Dat valt best tegenquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er valt een patroon te herkennen ja.
Je invalshoek is nu alsof ik stellig beweer dat dit excessief is. Terwijl de formulering bewust subjectief is. Lijkt mij persoonlijk is mijn interpretatie niet zo zeer een objectieve maatstaaf waarin ik het gehele juridische kader heb meegenomen. Dat lijkt mij nogal excessief voor het ventileren van een mening van een simpele ziel zoals ondergetekende.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:26 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Nou ja, je roept dat je het een excessieve straf vindt, dus dan neem ik aan dat je de motivatie van de rechter kent. Zonder dat soort context lijkt het me namelijk verdomd lastig om hier iets van te vinden.
En ben jij dit?
[ afbeelding ]
Vooral de geveinsde verbazing dat er in Ierland ook Ieren misdaden plegen wat niemand ooit ontkent heeft vind ik altijd een bijzondere.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Land X heeft zelf al genoeg problemen met misdaad, dus moet dat land gewoon doorgaan met het importeren van nog meer probleemgevallen.
Het zal ergens logisch klinken voor sommigen.
Ja, dat bedoel ik. Iedereen weet dat er "hier" ook criminelen wonen, anders hadden we geen politie en/of rechters etc nodig he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vooral de geveinsde verbazing dat er in Ierland ook Ieren misdaden plegen wat niemand ooit ontkent heeft vind ik altijd een bijzondere.
Dat is een beetje hetzelfde principe als dat een familie met twee criminele zonen in wording ze met twee vrouwen van het lokale kamp laat trouwen in plaats van ze op het rechte pad te krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Land X heeft zelf al genoeg problemen met misdaad, dus moet dat land gewoon doorgaan met het importeren van nog meer probleemgevallen.
Het zal ergens logisch klinken voor sommigen.
Ik stel dat er bij de Europese stabbings vaak opvallend blanke slachtoffers te betreuren zijn, de een roept cherrypicking zonder onderbouwing daar kan ik natuurlijk weinig mee; de ander komt met een lijst vrouwen die door Ieren zijn vermoord, dat is exact wat ik hier beschrijf toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beproefde strategie: je blijkt ongelijk te hebben, dan maar weer de ander aanvallen op dingen die ze niet gezegd hebben en dan zometeen klagen over de toon en negativiteit.
Niet specifiek door Ieren, slechts een opsomming van alle dode vrouwelijke slachtoffers in Noord-Ierland van de laatste 6 jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik stel dat er bij de Europese stabbings vaak opvallend blanke slachtoffers te betreuren zijn, de een roept cherrypicking zonder onderbouwing daar kan ik natuurlijk weinig mee; de ander komt met een lijst vrouwen die door Ieren zijn vermoord, dat is exact wat ik hier beschrijf toch?
Maar met wie ben je nu in discussie dan? Wie stelt dat er geen misdaden worden gepleegd door autochtonen? Anders onderschrijf je naar mijn idee precies mijn reactie richting glazenmaker.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet specifiek door Ieren, slechts een opsomming van alle dode vrouwelijke slachtoffers in Noord-Ierland van de laatste 6 jaar.
Je zei dat er een patroon was met daarbij een lijst daders die niet blank zijn. Vervolgens blijkt uit de lijst van Caland datje daarvoor het merendeel aan blanke daders hebt moeten filteren. Daar is een term voor cherry picking. Vervolgens maak je die post over geveinsde verbazing die je al helemaal uit je kont getrokken hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik stel dat er bij de Europese stabbings vaak opvallend blanke slachtoffers te betreuren zijn, de een roept cherrypicking zonder onderbouwing daar kan ik natuurlijk weinig mee; de ander komt met een lijst vrouwen die door Ieren zijn vermoord, dat is exact wat ik hier beschrijf toch?
Per Capita, google ditquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zei dat er een patroon was met daarbij een lijst daders die niet blank zijn. Vervolgens blijkt uit de lijst van Caland datje daarvoor het merendeel aan blanke daders hebt moeten filteren. Daar is een term voor cherry picking. Vervolgens maak je die post over geveinsde verbazing die je al helemaal uit je kont getrokken hebt.
Dus nee.
Nee je mist het punt, dat kan fouten maken is menselijk, het patroon wat te herkennen was, en waarom mijn reactie in de eerste instantie relevant was: de slachtoffers zijn vaak blank. Daarom is de reactie van Caland niet relevant natuurlijk. Dit was logischerwijs op te maken daar ik in haakte op de racisme kwestie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zei dat er een patroon was met daarbij een lijst daders die niet blank zijn. Vervolgens blijkt uit de lijst van Caland datje daarvoor het merendeel aan blanke daders hebt moeten filteren. Daar is een term voor cherry picking. Vervolgens maak je die post over geveinsde verbazing die je al helemaal uit je kont getrokken hebt.
Dus nee.
Dan heb je alle moorden op gekleurde mensen door gekleurde mensen gefilterd. Nog steeds cherry picking.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee je mist het punt, dat kan fouten maken is menselijk, het patroon wat te herkennen was, en waarom mijn reactie in de eerste instantie relevant was: de slachtoffers zijn vaak blank. Daarom is de reactie van Caland niet relevant natuurlijk. Dit was logischerwijs op te maken daar ik in haakte op de racisme kwestie.
Ach...als ik al een gebroken been heb dan dan een gebroken arm er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde principe als dat een familie met twee criminele zonen in wording ze met twee vrouwen van het lokale kamp laat trouwen in plaats van ze op het rechte pad te krijgen.
Make it make sense.
Ik begrijp die behoefte om altijd alles te gaan vergelijken niet zo. Voor je het weet gaat het weer 5 pagina's lang over George Floyd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Montagui het volgende:
Ach, die demonstraties in Belfast zijn vooralsnog kinderspel vergeleken met de 'mostly peaceful' demonstraties na George Floyd.
Ach ach, ook in Noord-Ierland heb je wokies die over 'white privilege' beginnen.quote:
Omdat er toen wel begrip voor was uit een bepaalde hoek natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Ik begrijp die behoefte om altijd alles te gaan vergelijken niet zo. Voor je het weet gaat het weer 5 pagina's lang over George Floyd.
Mannen zijn ook *extreem* oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Betekent niet dat we pogroms moeten organiseren om alle huizen van mannen in de fik te steken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ach, ook in Noord-Ierland heb je wokies die over 'white privilege' beginnen.
Nee, niemand zegt dat álle zwarte mensen overal ter wereld schuldig zijn voor wat er hier is gebeurt. Wel merken mensen de gigántische oververtegenwoordiging van mensen met een migratieachtergrond op in de criminaliteit. En ja, er moet collectief een zelfreinigend vermogen in die groep worden aangebracht en ja, daar mogen zij collectief op worden gewezen.
Deze mensen komen naar Westerse landen vanwege hun vermeende veiligheid in het thuisland. Gedraag je dan ook. Veel te veel doen dat niet en gedragen zich om de meest schofterige of barbaarse manieren.
Stuitende hypocrisie benoemen is altijd zinvol.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Ik begrijp die behoefte om altijd alles te gaan vergelijken niet zo. Voor je het weet gaat het weer 5 pagina's lang over George Floyd.
deze vind ik toch zo tering zwak he de hele tijdquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mannen zijn ook *extreem* oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Betekent niet dat we pogroms moeten organiseren om alle huizen van mannen in de fik te steken.
Heb je best gelijk in. Maar de kans dat een random iemand met een kleurtje een verkrachter, terrorist of moordenaar is, is nog steeds ontzettend klein. En mensen die met een misdrijf niets te maken hebben uit hun huis sleuren en hun huis en kleine onderneming in de fik steken, louter omdat ze allochtoon/migrant/buitenlander zijn ... nou ja dat is al een paar keer gezegd. Dat migranten oververtegenwoordigd zijn rechtvaardigt niet dat je daarom maar los gaat op alle migranten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat er een heel specifiek benoembare groep zich heel extreem aan het gedragen is in heel west Europa, begin daar aan te werken
Die ene, das wel een goeiequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef sp3c het volgende:
ding is, ik heb een collega uit Somalie en das een leuke gozer, niet echt mijn collega want hij werkt bij facilitaire dienst en doet alleen maar schoonmaken
spreekt een soort nederengels, kan nauwelijks lezen en schrijven maar hij werkt hard, probeert hard en samen staan we af en toe een paar seconden stil bij hele onwaarschijnlijk strakke Poolse konten en eind van de dag drinken we soms een biertje
das een leuke gozer, die kwam hier om weg te zijn van de rest van de Somaliers want de meesten passen hier gewoon niet, die genieten niet van bier en onwaarschijnlijk strakke Poolse konten, die kun je beter functie elders geven, dichter bij wat ze gewend zijn en dan wil ik het best in het midden laten of ze terecht vluchtten uit Somalie
die ene is prima, uitzondering op de regel maar mensen uit een cultuur waar vrouwen slaag krijgen als ze hun handschoentjes vergaten voor ze naar buiten gingen gaan in de regel niet aarden in een land waar Flodder cult isquote:
Niet iedere moslim in Molenbeek was een terrorist, maar terroristen konden er wel maandenlang schuilen tussen hun broeders.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:04 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Heb je best gelijk in. Maar de kans dat een random iemand met een kleurtje een verkrachter, terrorist of moordenaar is, is nog steeds ontzettend klein. En mensen die met een misdrijf niets te maken hebben uit hun huis sleuren en hun huis en kleine onderneming in de fik steken, louter omdat ze allochtoon/migrant/buitenlander zijn ... nou ja dat is al een paar keer gezegd. Dat migranten oververtegenwoordigd zijn rechtvaardigt niet dat je daarom maar los gaat op alle migranten.
En nu?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:12 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Niet iedere moslim in Molenbeek was een terrorist, maar terroristen konden er wel maandenlang schuilen tussen hun broeders.
Het is goed om je bewust te zijn van niet alleen de slang, maar ook het hoge gras waartussen het mag schuilen.quote:
Molenbeek uitpluizenquote:
Erg goedkoop, dit.quote:
Vast.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Meer censuur gaat vast de geest weer terug de fles in krijgen.
Alsof de groep autochtone nederlanders een zelfreinigend vermogen hebben. Ik schaam me dood om bepaald volk hier in NWS.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:12 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Niet iedere moslim in Molenbeek was een terrorist, maar terroristen konden er wel maandenlang schuilen tussen hun broeders.
Het totaalgebrek aan enig zelfreinigend vermogen binnen bepaalde migrantenpopulaties is wellicht een nog groter maatschappelijk probleem dan individuele verkrachters, moordenaars en terroristen.
Ik denk niet dat veel wijken met voornamelijk autochtonen zijn waarin een autochtone Tarrant zich maandenlang geborgen zou voelen,quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alsof de groep autochtone nederlanders een zelfreinigend vermogen hebben. Ik schaam me dood om bepaald volk hier in NWS.
Heerlijke dooddoeners dit altijd. "Je kunt rustig als jonge meid met kort rokje een AZC binnen lopen. De meeste ongelukken gebeuren thuis".quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:04 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Heb je best gelijk in. Maar de kans dat een random iemand met een kleurtje een verkrachter, terrorist of moordenaar is, is nog steeds ontzettend klein. En mensen die met een misdrijf niets te maken hebben uit hun huis sleuren en hun huis en kleine onderneming in de fik steken, louter omdat ze allochtoon/migrant/buitenlander zijn ... nou ja dat is al een paar keer gezegd. Dat migranten oververtegenwoordigd zijn rechtvaardigt niet dat je daarom maar los gaat op alle migranten.
Dat is jouw arbitraire keuze van een groep. Hoe specifiek wil je zijn? Als je dat verder opdeelt in onderwijsniveau en sociaal-economische klasse, dan krijg je ook grote verschillen binnen groeperingen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze vind ik toch zo tering zwak he de hele tijd
mensen zijn ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit, letterlijk elke misdaad wordt door een mens gepleegd, laten we niet alle mensen erop aan kijken!
sterker nog elke moord in de geschiedenis van de wereld werd gepleegd door een levend wezen!!!!
je zegt helemaal niets
het is gewoon een feit dat er een heel specifiek benoembare groep zich heel extreem aan het gedragen is in heel west Europa, begin daar aan te werken
"Blanke mannen zijn ook geen lieverdjes"quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heerlijke dooddoeners dit altijd. "Je kunt rustig als jonge meid met kort rokje een AZC binnen lopen. De meeste ongelukken gebeuren thuis".
nee het is jouw arbitraire keuzequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is jouw arbitraire keuze van een groep. Hoe specifiek wil je zijn? Als je dat verder opdeelt in onderwijsniveau en sociaal-economische klasse, dan krijg je ook grote verschillen binnen groeperingen.
Mannen zijn ook een zeer specifieke groep mensen. Die plegen tot 900% vaker een moord dan vrouwen.
Mensen zijn individuen die een product zijn van hun omgeving. Oververtegenwoordiging is geen reden om huizen van onschuldige mensen in de fik te steken.
In de geschiedenis hebben we al eerder groepen gezien die zijn benadeeld omdat ze ergens oververtegenwoordigd zouden zijn. De mens heeft helemaal niets geleerd.
"with posts portraying asylum seekers and refugees as a threat and encouraging opposition to properties believed to house them.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
Pogroms in Belfast zijn al maanden gepland.
[..]
The Guardian
wtf staat hier danquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:41 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
"with posts portraying asylum seekers and refugees as a threat and encouraging opposition to properties believed to house them.
The PSNI were told those in HMOs were being described as “fighting-age males” who could be “rapists” and “murderers”"
Vraag me af hoe ze op zulke onredelijke gedachten kwamen.
De bezem erdoor. Parallelle samenlevingen moeten we niet willen, zeker niet als die samenlevingen ons ook ronduit vijandig gezind zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |