Er is geen enkel bewijs dat hij dat wel is. Plofkrakers zijn vaak Marokkanen, geen Turken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat laatste staat hier los van en ik geloof geen enkel moment dat die sportschoolhouder hier niet van op de hoogte was.
Die vraagt natuurlijk na een jaar om euthanasie.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Als die Gekko herstelt met een hoofd, romp en 1 arm, dan gaat hij nog een lastige toekomst tegemoet.
Ik stel me zo voor dat zo iemand in een instelling eindigt, en dan gaat er veel geld van een waarschijnlijk kleine uitkering alweer op aan die instelling. Hij kan moeilijk zelf nog crimineel bijklussen. Hoeveel vrienden en familie zouden blijven komen? Hoe vul je je dagen? Is er voldoende personeel om je naar de wc te helpen of zouden ze je dan gewoon een luier aandoen?
Of praktische dingen, 1 arm en daar moet je dan ook alles mee doen. Dingen als een rits dichtdoen of een aardappel schillen worden al een uitdaging. Zoveel vragen.
Op zich eens, maar dit was bij de hele buurt bekend als ik de getuigen zo hoor. Dus laat staan bij degene die er letterlijk bovenop zit/zat.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat hij dat wel is. Plofkrakers zijn vaak Marokkanen, geen Turken.
Rare reactie, ik zeg toch net dat autochtonen ook weleens flatgebouwen opblazen. Hoort net zoals onthoofdingen in de openbare ruimte bij een diverse, multiculture samenleving.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit gaat om een plofkraakbende. Niet om de eerlijke Turkse ondernemer die niks kwaad doet. Overigens is er laatst nog een onschuldige Turkse zaak in Belfast in de fik gestoken omdat een Sudanees iemand probeerde te onthoofden. Laten we die dönerzaken vooral blijven demoniseren ja, dat lost alles op.
Als ik de berichtgeving zo eens lees wist iedereen in die omgeving dat er zaken speelden die het daglicht niet konden verdragen. Dan ben je wmb gewoon een onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar heb jij last van?
Niet fijn voor de mensen die er wonen en er niks mee te maken hebben.
Het was niet zijn kelder maar de kelder van het pand hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dit was bij de hele buurt bekend als ik de getuigen zo hoor. Dus laat staan bij degene die er letterlijk bovenop zit/zat.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het was niet zijn kelder maar de kelder van het pand hè.
Ook al had hij een beeld bij wie het zijn, kan het nog zijn dat hij niet wist dat ze daar wat waren aan het uitspoken. Zeker gezien het tijdstip.quote:
Mijn reactie raar vinden, maar het zelf hebben over je billetjes laten wassen door Gekko. De borrel smaakte goed zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:04 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Rare reactie, ik zeg toch net dat autochtonen ook weleens flatgebouwen opblazen. Hoort net zoals onthoofdingen in de openbare ruimte bij een diverse, multiculture samenleving.
Wie gaat er immers mijn billen wassen als ik bejaard ben, als het niet Gekko is?
Iedereen? Want ze hebben iedereen gesproken daar?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik de berichtgeving zo eens lees wist iedereen in die omgeving dat er zaken speelden die het daglicht niet konden verdragen. Dan ben je wmb gewoon een onderdeel van het probleem.
Die boys sportte daar ook en hingen de godganse dag rond in die boxen. Lijkt me vrij naief om aan te nemen dat dit niet gewoon bekend was, maar goed het is theoretisch mogelijk. Maar Occam's scheemes en zulks.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook al had hij een beeld bij wie het zijn, kan het nog zijn dat hij niet wist dat ze daar wat waren aan het uitspoken. Zeker gezien het tijdstip.
Er wonen daar zo veel mensen.
Maar het is nu pure speculatie. Het zou kunnen dat ze het wisten, maar het zou ook heel goed kunnen dat ze het niet wisten. Onschuld tot het tegendeel is bewezen lijkt mij prima. Ze hebben zelf immers ook een hoop schade.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dit was bij de hele buurt bekend als ik de getuigen zo hoor. Dus laat staan bij degene die er letterlijk bovenop zit/zat.
Wat is dit nou voor flauw gedoe? Als de eerste getuigen dit al verklaren is het i.i.g. geen groot geheim of wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen? Want ze hebben iedereen gesproken daar?
Er zijn 400 mensen geëvacueerd. Van hoogbejaarden tot kinderen. Lijkt me sterk dus.
Bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die boys sportte daar ook en hingen de godganse dag rond in die boxen. Lijkt me vrij naief om aan te nemen dat dit niet gewoon bekend was, maar goed het is theoretisch mogelijk. Maar Occam's scheemes en zulks.
Niemand zegt dat ze dit wilden? Zeg niet dat de beste man blij is dat zijn zaak opgelazen is...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar het is nu pure speculatie. Het zou kunnen dat ze het wisten, maar het zou ook heel goed kunnen dat ze het niet wisten. Onschuld tot het tegendeel is bewezen lijkt mij prima. Ze hebben zelf immers ook een hoop schade.
Het lijkt mij niet dat je het zomaar gedoogd om zware explosieven op te slaan onder je studio.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze dit wilden? Zeg niet dat de beste man blij is dat zijn zaak opgelazen is...
Stond in het Parool artikel wat inmiddels weer paywalled is.quote:
Nee.quote:
Dat lijkt mij ook niet handig maar ja...Mensen doen wel vaker domme dingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je het zomaar gedoogd om zware explosieven op te slaan onder je studio.
Niet zo cynisch. Ik verwacht hem gewoon weer in de sportschool als de boel herbouwt is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Als die Gekko herstelt met een hoofd, romp en 1 arm, dan gaat hij nog een lastige toekomst tegemoet.
Ik stel me zo voor dat zo iemand in een instelling eindigt, en dan gaat er veel geld van een waarschijnlijk kleine uitkering alweer op aan die instelling. Hij kan moeilijk zelf nog crimineel bijklussen. Hoeveel vrienden en familie zouden blijven komen? Hoe vul je je dagen? Is er voldoende personeel om je naar de wc te helpen of zouden ze je dan gewoon een luier aandoen?
Of praktische dingen, 1 arm en daar moet je dan ook alles mee doen. Dingen als een rits dichtdoen of een aardappel schillen worden al een uitdaging. Zoveel vragen.
Hij was wel erg snel bezig zijn straatje schoon te vegen idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat laatste staat hier los van en ik geloof geen enkel moment dat die sportschoolhouder hier niet van op de hoogte was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |