De Vardy-episode daarvan is ook aan te radenquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Welke van de vier?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez moet nodig de Netflix-documentaire over Frankrijk 2010 kijken. Dat ging vooral om een totaal infantiele bondscoach.
Ik adviseer die over Brazilië 1994 niet te kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vardy-episode daarvan is ook aan te raden
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:26 schreef matspontius het volgende:
Wat heeft zo'n team als Zuid-Afrika uberhaupt op zo'n WK te zoeken - wat een dramatisch niveau en vreselijk onbeholpen. Dat krijg je dus met 48 teams
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wacht maar tot we Kaapverdië of een Haiti in actie zien
Panama en Curacao ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Uzbekistan en Jordanie zijn er ook klaar voor hoor!
Ik heb serieus meer zin in Curaçao dan Nederland.quote:
quote:
Douglas kon precies zo kijkenquote:
Jezus wat een eng wijfquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ze weten wel wie af te vaardigen hè
Ik vond het eerst helemaal niks, maar met deze dame op mijn schouder kan ik niet anders zeggen dan : Dit worden een fantastische WK!quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ja goooi het maar op Zwitserland ,... lekker neutrtaalquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dit is een echte vrouw.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bullshit, dit is geen echte vrouw, dit is een hele slechte AI animatie.
Toch?
Dat gezicht van Mudau ook, helemaal naar voren gebogen en je ziet bij wijze al denkbeeldige vraagtekens boven zijn hoofdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |