Zuid-Afrika gokt op de return.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De belangrijke uitgoal. @:zipportal
Stukje Meerdinkquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Mensen die alleen kijken omdat Mex meedoet
Mijne ook goedgekeurd?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke UI heb je
Ik heb een pittige mening over users zonder oranje-UI
Eindigt. 10 voor taalquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk scoort niemand een owngoal. Want het zijn 2 heel gevaarlijke landen met bendes. Straks eindigd hij zoals die gozer op het WK van 94
Dat was niet daardoor schijntquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk scoort niemand een owngoal. Want het zijn 2 heel gevaarlijke landen met bendes. Straks eindigd hij zoals die gozer op het WK van 94
Ik vind hem een beetje rommeligquote:
Benieuwd of er ook zo snel gepost gaat worden tijdens Zuid Korea - Tsjechiëquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
De snelheid waarmee er in dit topic gepost wordt doet me denken aan FOK in 2017
De Belg praat over 26-27 gradenquote:
Morgen werken, misschien dat ik in de Tweede helft kom piepenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook zo snel gepost gaat worden tijdens Zuid Korea - Tsjechië
Andres Escobarquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Duitser... 40-45 gradenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Belg praat over 26-27 graden
Wie moeten we geloven
quote:De moord op Andrés Escobar was een tragische escalatie na een ruzie over zijn eigen doelpunt op het WK van 1994, geen executie in opdracht van criminelen. Hij werd op 2 juli 1994 doodgeschoten op een parkeerplaats in Medellín nadat hij door omstanders werd uitgelachen en geprovoceerd om de bewuste owngoal.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Werdtlog uit en kom nooit meer terug.
Of voor jou: loch uit en kom noit mir teruch
Of mis ik een FOK!-meme?
BB koning vd lachquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:12 schreef BB-King het volgende:
Zuid-Afrika moet meer Sithole zoeken.
Die weet altijd wel een gaatje te vinden.
Ik vraag niks, ik bied hem een mooie Oranje UI aan zonder bijbedoelingenquote:
Oezbekistan altijd lastig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:11 schreef butz0rs het volgende:
Al meer kansen dan de hele wedstrijd nederland-oezbekistan
Ik zit vast klaar voor de 0-1.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:12 schreef Lothiriel het volgende:
Zuid -Afrika is zo slecht, kunnen er niks van
Ajax jugendquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:13 schreef cosmosis het volgende:
Edson Alvares, Ajax jeugd gaat het doen op dit WK
Er is geen olympisch dorp waar ook vrouwelijke sporters zijn...quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:13 schreef cosmosis het volgende:
Ah ok 👍quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag niks, ik bied hem een mooie Oranje UI aan zonder bijbedoelingen
Jij bent viva wat is datquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:13 schreef cosmosis het volgende:
Een fluitje.quote:
Ik vind het een beetje rommeligquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:13 schreef butz0rs het volgende:
wel leuk die score overlay met al die kleurtjes
Je hoeft daar tegenwoordig niet meer bang te zijn dat het al teveel over het eigen elftal gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |