Ik ook, toetertjes!quote:
Neuh, dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kijk je maar gewoon niet meer en laat je ons met rust.
Zou je d'r doen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als die Imke maar gelukkig is.
Wanneer ben jij op je bestemming?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet.
Het is je vergevenquote:
Na 1000 keer went datquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat die Piqué ooit vreemdging. Stront in zijn ogen. Kan niet anders.
"Here's the bad boy corner"quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef TLC het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ik een beetje te karig ben geweest met het totaal aantal rode kaarten aangezien al in wedstrijd 1 er 3 gevallen zijn
Ze staan godverdegodver al een uur te loeren naar een band van het landingsgestel.quote:
Oh jij bent daar nu?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze staan godverdegodver al een uur te loeren naar een band van het landingsgestel.
Dus ik denk dat ik om 4u lekker aansluit!
Ik gun je een hoop lol maat. Ondanks dat ik het helemaal niks vind, misschien in the moment is het allemaal niet zo slecht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze staan godverdegodver al een uur te loeren naar een band van het landingsgestel.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ben jequote:Op donderdag 11 juni 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog lang niet!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent daar nu?
Ik wens je veel plezier
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:16 schreef Caland het volgende:
Het hoogtepunt van de openingswedstrijd was de speech van de scheidsrechter
Ze hebben toch wel een aantal spelers die bij aardige Europese clubs spelen Johan Vásquez (Genoa), Édson Álvarez (West Ham United), Álvaro Fidalgo (Real Betis) en Raúl Jiménez (Fulham).quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom jij iets van Mexico had verwacht
Lekker naar de USA genot.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Indianapolis.
En dat was niet de bedoeling!!
De Vardy-episode daarvan is ook aan te radenquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Welke van de vier?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Ik adviseer die over Brazilië 1994 niet te kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vardy-episode daarvan is ook aan te raden
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:26 schreef matspontius het volgende:
Wat heeft zo'n team als Zuid-Afrika uberhaupt op zo'n WK te zoeken - wat een dramatisch niveau en vreselijk onbeholpen. Dat krijg je dus met 48 teams
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zien
Panama en Curacao ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
Ik heb serieus meer zin in Curaçao dan Nederland.quote:
quote:
Douglas kon precies zo kijkenquote:
Jezus wat een eng wijfquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ze weten wel wie af te vaardigen hè
Ik vond het eerst helemaal niks, maar met deze dame op mijn schouder kan ik niet anders zeggen dan : Dit worden een fantastische WK!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ja goooi het maar op Zwitserland ,... lekker neutrtaalquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dit is een echte vrouw.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bullshit, dit is geen echte vrouw, dit is een hele slechte AI animatie.
Toch?
Dat gezicht van Mudau ook, helemaal naar voren gebogen en je ziet bij wijze al denkbeeldige vraagtekens boven zijn hoofdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |