Beide benen en een arm kwijt, het is hem van harte gegund.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:30 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
ohja zou kunnen, ze hebbem het artikel aangepast
[..]
Just another day at the office.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:41 schreef SpaceOddity het volgende:
''Een jongeman bevestigde dat scenario al rond 10.00 uur ’s ochtends. “Veel plofkrakers komen uit deze buurt,” zei hij. “Sommigen zitten vast, vaak in Duitsland. Anderen zijn net weer begonnen.”
Zo klinkt het echt als een heel gewoon iets.
Hallo buurtgenoot.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik woon in Overvecht (met ook vele criminele marokkanen) Ik ga veiligheidsgeld eisen...
Kijk eens dom, jeetje. Koken ze ook met cobra's?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:01 schreef SpaceOddity het volgende:
''De groep gebruikte de ‘stashplek’ onder de sportschool ook ‘om te chillen’, sommigen sportten ook in de gym boven. Enkele jongens zouden vlak bij de explosieven hebben gerookt.''
Blijkt toch maar weer dat ''dit volk'' gezegend is met beperkt verstand.
Die eigenaar wist waarschijnlijk verdomde goed wat zich daar beneden afspeelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook gewoon half hersendoodGods-fkn-samme. En laat me raden. Niet verzekerd, geen poen, armoede dit dat. Die eigenaar kan mooi naar een schadevergoeding fluiten.
Lijkt me sterk, mag het toch hopen van niet. Wetende dat er (zware) explosieven onder het pand liggen zou ik niet gerust op zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die eigenaar wist waarschijnlijk verdomde goed wat zich daar beneden afspeelde.
Dat er een zo'n knulletje dom omgaat met explosieven is nog tot daar aan toe, maar dat niemand van de andere lui die daar de boel in banen leidt dat corrigeert van "roken bij explosieven, ben je nou helemaal op je platte achterhoofd gevallen?" zegt waarschijnlijk wel eea over de professionaliteit van deze organisatie.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk eens dom, jeetje. Koken ze ook met cobra's?
quote:De jongere broer had donderdagnacht de leiding over het voorbereiden van de explosievenpakketten, samen met een twintiger die in de buurt bekendstaat als ‘Gekko’. De eerste – de jongere broer – heeft brandwonden opgelopen, de tweede – ‘Gekko’ – moet waarschijnlijk beide benen en een arm missen en verkeert nog in levensgevaar.
Zegt meer van het gemiddelde IQ van dat zooitje...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat er een zo'n knulletje dom omgaat met explosieven is nog tot daar aan toe, maar dat niemand van de andere lui die daar de boel in banen leidt dat corrigeert van "roken bij explosieven, ben je nou helemaal op je platte achterhoofd gevallen?" zegt waarschijnlijk wel eea over de professionaliteit van deze organisatie.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zegt meer van het gemiddelde IQ van dat zooitje...
Jarenlange inteelt heeft zijn prijs...
/Carequote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/327320/(...)-oplaaien-brand.html
De brand laait steeds opnieuw op.
Hoort erbij idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef DrRobotnik het volgende:
Niet te moeilijk over doen, autochtonen blazen ook weleens flatgebouwen op, denk aan de broodjes döner
Het kan de beste overkomen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef DrRobotnik het volgende:
Niet te moeilijk over doen, autochtonen blazen ook weleens flatgebouwen op, denk aan de broodjes döner
Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
/Care
Laat maar affakkelen die hele hap.
Zolang je er gewoon tussen woont is het prima te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik woon in Overvecht (met ook vele criminele marokkanen) Ik ga veiligheidsgeld eisen...
Dit gaat om een plofkraakbende. Niet om de eerlijke Turkse ondernemer die niks kwaad doet. Overigens is er laatst nog een onschuldige Turkse zaak in Belfast in de fik gestoken omdat een Sudanees iemand probeerde te onthoofden. Laten we die dönerzaken vooral blijven demoniseren ja, dat lost alles op.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef DrRobotnik het volgende:
Dat laatste staat hier los van en ik geloof geen enkel moment dat die sportschoolhouder hier niet van op de hoogte was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit gaat om een plofkraakbende. Niet om de eerlijke Turkse ondernemer die niks kwaad doet. Overigens is er laatst nog een onschuldige Turkse zaak in Belfast in de fik gestoken omdat een Sudanees iemand probeerde te onthoofden. Laten we die dönerzaken vooral blijven demoniseren ja, dat lost alles op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |