Je ziet alweer waar de politie mee bezig is:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Foto van het slachtoffer gezien? Zijn hele gezicht zit vol met snijwonden, hij is een oog kwijt, en er is een stuk van zijn neus weg. Voor het leven verminkt. Dan kun je het niet meer over een 'steekpartijtje' hebben.
quote:A force spokesperson said: "We know that this will cause alarm in the local community and extra patrols will be in the area this evening to provide reassurance."
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DZgM_C3Rgq4/
Zomaar een 17 jarig meisje midden op de dag in de nek gestoken in Londen,
https://www.bbc.com/news/articles/c4gypqp0rp9o
Check de beelden, dit is hoe het nu gaat.
Wie schrijft er dat er een hele bevolkingsgroep op afgerekend kan worden dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Als je elke keer zoekt naar bevestiging dan ga je die vinden.
Deze week is in Engeland iemand veroordeeld voor een poging tot onthoofding met een racistisch motief. In dat geval begrijpen we allemaal wel dat je daar niet een hele bevolkingsgroep op kan afrekenen.
Ehh, ik ben tegen het neersteken van mensen, en tegen het in brand zetten van huizen / uit huis drijven van mensen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
@:isdatzo @:kareldestoute @:probeer @:glazenmaker ik ben benieuwd hoe jullie hiertegenaan kijken.
Die jongen moeten we zsm asiel geven als hij dat wil.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
@:isdatzo @:kareldestoute @:probeer @:glazenmaker ik ben benieuwd hoe jullie hiertegenaan kijken.
Dat begrijp ik en trek ik niet in twijfel. Maar ik ben benieuwd of je de reactie van deze vrouw kunt onderschrijven als in dat het politieke establishment haar en haar medeburgers heeft gefaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh, ik ben tegen het neersteken van mensen, en tegen het in brand zetten van huizen / uit huis drijven van mensen.
10/10quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die jongen moeten we zsm asiel geven als hij dat wil.
Nee daar ben ik ook niet voor, we moeten niet lukraak onschuldige mensen aanvallen. Maar we weten inmiddels ook dat makke demonstraties ook niet veel doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh, ik ben tegen het neersteken van mensen, en tegen het in brand zetten van huizen / uit huis drijven van mensen.
Ik heb sympathie voor mensen die bang zijn door die recente zeer zware geweldsdelicten. En demonstreren staat ze volgens mij ook daar helemaal vrij. Maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat gezinnen die daar niets mee te maken hebben nu ook zware schade ondervinden.
Ik twijfel niet aan haar angst, en aan haar gevoel dat de politiek haar gefaald heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en trek ik niet in twijfel. Maar ik ben benieuwd of je de reactie van deze vrouw kunt onderschrijven als in dat het politieke establishment haar en haar medeburgers heeft gefaald.
Ik heb namelijk niet het idee dat jij altijd de sentimenten begrijpt of wil begrijpen over waarom mensen niet blij zijn met de multiculturele samenleving zonder naar termen als "extreemrechtse drek" te grijpen. Ik kan het fout hebben maar ik vraag om je reactie.
Als XR dit excuus leest zijn we de sjaak slimmerdquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet voor, we moeten niet lukraak onschuldige mensen aanvallen. Maar we weten inmiddels ook dat makke demonstraties ook niet veel doen.
Naar mijn idee heeft XR mijn inzicht helemaal niet nodig omdat ze dit al actief bezigen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als XR dit excuus leest zijn we de sjaak slimmerd
Belfast staat er inderdaad niet echt om bekend dat het een plek is waar geweldloze demonstraties er voor gezorgd hebben dat de politiek zich meer bekommert om de bewoners.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet voor, we moeten niet lukraak onschuldige mensen aanvallen. Maar we weten inmiddels ook dat makke demonstraties ook niet veel doen.
Volledig mee eens, richt je woede dan op politici en politie, of zorg ervoor dat er om economische redenen geluisterd moet worden. Of bedenk iets.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Belfast staat er inderdaad niet echt om bekend dat het een plek is waar geweldloze demonstraties er voor gezorgd hebben dat de politiek zich meer bekommert om de bewoners.
Maar fuck .. steek dan het gemeentehuis in de fik en niet de woningen van gezinnen met een vergelijkbare buitenlandse afkomst.
De huidige staat van Europa. Iedere maand meerdere barbaarse aanslagen door wilden uit de 3e wereld. Ondertussen maakt de media en de politiek zich enkel druk om de reactie van boze burgers en Elon Musk.quote:Latest beheadings in Europe:
- 10 Jun Italy: N.African gang almost beheaded Albanian man with stones for defending elderly Italian. Shouted "Allahu Akbar".
- 8 Jun UK: Sudanese stabbed 40yo man in head/eyes/neck, attempted decapitation.
• 3 May Germany: Palestinian asylum seeker killed and partially decapitated 14yo boy. Shot by police.
- 2 May Spain: N.African man throat-slit 41yo Chinese woman, almost decapitated her. Shouted "Allahu Akbar".
- 20 Feb Italy: Homeless N.African beheaded 44yo German woman with machete.
https://x.com/Based_Archive/status/2065412200412401951
Maar we hebben geen flauw idee waarom die "mensen" dit doen, echt we tasten in het duisterquote:"I will cast terror into the hearts of those who disbelieve, so strike [them] upon the necks and strike from them every fingertip." - Qur'an 8:12
"So when you meet those who disbelieve [in battle], strike [their] necks until, when you have inflicted slaughter upon them, then secure their bonds..." - Qur'an 47:4
En dat gaat niks oplossen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De huidige staat van Europa. Iedere maand meerdere barbaarse aanslagen door wilden uit de 3e wereld. Ondertussen maakt de media en de politiek zich enkel druk om de reactie van boze burgers en Elon Musk.
Eenzelfde soort truukje probeerden onze academische deugvrienden in Duitsland ook een tijd terug. Een grootschalig, bombastisch onderzoek dat natuurlijk kritiekloos werd overgenomen door de media waarin groots werd aangekondigd dat "asielzoekers hun buurt niet crimineler maken omdat het aantal criminele handelingen per inwoner niet stijgt of daalt". Wat ze daarin vergaten te vermelden was dat asielzoekers in arme grootstedelijke migrantenwijken terecht komen die al veel crimineler zijn dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef Montagui het volgende:
Wanneer je 10 miljoen autochtone inwoners hebt en er plegen er 50000 van dergelijke misdaden dan is dat 0.5% van die bevolkingsgroep.
Heb je dan ook 100 duizend immigranten waarvan er ook 5000 misdaden plegen, dan is dat 5,00% van die groep. Dat is procentueel gezien
Meerdere factoren hebben invloed op het individu en de criminaliteit. Daar is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en veel literatuur over geschreven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eenzelfde soort truukje probeerden onze academische deugvrienden in Duitsland ook een tijd terug. Een grootschalig, bombastisch onderzoek dat natuurlijk kritiekloos werd overgenomen door de media waarin groots werd aangekondigd dat "asielzoekers hun buurt niet crimineler maken omdat het aantal criminele handelingen per inwoner niet stijgt of daalt". Wat ze daarin vergaten te vermelden was dat asielzoekers in arme grootstedelijke migrantenwijken terecht komen die al veel crimineler zijn dan gemiddeld.
Niet een antwoord op wat ik zeg maar goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meerdere factoren hebben invloed op het individu en de criminaliteit. Daar is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en veel literatuur over geschreven.
Dat is waar. Je lijkt te impliceren dat een omgevingsfactor zoals de buurt irrelevant is als er gekeken wordt naar criminaliteit onder statushouders. Waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet een antwoord op wat ik zeg maar goed.
Wat ik impliceer is dat je niet kunt goochelen met cijfers om "extreemrechtse spookverhalen" over criminaliteit onder asielzoekers tegen te gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is waar. Je lijkt te impliceren dat een omgevingsfactor zoals de buurt irrelevant is als er gekeken wordt naar criminaliteit onder statushouders. Waarom vind je dat?
Dus als er naar de criminaliteit onder statushouders wordt gekeken is het wel prima om te kijken naar omgevingsfactoren zoals achterstandswijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat ik impliceer is dat je niet kunt goochelen met cijfers om "extreemrechtse spookverhalen" over criminaliteit onder asielzoekers tegen te gaan.
Ik zou het dan ook geen steekpartijtje noemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Foto van het slachtoffer gezien? Zijn hele gezicht zit vol met snijwonden, hij is een oog kwijt, en er is een stuk van zijn neus weg. Voor het leven verminkt. Dan kun je het niet meer over een 'steekpartijtje' hebben.
Zij zijn de achterwijk al qua mentaliteit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus als er naar de criminaliteit onder statushouders wordt gekeken is het wel prima om te kijken naar omgevingsfactoren zoals achterstandswijk?
Komt nog wel, IRA heeft aangekondigd zich te gaan focussen op migranten die vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef nixxx het volgende:
Ik had in noord Ierland eigenlijk wel meer gericht zwaar geweld verwacht. Die bomauto bij politie bureau is tot nu toe het enige. Nog geen voormalig terroristen die hun wapens hebben opgegraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |