abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:24:42 #151
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221015323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is feitelijk wat er nu gaande is.
Martin Luther King leefde niet in een tijd of land waarin """fans""" van FC Schubbekutteveen uit kansloosheid, verveling en gebrek aan consequenties die van het bierelftal van FC Kütclübspor in elkaar hengsten of andersom.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 juni 2026 @ 02:25:17 #152
485843 crew  Jippie
pi_221015666
Geveegd en gekniot.

Graag on-policy en stoppen met dat gejijbak.

vrijdag 12 juni 2026 @ 08:57:50 #153
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221016640
quote:
88s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef sp3c het volgende:
ding is, ik heb een collega uit Somalie en das een leuke gozer, niet echt mijn collega want hij werkt bij facilitaire dienst en doet alleen maar schoonmaken

spreekt een soort nederengels, kan nauwelijks lezen en schrijven maar hij werkt hard, probeert hard en samen staan we af en toe een paar seconden stil bij hele onwaarschijnlijk strakke Poolse konten en eind van de dag drinken we soms een biertje

das een leuke gozer, die kwam hier om weg te zijn van de rest van de Somaliers want de meesten passen hier gewoon niet, die genieten niet van bier en onwaarschijnlijk strakke Poolse konten, die kun je beter functie elders geven, dichter bij wat ze gewend zijn en dan wil ik het best in het midden laten of ze terecht vluchtten uit Somalie
O+ :9 strakke Poolse konten… niet alle migratie is hetzelfde zal ik dan maar zeggen..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221016680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Alsof de groep autochtone nederlanders een zelfreinigend vermogen hebben. Ik schaam me dood om bepaald volk hier in NWS.
Wellicht wat ironisch maar er zijn (noord-afrikaanse) migranten die dit collectieve gebrek, welke weldegelijk in de cultuur/taal ingebakken zit, weten op te opmerken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:05:03 #155
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221016682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
First they came for the Sudanese and I didn’t speak out because I was not Sudanese
Then they came for the Somali and I didn’t speak out because I was not Somali
Then they came for the Pakistani and I didn’t speak out because I was not Pakistani
Now there’s no one left to come for, crime, rape, grooming gangs, beheadings and welfare fraud are down and life is pretty good.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:26:51 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221016938
Vannacht dus rustig.

Hier een goed artikel over de cijfers wat betreft immigratie en criminaliteit.

https://www.belfasttelegr(...)and/a/156547219.html

quote:
One thing that can be more accurately quantified through actual facts and figures is the truth behind some of the myths that have been peddled.

Far-right voices and those against what they have branded “mass, unchecked immigration” have put forth the view that those from far-flung countries — or, more accurately — simply those who are not white, are responsible for a veritable crime wave of homicidal brutality.

Nothing could be further from the truth. The vast majority of violent crimes here are, and always have been, committed by white people born and raised locally.
En hier (achter een paywall) een artikel met wat tegengas, waaruit blijkt dat Noord-Ierland relatief meer immigranten opvangt, dat er een spike is in de afgelopen jaren en dat dit heeft geleid tot een onofficiële ghettovorming waarbij specifieke buurten buitenproportioneel veel influx hebben gekend. De reactie op de bijna-onthoofding is ook niet de eerste keer dat dingen overkookten na een incident met een migrant.
pi_221017152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:26 schreef Qarrad het volgende:

En hier (achter een paywall) een artikel met wat tegengas, waaruit blijkt dat Noord-Ierland relatief meer immigranten opvangt, dat er een spike is in de afgelopen jaren en dat dit heeft geleid tot een onofficiële ghettovorming waarbij specifieke buurten buitenproportioneel veel influx hebben gekend. De reactie op de bijna-onthoofding is ook niet de eerste keer dat dingen overkookten na een incident met een migrant.
Er zijn op diverse plekken ook veel woningen door gemeenten/overheid gekocht om migranten op te vangen. Vooral in kleine gemeenten heeft dit tot onbetaalbare woningen geleid en trekken starters en jonge ouders weg. Dan ontstaan er dorpen waar vrijwel geen kinderen en ouders meer wonen en bijvoorbeeld scholen onrendabel worden om open te houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221017155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:26 schreef Qarrad het volgende:
Vannacht dus rustig.

Hier een goed artikel over de cijfers wat betreft immigratie en criminaliteit.

https://www.belfasttelegr(...)and/a/156547219.html
[..]
M.b.t. je quote. Gegoochel met cijfers. Dat kan ik ook.

BV:

Wanneer je 10 miljoen autochtone inwoners hebt en er plegen er 50000 van dergelijke misdaden dan is dat 0.5% van die bevolkingsgroep.
Heb je dan ook 100 duizend immigranten waarvan er ook 5000 misdaden plegen, dan is dat 5,00% van die groep. Dat is procentueel gezien 10 keer zoveel.

Dit zijn fictieve cijfers.

Wat ik er mee wil zeggen is dat de ene groep (meestal ter linkerzijde) de cijfers uitlegt zoals in jouw quote dan zal de andere groep (meestal ter rechterzijde) de cijfers uitleggen zoals in mijn voorbeeld. Beide uitleggen zijn feitelijk juist.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:44:30 #159
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221017160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef Montagui het volgende:

[..]
M.b.t. je quote. Gegoochel met cijfers. Dat kan ik ook.

BV:

Wanneer je 10 miljoen autochtone inwoners hebt en er plegen er 50000 van dergelijke misdaden dan is dat 0.5% van die bevolkingsgroep.
Heb je dan ook 100 duizend immigranten waarvan er ook 5000 misdaden plegen, dan is dat 5,00%. Dat is 10 keer zoveel.

Dit zijn fictieve cijfers.

Wat ik er mee wil zeggen is dat de ene groep (meestal ter linkerzijde) de cijfers uitlegt zoals in jouw quote dan zal de andere groep (meestal ter rechterzijde) de cijfers uitleggen zoals in mijn voorbeeld. Beide uitleggen zijn feitelijk juist.
Dat was de bedoeling van mijn post, bedankt dat jij het beter uitlegt :)
pi_221017842
twitter

Het verraad naar de burger kent geen grenzen, als je als ouder tegen je kind moet smeken om alstublieft het land te verlaten dan moet de situatie echt bar slecht zijn. En waarom? Al deze ellende was te voorkomen geweest als de politiek niet vol zat met gevaarlijke ideologen die totaal geen rekening houd met de wensen van de bevolking.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:12:26 #161
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221017852
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:05 schreef nixxx het volgende:

[..]
First they came for the Sudanese and I didn’t speak out because I was not Sudanese
Then they came for the Somali and I didn’t speak out because I was not Somali
Then they came for the Pakistani and I didn’t speak out because I was not Pakistani
Now there’s no one left to come for, crime, rape, grooming gangs, beheadings and welfare fraud are down and life is pretty good.
_O_
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:16:38 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221017878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:09 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Het verraad naar de burger kent geen grenzen, als je als ouder tegen je kind moet smeken om alstublieft het land te verlaten dan moet de situatie echt bar slecht zijn. En waarom? Al deze ellende was te voorkomen geweest als de politiek niet vol zat met gevaarlijke ideologen die totaal geen rekening houd met de wensen van de bevolking.
Vanmiddag een buslading agenten voor haar deur om haar voor article5 weg te halen daar....

....En in een cel te mieteren.
1947-2016
pi_221017893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vanmiddag een buslading agenten voor haar deur om haar voor article5 weg te halen daar....

....En in een cel te mieteren.
Ik sluit het niet uit, ik begrijp oprecht niet waarom de overheid dit soort vreselijke verhalen gewoon links laat liggen. Zelfs als je een verstokte ideoloog bent, dan moeten dit soort verhalen toch iets met je doen.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:20:56 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221017901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik sluit het niet uit, ik begrijp oprecht niet waarom de overheid dit soort vreselijke verhalen gewoon links laat liggen. Zelfs als je een verstokte ideoloog bent, dan moeten dit soort verhalen toch iets met je doen.
Je zou het denken.
Maar het is gewoon een offer dat gemaakt moet worden voor de multikul. Zij mag lijden, de politici kunnen mooie schijn spelen.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')