#DurfTeDromenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet zo cynisch. Ik verwacht hem gewoon weer in de sportschool als de boel herbouwt is.
My Left Arm...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Er is iig nog wel iets positiefs te melden: Gekko stapt nooit meer met het verkeerde been uit bed
Alleen een wit voetje halen zit er niet meer in, in plaats daarvan klaagt ie steen en been.
Het is alleen jammer voor de honderden buurtbewoners die vannacht weer niet in hun huis kunnen slapen en schade hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het maakt mij niet eens uit wat hun achtergrond is, maar wanneer plofkrakers zichzelf uitschakelen zonder anderen mee te nemen ben ik daar weinig verdrietig over.
En er hadden makkelijk ook onschuldige slachtoffers kunnen vallen. Hier juichen we niet voor maar ben wel blij dat het zo is afgelopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer voor de honderden buurtbewoners die vannacht weer niet in hun huis kunnen slapen en schade hebben.
Jawel eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer voor de honderden buurtbewoners die vannacht weer niet in hun huis kunnen slapen en schade hebben.
Andere arm of benen ofzo...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Dat 'ie maar veel jeuk mag hebben op een plekje waar hij net niet bij kan
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat 'ie maar veel jeuk mag hebben op een plekje waar hij er net niet bij kan...
https://archive.is/luyMequote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:In de lobby zit een ouder echtpaar aan een tafel. Stien is 88 jaar, haar echtgenoot Bert is 91. Ze dragen hun pyjama’s: Stien met haar blauwe peignoir eroverheen, Bert heeft een jas aan. “Mijn man heeft dementie, het dringt niet tot hem door wat er is gebeurd. Hij is er wel onrustig van en wil steeds terug naar huis,” zegt Stien.
Tijdens een knieoperatie is er bij mij een zenuw doorgesneden met het resultaat dat ik in een deel van mijn onderbeen geen gevoel had, maar ik kon daar wel niet-bestaande jeuk hebben. Dat zou je zo iemand toch nóóit toewensenquote:
Blade runner 2.0.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ik schrijf Gekko vast in voor de 100 meter horden
Even een pas op de plaats idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie lopen nu wel heel erg op de zaken vooruit hoor jongens.
Wij wel...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie lopen nu wel heel erg op de zaken vooruit hoor jongens.
InsAllahquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar wel lekker dan, Audi, oud barrel die keihard wegreden mensen die wegrenden en op fatbikes weg scheurden na de ontploffing.
Die lieten lekker hun matties creperen, BOEM ........ Oeps foutje ... Later bro. ... zoef weg.
Ja zo zie je meteen wie je vrienden zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar wel lekker dan, Audi, oud barrel die keihard wegreden mensen die wegrenden en op fatbikes weg scheurden na de ontploffing.
Die lieten lekker hun matties creperen, BOEM ........ Oeps foutje ... Later bro. ... zoef weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |