Ik dacht eerst dat het een bizarre tattoo was of zo. Dat ie een verleden als levensgevaarlijke biker had oid.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom scheert die scheids dat laatste plukje haar niet eraf?
Mexico heeft een vrij mooi pad naar minimaal de achtste finale gekregen, da's bij Oranje helaas wel andersquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
door deze wedstrijd krijg je toch weer meer vertrouwen in Oranje om iets verder te komen
4-quote:
Oranje speelt in een andere poule.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
door deze wedstrijd krijg je toch weer meer vertrouwen in Oranje om iets verder te komen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tot dusver een dikke 9Ronaldo van Brazilie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentator? Analist?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Lastig te zeggen wie matiger is, de scheidsrechter of het publiek.
Een 1 voor de drinkpauzes en een 10 voor de lol.quote:
Ik las iets anders.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:01 schreef Lothiriel het volgende:
Dit is slechter dan een kelderkraker in de eredivisie
De Braziliaanse Henk Kuipert.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een bizarre tattoo was of zo. Dat ie een verleden als levensgevaarlijke biker had oid.
quote:
Ik had ook 5,5quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een 1 voor de drinkpauzes en een 10 voor de lol.
Dus gemiddeld 5,5
Hier ookquote:
Ik ben niet werkloos helaasquote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ik ook niet maat, zit om 8 uur weer op kantoorquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet werkloos helaas
Tot morgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |