abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221051526
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ze heeft wel gezegd dat Madelon een samenwerking is. Naar eigen zeggen betaalde ze verder wel alles zelf, dus de reis en alle activiteiten. Leuk dat Madelon deze reis nu gaat aanbieden maar wie zit hier op te wachten?? 3 dagen en tot de minuut volgepland 😂😂 Ik ken echt niemand die zo kort op vliegvakantie gaat, stedentrips daargelaten.
Dit.. ze heeft in het begin gezegd dat de reisvrouw een samenwerking was en de reis zelf wel door haar betaald werd.. dus snap niet dat men zegt dat ze hier over liegt 🤔🤷 ik begreep ook dat ze daarom van alles filmde over wat de reismevrouw allemaal regelde 🤷

En of iemand anders die reis zou maken is natuurlijk helemaal persoons afhankelijk 🤷 ik heb niets met Griekenland of kos enzo 🤷
pi_221051543
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit.. ze heeft in het begin gezegd dat de reisvrouw een samenwerking was en de reis zelf wel door haar betaald werd.. dus snap niet dat men zegt dat ze hier over liegt 🤔🤷 ik begreep ook dat ze daarom van alles filmde over wat de reismevrouw allemaal regelde 🤷

En of iemand anders die reis zou maken is natuurlijk helemaal persoons afhankelijk 🤷 ik heb niets met Griekenland of kos enzo 🤷
Zie jij ergens #ad staan? Dat is verplicht bij een samenwerking.
pi_221051568
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

AM heeft de afgelopen dagen ook meermaals gezegd dat ze alles zelf betaald hebben en dat het geen samenwerking zou zijn. Ik geloof er helemaal niks van dat AM en MG deze ultra lange vakantie zelf hebben betaald
pi_221051639
En dan reacties onder haar post:
Bedankt voor het delen, bedankt voor de mooie beelden. Fijn dat we mee mogen kijken.
Ik denk dat het Madelon wel een paar opdrachten oplevert dit tripje
pi_221051649
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
En dan reacties onder haar post:
Bedankt voor het delen, bedankt voor de mooie beelden. Fijn dat we mee mogen kijken.
Ik denk dat het Madelon wel een paar opdrachten oplevert dit tripje
Mooie beelden? Gaan mensen zelf nooit op vakantie? Ik vind dat Am echt geen hele mooie beelden heeft gedeeld. Niet van het eiland, niet van het hotel. Het geeft totaal de sfeer van Griekenland niet weer.
pi_221051668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Mooie beelden? Gaan mensen zelf nooit op vakantie? Ik vind dat Am echt geen hele mooie beelden heeft gedeeld. Niet van het eiland, niet van het hotel. Het geeft totaal de sfeer van Griekenland niet weer.
Kan je nagaan hoe bepalend zij is voor sommige volgers.
Het zag er allemaal zo steriel uit, totaal niet Grieks ook. Maar ja mensen vinden alles geweldig van AM. Dat gekwijl ook over hoe fijn het was dat ze zoveel deelde. Echt 🤮
pi_221051685
quote:
Ze heeft wel gezegd dat Madelon een samenwerking is. Naar eigen zeggen betaalde ze verder wel alles zelf, dus de reis en alle activiteiten. Leuk dat Madelon deze reis nu gaat aanbieden maar wie zit hier op te wachten?? 3 dagen en tot de minuut volgepland 😂😂 Ik ken echt niemand die zo kort op vliegvakantie gaat, stedentrips daargelaten.
Ik vraag me echt af wat het grote planwerk is aan dit soort tripjes. Een diner in een restaurant en een ritje op een paard boeken? Voor mij is de toegevoegde waarde echt heel klein om zoiets uit handen te geven. Maar goed, ik plan mijn reizen al heel mijn volwassen leven zelf. En die zijn best wat ingewikkelder, langer, verder geweest dan een paar dagen Kos. Voor zo'n verlengd weekend zou ik gewoon vlucht en hotel van thuis uit regelen en ginder wel kijken wat er te eten is in de buurt en of er zich een leuke activiteit aandient. Kan je ook gewoon vragen bij een hotelbalie of kantoortjes in dorpscentra als het wat toeristisch is. Daar heb je toch echt geen extra tussenpersoon bij nodig.

Ik denk dat er qua influencen wel meer in zat. Een paar mooie foto's (geen video's, bijna alles is een video bij haar), en niet zoveel 'ruis' ertussen van dat gesjok achter haar man aan... Zoek een mooie kadrering bij een zonsondergang, eten drinken mooi in beeld, een hoekje van 't hotel met zwembad. Nee, heel de tijd dat getsjokkel op klompen.
pi_221051732
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Een "only adults" ressort, kom je dan tussen de swingers terecht? Op zich zag het wel leuk uit en heb je vast wel comfort, maar het leek mij ook een tochtige locatie en op bouwlawaai (alleen onder de week?) zit ik ook niet echt te wachten op vakantie. Behalve de strandrit hebben ze toch ook niet echt dingen gedaan, tenzij ze gisteren nog een speciaal programma hadden.
pi_221051760
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Omdat ze MegaSuperBelangrijk is natuurlijk. En ze de feedback moet doorgeven voor het geval er een volgmoeke ook wil boeken.
wie maakt AM wakker dat paardenwelzijn niet voorop stond
pi_221051764
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:36 schreef Zana het volgende:

[..]
Een "only adults" ressort, kom je dan tussen de swingers terecht? Op zich zag het wel leuk uit en heb je vast wel comfort, maar het leek mij ook een tochtige locatie en op bouwlawaai (alleen onder de week?) zit ik ook niet echt te wachten op vakantie. Behalve de strandrit hebben ze toch ook niet echt dingen gedaan, tenzij ze gisteren nog een speciaal programma hadden.
Nee.

Bouwlawaai onder de week? Wat bedoel je daarmee?
pi_221051823
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:38 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Dat is werkelijk elke week + allemaal van die optimel achtige zuivel.
En dan moet ze soms nog ice bij halen omdat het op is. Ik heb altijd kleine pakjes/flesjes liggen voor als er iemand in komt. En wat smaken aanmaak. Maar pakken sap .. die gaan open voor bezoek en als ik er dan zelf eindelijk wat van denk te gaan drinken bevat het vlokken enzo. (ehm oeps, ik gok dat ik dus weer zon pak met vlokken er in heb liggen, zon appelsap troebel maar dan dubbelfris die ooit helder was)
DBM ook aan al aan de drugs? Ice = meth 🙃 waarom weet ik dit???
pi_221051893
quote:
Ik krijg stress van zo'n strakke planning, ik doe liever wat minder gepland en wat meer spontaan.
pi_221051931
Ze hebben ook de snorkelmaskers voor niks meegenomen.
pi_221051946
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Ze zijn bij de Geertsen echt niet totaal wereldvreemd/naïef, dus ze weten echt van het bestaan van het darkweb. Maar het boeit hen gewoon niet. En hoe de kinderen hier later op terugkijken (echt zo leuk voor een L. om zich later te beseffen dat tienduizenden wildvreemden mensen dagelijks hebben kunnen zien hoe ze in haar bed lag te slapen, en, erger nog, dat haar moeder speciaal de deken weghaalde om haar nog beter in beeld te krijgen?).

Maar dat praat Annemarie (en Maarten, want die is er net zo goed schuldig aan) voor zichzelf goed, want de intentie was goed en ze was zoveel onzekere moeders tot steun. Maar hoe kunnen foto's van je slapende kind in vol ornaat, dus zonder deken, onzekere ouders tot steun zijn? Het is niet eens schattig, het is gewoon iets dat alleen voor familieleden bestemd zou moeten zijn.
In het telefoongesprek met Tim zei AM zoiets van als dat zo is (m.b.t. Darkweb of als de kinderen later last krijgen van constant online staan) iets in de trant van dan dealen we er dan wel mee ofzo.
pi_221052052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:07 schreef Cato99 het volgende:

[..]
AM heeft de afgelopen dagen ook meermaals gezegd dat ze alles zelf betaald hebben en dat het geen samenwerking zou zijn. Ik geloof er helemaal niks van dat AM en MG deze ultra lange vakantie zelf hebben betaald
Tuurlijk niet. Voor wie zou AM anders zo uitgebreid de reisleidster hebben uitgehangen? AM doet niets voor niets en al helemaal niet voor een ander. Dat weten we ondertussen toch wel.
Zij is absoluut betaald voor het geklos op Kos.
pi_221052074
Haha puntje van kritiek de bouwoverlast.
Denk dat andere gasten gaan klagen : puntje van kritiek, 2 gast die de godsganse dag met klompen over het resort liep.
Dat geklos was erger dan een drilboor.
En mooie plaatjes? Ik zag vooral een Maarten die vooruit sjokte, een glas drank en ik een infinity pool en het bubbelbad.
Echt een goede impressie van dit tedort en Griekenland ,not
pi_221052246
Tatiana is zo hard aan het werk. 🤣
Ondanks dat het totaal bedrag niet is opgehaald, gaat ze stoppen. Iedereen zou dan toch het geld terug krijgen?
pi_221052385
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:36 schreef Zana het volgende:

[..]
Ik boek altijd hotels voor volwassenen. Daar gebeurt niks geks hoor, het is er lekker rustig.
pi_221052391
Sanneke zei over Antwerpen trouwens dat ze graag wilde struinen maar dat dat niet gelukt was. Ik snap alleen niet zo goed wat er niet kan lukken aan struinen? Ik bedoel je stapt de deur uit en je gaat? Zou ze dan naast het eten van de wafel alleen in het appartement hebben gezeten? Of bedoelt ze dat ze alles gepland hadden (we gaan nu naar dit café en daarna naar dat restaurant)?
pi_221052482
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:04 schreef proud_mami het volgende:

[..]
In het telefoongesprek met Tim zei AM zoiets van als dat zo is (m.b.t. Darkweb of als de kinderen later last krijgen van constant online staan) iets in de trant van dan dealen we er dan wel mee ofzo.
Komt goed
pi_221052559
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Nee.

Bouwlawaai onder de week? Wat bedoel je daarmee?
Dat ze in het weekend niet aan het werk zijn?
pi_221052603
Adults only is te gek , ik wil ook op vakantie niet tussen de krijsende kinderen zitten , sterker nog ik hoop op adults only vliegtickets 😅
pi_221052609
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:09 schreef Moondance het volgende:
Sanneke zei over Antwerpen trouwens dat ze graag wilde struinen maar dat dat niet gelukt was. Ik snap alleen niet zo goed wat er niet kan lukken aan struinen? Ik bedoel je stapt de deur uit en je gaat? Zou ze dan naast het eten van de wafel alleen in het appartement hebben gezeten? Of bedoelt ze dat ze alles gepland hadden (we gaan nu naar dit café en daarna naar dat restaurant)?
Struinen in de supermarkt denk ik.
Als ze alles maar in de volgorde zetten zoals Sanneke wil. 😉
pi_221052619
Iemand DBM haar gym bestie worden? Alleen zegt ze bijna elke dag af😂
  maandag 15 juni 2026 @ 18:31:28 #300
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221052640
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Struinen in de supermarkt denk ik.
Als ze alles maar in de volgorde zetten zoals Sanneke wil. 😉
De boodschappen zijn in België een stuk duurder dan in NL, misschien daarom mislukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')