abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221096756
Bijzondere overeenstemming wel tussen JA21, CU en PRO voor in ieder geval de Contador-ondergrens van NOx .

EW Politiek Vandaag · Episode
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:20:07 #202
236264 crew  capricia
pi_221097059
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:40 schreef nostra het volgende:
Bijzondere overeenstemming wel tussen JA21, CU en PRO voor in ieder geval de Contador-ondergrens van NOx .

EW Politiek Vandaag · Episode
Huh, PRO ging toch niet samenwerken met JA21?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221097254
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Punt 2) Verzoek om me op anoniem te zetten is verstuurd. Daar ga ik wel weer achteraan.
Dat begrijp ik dus echt niet.
Als je als kutuser aan het klooien bent en je wil een ban ontlopen - ok dan snap ik het wel, want anoniem, dus weg, nieuw account maken en weer door klooien.
Beschermd door de paraplu van privacy.

Maar als het is omdat je FOK niet meer leuk vindt, of sommige meningen in ons land van vrije meningsuiting niet aanstaan, kan je toch ook gewoon wegblijven?

Of is dit bedoeld als een laatste trap na - 'dan moet je het zelf maar weten, nu ga ik weg!'.

Ben ik serieus benieuwd naar.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:30:15 #204
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221097295
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Huh, PRO ging toch niet samenwerken met JA21?
Dat was inderdaad een heel matige opmerking van Klaver, die gaat ze nog wel achtervolgen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221097380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat was inderdaad een heel matige opmerking van Klaver, die gaat ze nog wel achtervolgen.
JA21 zei hetzelfde in het debat over het ultimatum van de vakbonden, 8 juni jongstleden... Namelijk dat zij geen brede akkoorden willen met zowel JA21 als PRO. JA21 heeft dat soort teksten eerder geuit dan Klaver.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2026 13:48:21 ]
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:04:25 #206
236264 crew  capricia
pi_221097447
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
JA21 zei hetzelfde in het debat over het ultimatum van de vakbonden, 8 juni jongstleden... Namelijk dat zij geen brede akkoorden willen met zowel JA21 als PRO. JA21 heeft dat soort teksten eerder geuit dan Klaver.
Help me even.

Ik kan geen bewijs vinden van een specifieke JA21-uitspraak op 8 juni in het debat over het vakbonden-ultimatum. Het relevante Kamerdebat vond volgens mij ook plaats op 4 juni 2026. In dat debat stond JA21 (via Ceulemans) vooral open voor gesprek over de bezuinigingen, mits het niet leidde tot hogere lasten. Er is geen verslag van een expliciete “geen brede akkoorden met zowel JA21 als PRO”-verklaring op die datum?

https://www.tweedekamer.n(...)akbeweging-inzake-de
- Goethe, “Faust”
pi_221098042
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Help me even.

Ik kan geen bewijs vinden van een specifieke JA21-uitspraak op 8 juni in het debat over het vakbonden-ultimatum. Het relevante Kamerdebat vond volgens mij ook plaats op 4 juni 2026. In dat debat stond JA21 (via Ceulemans) vooral open voor gesprek over de bezuinigingen, mits het niet leidde tot hogere lasten. Er is geen verslag van een expliciete “geen brede akkoorden met zowel JA21 als PRO”-verklaring op die datum?

https://www.tweedekamer.n(...)akbeweging-inzake-de
Ceulemans zegt gewoon op beeld dat een akkoord met links erbij betekent dat JA21 kwijt raakt.

Lees ook Eerdmans in De Telegraaf vandaag. Hij vindt dat het kabinet moet kiezen tussen één van de twee. Dus niet beiden erbij moet halen.

Maar goed, succes verder, ik ga weer een mail sturen naar privacy@fok.nl om op anoniem te worden gezet.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:39:52 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221098192
Bah, weer een kwaliteitsuser weg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:51:27 #209
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098269
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:39 schreef Perrin het volgende:
Wie?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:58:36 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221098314
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wie?
Klopkoek, die hier al 20 jaar kwam.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:50:48 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221098862
Gaat lekker weer. Tsjongejongejonge.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_221098868
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:50 schreef Falco het volgende:
Gaat lekker weer. Tsjongejongejonge.
Nou inderdaad.. :(
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:54:16 #213
236264 crew  capricia
pi_221098888
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:09 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]
Ceulemans zegt gewoon op beeld dat een akkoord met links erbij betekent dat JA21 kwijt raakt.

Lees ook Eerdmans in De Telegraaf vandaag. Hij vindt dat het kabinet moet kiezen tussen één van de twee. Dus niet beiden erbij moet halen.

Maar goed, succes verder, ik ga weer een mail sturen naar privacy@fok.nl om op anoniem te worden gezet.
Oh je bent al Anoniem?
Nou zeg, dat ging ook snel. Wilde nog om een linkje vragen over dat op beeld -O-

Het ga je goed, KK. Misschien komen we elkaar nog wel ergens tegen.
- Goethe, “Faust”
pi_221099317
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Touché, maar ik ben liever afhankelijk van Canada en Australië, dan wat wildwestlanden. En uiteindelijk bouwt China nu onze zonnepanelen (en heeft dat een semi-monopolie op alle REM's die we nodig hebben in een geëlektrificeerde samenleving) en hebben we alleen Vestas voor wind, dus je helemaal isoleren gaat sowieso nooit lukken.
In de praktijk hebben toplanden als Tsjaad, Kazachstan en Rusland ook een belangrijke rol als het gaat om kernenergie.

Daarnaast gaan we dus vermoedelijk met veel te veel staatssteun kerncentrales in Zeeland bouwen die vooral, gesubsidieerd, gaan draaien voor België want in de rest van Nederland krijg je die stroom amper.
Briljant _O_
pi_221099403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:27 schreef iteejer het volgende:

[..]
Dat begrijp ik dus echt niet.
Als je als kutuser aan het klooien bent en je wil een ban ontlopen - ok dan snap ik het wel, want anoniem, dus weg, nieuw account maken en weer door klooien.
Beschermd door de paraplu van privacy.

Maar als het is omdat je FOK niet meer leuk vindt, of sommige meningen in ons land van vrije meningsuiting niet aanstaan, kan je toch ook gewoon wegblijven?

Of is dit bedoeld als een laatste trap na - 'dan moet je het zelf maar weten, nu ga ik weg!'.

Ben ik serieus benieuwd naar.
Traceerbaarheid om de mening zal misschien ook wel wat mee gaan spelen de komende jaren. Er zijn geopolitieke discussies die tegenwoordig bijzonder scheef geframed worden. Een Amerika dat rechters van het internationaal strafhof afsluit van het internationale bankenverkeer en hele gedachtengangen en meningen van users in eigen land en internationaal in chatgpt vangt. Mogelijk inzetbaar als chantagemiddel.

Tel daarbij de bijzondere steun vanuit een bepaalde NL politieke hoek op om niet te ontkoppelen, maar meer samen te werken.

Hoe lang is de mening nog vrij?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:37:33 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221099518
What happend met klopkoek?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221099811
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
What happend met klopkoek?
Klaar met het forum. Voor nu.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:11:25 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221100027
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:00 schreef nostra het volgende:

[..]
Klaar met het forum. Voor nu.
Jájá.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221100054
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:39 schreef Perrin het volgende:
Na 20 jaar, echt niet leuk.
Ik begrijp serieus niet waarom. Onvrede snap ik maar waarom dan daar zo op reageren?
Waarom dan degenen waar je het niet mee eens bent niet te confronteren met argumenten? Daar is dit forum toch voor?
Of is het wat soms wordt gezegd, de angst om negatief beoordeeld te worden in een toekomst waar iedere uiting waar dan ook traceerbaar zou kunnen zijn?

En, wederom echt een serieuze vraag, wat is een kwaliteits user?
Je doelt dan neem ik aan niet op een bepaalde politieke identiteit?

Wat zouden we hier aan kunnen doen, even betrokken op POL?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:41 #220
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221100237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:12 schreef iteejer het volgende:

[..]
Na 20 jaar, echt niet leuk.
Ik begrijp serieus niet waarom. Onvrede snap ik maar waarom dan daar zo op reageren?
Waarom dan degenen waar je het niet mee eens bent niet te confronteren met argumenten? Daar is dit forum toch voor?
Of is het wat soms wordt gezegd, de angst om negatief beoordeeld te worden in een toekomst waar iedere uiting waar dan ook traceerbaar zou kunnen zijn?

En, wederom echt een serieuze vraag, wat is een kwaliteits user?
Je doelt dan neem ik aan niet op een bepaalde politieke identiteit?

Wat zouden we hier aan kunnen doen, even betrokken op POL?
Minder trollen toestaan?

Daarnaast redelijk ridicuul om te denken dat een bepaalde politieke identiteit impliceert dat iemand een kwaliteitsuser is. Dan ben je klaarblijkelijk niet bekend met Klopkoek en zijn onuitputtelijke feitenkennis.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_221100577
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Traceerbaarheid om de mening zal misschien ook wel wat mee gaan spelen de komende jaren. Er zijn geopolitieke discussies die tegenwoordig bijzonder scheef geframed worden. Een Amerika dat rechters van het internationaal strafhof afsluit van het internationale bankenverkeer en hele gedachtengangen en meningen van users in eigen land en internationaal in chatgpt vangt. Mogelijk inzetbaar als chantagemiddel.

Tel daarbij de bijzondere steun vanuit een bepaalde NL politieke hoek op om niet te ontkoppelen, maar meer samen te werken.

Hoe lang is de mening nog vrij?
Persoonlijk zou ik dan terughoudender worden om gebruik te maken van bv Microsoft en dat te vervangen door een Europees alternatief.
En bv Starlink te vervangen door een fiberfeed van een eveneens Europese partij.

Veel AI taken, zeker waar het agents betreft, kan je ook met lokale offline LLM's prima uitvoeren.

Haalbare alternatieven, die ik persoonlijk zowel als zakelijk aan het doorvoeren ben cq al doorgevoerd heb.

Om dan maar je bek te houden is imo een vorm van kop in het zand steken.
Als je de verbale vechtlust en onverzoenlijkheid die je oa hier veelvuldig tegen komt in dit soort kwesties daadwerkelijk concreet vorm zou geven in de vorm van alternatieve economische keuzes is dat denk ik wat effectiever.

Een beetje zoals de angst voor China. De westerse auto industrie gaat naar de tyfus -> en toch kopen we massaal de Chinese merken. Of troep van Temu.
Als je dat niet wil, doe dat dan niet. Toch? :)
pi_221100755
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Falco het volgende:

[..]
Minder trollen toestaan?

Daarnaast redelijk ridicuul om te denken dat een bepaalde politieke identiteit impliceert dat iemand een kwaliteitsuser is. Dan ben je klaarblijkelijk niet bekend met Klopkoek en zijn onuitputtelijke feitenkennis.
Lees mijn woordkeuze, ik ging daar dus al niet van uit.

En die trollen: als je die niet moet, negeer ze dan.
Als iedereen dat zou doen zijn ze echt gauw klaar hoor.
Want een troll wordt pas een troll nadat er op gereageerd wordt; daar voor is het gewoon een typ wat overduidelijk iets probeert uit te lokken.

Geef ze niet de aandacht die ze willen, en onderdruk de wens om ze te willen straffen of de baas te worden. Lukt je niet, en voor je het weet worden het splijtzwammen.

Althans, dat is mijn visie hierop.
pi_221100894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:41 schreef iteejer het volgende:

[..]
Lees mijn woordkeuze, ik ging daar dus al niet van uit.

En die trollen: als je die niet moet, negeer ze dan.
Als iedereen dat zou doen zijn ze echt gauw klaar hoor.
Want een troll wordt pas een troll nadat er op gereageerd wordt; daar voor is het gewoon een typ wat overduidelijk iets probeert uit te lokken.

Geef ze niet de aandacht die ze willen, en onderdruk de wens om ze te willen straffen of de baas te worden. Lukt je niet, en voor je het weet worden het splijtzwammen.

Althans, dat is mijn visie hierop.
Je kan die trollen er natuurlijk ook gewoon afflikkeren. Dat werkt vermoedelijk beter
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:26 #224
236264 crew  capricia
pi_221100980
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:46 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je kan die trollen er natuurlijk ook gewoon afflikkeren. Dat werkt vermoedelijk beter
Jij denkt dat KK op anoniem gegaan is vanwege trollen in POL?
- Goethe, “Faust”
pi_221101014
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij denkt dat KK op anoniem gegaan is vanwege trollen in POL?
Meer algemeen op fok zal er aan bijgedragen hebben. Al is hij zelf natuurlijk ook veelal een trol :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')