De Vardy-episode daarvan is ook aan te radenquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Welke van de vier?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Ik adviseer die over Brazilië 1994 niet te kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vardy-episode daarvan is ook aan te raden
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:26 schreef matspontius het volgende:
Wat heeft zo'n team als Zuid-Afrika uberhaupt op zo'n WK te zoeken - wat een dramatisch niveau en vreselijk onbeholpen. Dat krijg je dus met 48 teams
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zien
Panama en Curacao ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
Ik heb serieus meer zin in Curaçao dan Nederland.quote:
quote:
Douglas kon precies zo kijkenquote:
Jezus wat een eng wijfquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ze weten wel wie af te vaardigen hè
Ik vond het eerst helemaal niks, maar met deze dame op mijn schouder kan ik niet anders zeggen dan : Dit worden een fantastische WK!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ja goooi het maar op Zwitserland ,... lekker neutrtaalquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |