die AM gesponsord kan doen en ze giebelen samen tijdens de wijn. Ook zij vind het prima dat haar kinderen op insta komen.

Het wekelijkse sportklasje: te druk met posten en de mensen die meedoen worden ook op insta gepropt dus ook niet kritisch.

Maartens werk: ook al zouden ze daar iets zeggen, dan wordt het waarschijnlijk weggewuifd want AM zij als ouders hebben het beste met haar kinderen voor en de lieve mensen zijn met meer.

Conclusie: alleen de ‘haters’ weten hoe het zit en wat er gebeurt in de krochten van de social media.
pi_221050630
Dbm heeft het ei van columbus uitgevonden omdat ze iets gekocht heeft bij de action en het gewoon gebruikt waarvoor het bedoeld is 🤔 wat heeft ze uitgevonden dan???
pi_221050892
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan zo de club in... Tjezus zo film je jezelf
Toch niet? Zij vindt zichzelf echt geweldig
pi_221050916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!
pi_221050938
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?
pi_221050970
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:06 schreef MonaB het volgende:

[..]
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?
Dan leeft ze boven dr stand😅🤪
pi_221051004
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan leeft ze boven dr stand😅🤪
Ik was weer een beetje sarcastisch. Ik geloof geen enkel influencer die luidop verkondigt zoveel geld per maand te verdienen. Mensen die echt zoveel verdienen, lopen daar niet mee te koop. Dit is toch zo'n lokkertje om zelf te leren die cursussen te verkopen aan andere mensen die ook die cursussen te verkopen en daar x-duizend euro voor te vragen en dan allemaal hopen 10.000 euro te verdienen. Wat een doffe ellende.

Ik hoop echt dat er nog maar heeeeel weinig mensen in dat soort oplichting trappen.
pi_221051143
Hoezo moet Am een nabespreking hebben met de reismevrouw 🤦♀
pi_221051151
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
pi_221051216
Ben benieuwd wanneer Bob weer verschijnt. Mis ze wel. Haha

Wat is oma Buddenbruck oud geworden.
pi_221051241
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aan
pi_221051254
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo moet Am een nabespreking hebben met de reismevrouw 🤦♀
Omdat ze MegaSuperBelangrijk is natuurlijk. En ze de feedback moet doorgeven voor het geval er een volgmoeke ook wil boeken.
pi_221051285
Natuurlijk is het een samenwerking tussen AM en de reismevrouw dat druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221051313
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking tussen AM en de reismevrouw dat druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.

Maar goed dat doen wel meer (wannabe) influencers en die claimen dan in hun bio vaak 'het eerlijke verhaal' te vertellen...
pi_221051324
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.

Ik vraag me dat ook af. Heeft dat te maken met 'zwartwerk' / geen belastingen willen betalen op deze inkomsten? Of hoe werkt dat juist bij influencers?
  maandag 15 juni 2026 @ 15:09:57 #268
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051348
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.
Dus hoe meer ze je verkoopt, hoe meer zij opstrijkt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_221051357
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aan
En "Madelon bood meteen een ander huisje andere kamer aan".
Het hotel dus. Ik snap werkelijk niet dat ze daar niet meteen zelf om gevraagd hebben. Ze hoorden het al bij de aankomst.
pi_221051367
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:09 schreef J-net het volgende:

[..]
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.
Dus hoe meer ze je verkoopt, hoe meer zij opstrijkt.
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.

Oh, en deze inspirerende "reis" is nu te boeken. *O*
pi_221051390
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:

[..]
* surprised Pikachu face *
  maandag 15 juni 2026 @ 15:27:14 #272
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051420
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.

ow er is vast en zeker gerommeld hier en daar met wat er betaald wordt.
Alleen is er met deze organisatie nooit een directe betaling probeerde ik uit te leggen. Maar het is vast dat het % anders is (of op 0 gezet is).

Ik moet wel zeggen dat onze reisdame vorig jaar haar geld meer dan waard was toen ons vliegtuig niet vertrok, we pas 2 dagen later vertrokken en we alle kosten op de vliegtuigmaatschappij moesten verhalen en zij dat allemaal heeft geregeld.
en ook alle tickets voor gewijzigde vluchten regelde enzo. #offtopic
pi_221051440
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:27 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat onze reisdame vorig jaar haar geld meer dan waard was toen ons vliegtuig niet vertrok, we pas 2 dagen later vertrokken en we alle kosten op de vliegtuigmaatschappij moesten verhalen en zij dat allemaal heeft geregeld.
en ook alle tickets voor gewijzigde vluchten regelde enzo. #offtopic
Een reisorganisatie/dame/meneer kan zeker nuttig zijn.
Maar AM doet alsof ze een 4 weekse rondreis door heel Griekenland heeft gemaakt.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:35:37 #274
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051464
Ik heb onder een steen geleefd en ik wist niet dat ze naar Kos was. heb het hier gelezen.
Het bllijft maar weer wonderlijk allemaal. Zoals we al zo vaak schreven; de grote AM show.
pi_221051484
Ze heeft wel gezegd dat Madelon een samenwerking is. Naar eigen zeggen betaalde ze verder wel alles zelf, dus de reis en alle activiteiten. Leuk dat Madelon deze reis nu gaat aanbieden maar wie zit hier op te wachten?? 3 dagen en tot de minuut volgepland 😂😂 Ik ken echt niemand die zo kort op vliegvakantie gaat, stedentrips daargelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')