quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat lekker met dat WK:Fake newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ondertussen kunnen ze beter stoppen met het wk deel in de vs. Doe het alsnog maar alleen in Canada en Mexico.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ja. Of de hele zaak gewoon afblazen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake news
[ afbeelding ]
En ondertussen kunnen ze beter stoppen met het wk deel in de vs. Doe het alsnog maar alleen in Canada en Mexico.
Ik ben echt voor dan alleen Canada en Mexico,quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Of de hele zaak gewoon afblazen.
Feliquote:
Ook feli van mijn parkiet.quote:
Feliquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand beelden gezien van de aankomst van de teams?
In de VS, diverse teams mogen op de landingsbaan uitstappen en worden direct volledig gefouilleerd, tassen leeggetrokken etc.
In Mexico, er staat een mariachi-band om ze te verwelkomen
Zei ook 'diverse' hequote:Op woensdag 10 juni 2026 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]Begreep ook dat niet elke land zo lomp werd ontvangen in die USA, alleen wat 'verdachte'
![]()
Ook niet handig nee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:55 schreef pullup het volgende:
Man3 en dan hebben wij van die lui als Dales rondlopen
https://nos.nl/artikel/26(...)ng-van-taxichauffeur
Goed rolmodel weer
Is ICE ook aanwezig?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand beelden gezien van de aankomst van de teams?
In de VS, diverse teams mogen op de landingsbaan uitstappen en worden direct volledig gefouilleerd, tassen leeggetrokken etc.
In Mexico, er staat een mariachi-band om ze te verwelkomen
Dat is nog steeds niet duidelijk. Er zijn wel grote demonstraties tegen en zorgen over ........quote:
Ik hoorde het gister idd. De VS moet zich schamen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet duidelijk. Er zijn wel grote demonstraties tegen en zorgen over ........
Ook lekkere reclame voor de Olympische spelen over 2 jaarquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoorde het gister idd. De VS moet zich schamen.
Hopelijk is die idioot dan weg.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekkere reclame voor de Olympische spelen over 2 jaar
In een wereld waar hij überhaupt op die plek kwam heb ik daar geen vertrouwen in helaasquote:
Nee. Maar er waren ook individuele spelers en bezoekers van minder 'verdachte' landen die in de problemen kwamen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]Begreep ook dat niet elke land zo lomp werd ontvangen in die USA, alleen wat 'verdachte'
![]()
Inderdaad. Hij zal nog wel even blijven. En er staan genoeg andere idioten klaar om hem op te volgen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
In een wereld waar hij überhaupt op die plek kwam heb ik daar geen vertrouwen in helaas
Dat ook idd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
In een wereld waar hij überhaupt op die plek kwam heb ik daar geen vertrouwen in helaas
Grote kans van niet,quote:
... en even kwaadaardig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans van niet,
of hij moet, laten we het hopen, dood zijn voor die tijd,
alleen dan krijg je vance, en die is even onstabiel
Wat een kutplaat.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap dat je dat vind als dit je lijflied is![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Geef jij om je algo ja?quote:
Zeker, anders krijg je allemaal dat soort bagger aangeradenquote:
Je algo is toch stuk, je krijgt wat zij vinden dat jij nodig hebt ..........quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, anders krijg je allemaal dat soort bagger aangeraden
Mwahquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je algo is toch stuk, je krijgt wat zij vinden dat jij nodig hebt ..........
Weinig tot nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah
Benieuwd hoe vaak jij nog vogeltesdans-achtige soepzooi krijgt aangeraden nu
Linkie?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, Belgen worden binnenkort ook geboycot op het WK,
en mogelijk alle vluchten uit Belgie![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/vtm-ni(...)reisverbod~a847c247/
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah
Benieuwd hoe vaak jij nog vogeltesdans-achtige soepzooi krijgt aangeraden nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
De drs
Dit is ook zo mooi gezongen
Het wordt een steeds grotere farcequote:Op woensdag 10 juni 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, Belgen worden binnenkort ook geboycot op het WK,
en mogelijk alle vluchten uit Belgie![]()
Heeft ie nog mazzel dat die Duitsers 80 jaar geleden verloren hebben danquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik net het staatsbezoek van de Bundespräsident Frank-Walter Steinmeier aan Nederland, begint dat Jochie Jetten in het Engels... Dat prutsertje woont zon beetje naast de grens.
Dat zeggen de geschiedenisboeken wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie nog mazzel dat die Duitsers 80 jaar geleden verloren hebben dan
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigHaha die had ik al eens gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest wel lachen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Gewoon in stereo op radio 1 hčquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die had ik al eens gezien jaMoest wel lachen
Het is ook eigenlijk nog steeds geniaalquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon in stereo op radio 1 hč
Eén van de comments is ook dat het toen al futuristisch klonk... en nu nog steeds !quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk nog steeds geniaal
Yupquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eén van de comments is ook dat het toen al futuristisch klonk... en nu nog steeds !
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Yup
Ik kon toen een aantal van die baspartijtjes meespelen![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigThe Cure in Nederland, 1980 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Gelukkig slaap jij wel netjesquote:
Ze hadden toen helemaal geen honkbalknuppelsquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm![]()
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/dieren/(...)n-jaren-geleden.html
Vroeger waren de dieren sowieso een stuk groter. Een libel zo groot als een kraai bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm![]()
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/dieren/(...)n-jaren-geleden.html
En dat weet jij omdat je er toen bij was?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden toen helemaal geen honkbalknuppels
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je er toen bij was?
Uh, wat zeg je hierquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:21 schreef pullup het volgende:
Hoe oud denk je dat honkbal nu bestaat als sport?
20 jaar maar?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
En: GC / Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
Holluquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
En: GC / Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
Ja is ook mooiquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zal vanavond als ik haar spreek is eens naar de nieuwste ontwikkelingen vragen.
Misschien is hij inmiddels al weggevlogen.
Het is iets waar ik altijd op gehoopt heb, mocht het gebeuren dan graag hier in de tuin. EN dan zo beestje liefde vol verzorgen.
Er is op Insta of fb weeet het zo niet meer een man die alltijd een reiger voert.
Dat beestje staat gewoon op hem te wachten, komt hard aanlopen als hij thuiskomt en loopt ook zo naar binnen.
Ik vind dat van die mooie dingen.
Hey Puzziequote:
Jij?quote:
Heb jij al gehoord dat er een wonder aan het gebeuren is in de vs?quote:
Die kan je niet delenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Andere spelletje ........
https://historyguesser.app/
Gaat Trump aftreden?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al gehoord dat er een wonder aan het gebeuren is in de vs?![]()
Nog vreemder dezequote:
Hij gaat emigreren?quote:
quote:
Fox valt Trump af, ze kunnen het niet meer verdedigenquote:
Ik had haar nog niet gesproken. Mooi is dat hč dat ze zolang nog terug blijven komen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook mooiHoe is het met het vogeltje?
![]()
Bij een vriend van mij hadden ze zo een duif die jaren terug naar hun tuin bleef komen. Weet het precieze verhaal even niet meer.
Voor altijd een nieuw huisdier of kan vogel weer terug naar eigen habitat?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gesproken. Mooi is dat hč dat ze zolang nog terug blijven komen.
Het gaat idd om nieuws niet om ONZquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fox valt Trump af, ze kunnen het niet meer verdedigen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes ermee Mario... Ik ben er niet aan begonnen .. had er geen zin meer inquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tot gistern heb ik 72 spele getippt we zijn 28 spelers 1400 is in Topf
Gruppe D is moelijk zu tippenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes ermee Mario... Ik ben er niet aan begonnen .. had er geen zin meer in
Nopequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al gehoord dat er een wonder aan het gebeuren is in de vs?![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort verhalen lees ik al tijdenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
'Wel grappig dat dit toernooi gesponsord wordt door Visa, terwijl niemand het kan krijgen'.quote:
Ziet er lekker uit na wat gegooglequote:
Je eet wel erg vaak van die Aoidingesquote:
morgenvroeg kun je de 2e wedstrijd in de poel nog ff afkijkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:55 schreef pullup het volgende:
15 minuutjes voetbal gekeken en dat viel zeker niet tegen.
Mexico is best goed
2e helft sla ik over
Hoeveel wedstrijden ga jij kijken denk je?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
morgenvroeg kun je de 2e wedstrijd in de poel nog ff afkijken
Geen idee ... die vroege ochtendwedstrijden probeer ik sws te skippen ... maar ik heb nog niet eens goed naar het speelschema gekeken wie hoe laat tegen wie en hoe laat in welke staat moet aantredenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden ga jij kijken denk je?
Zag een heel aantal wedstrijden om 3 of 6 uur snachtsquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... die vroege ochtendwedstrijden probeer ik sws te skippen ... maar ik heb nog niet eens goed naar het speelschema gekeken wie hoe laat tegen wie en hoe laat in welke staat moet aantreden
Iets terugkijken ga ik zeker niet doenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
morgenvroeg kun je de 2e wedstrijd in de poel nog ff afkijken
Echt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een heel aantal wedstrijden om 3 of 6 uur snachts
ja echt bagger.. Korea en Tsjechie die in dezelfde groep zitten spelen dus pas om 4 uur ... dat is 7 uur later na deze wedstrijd ... als deelnemend team wil je je concurrenten toch ook graag kunnen zien , maar zo ... neequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een heel aantal wedstrijden om 3 of 6 uur snachts
Ik heb haar net geappt. Vogel is gisteren weggevlogen en niet terug gekomen. Hij stond gewoon buiten of in de serre die ooensattr. Hquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor altijd een nieuw huisdier of kan vogel weer terug naar eigen habitat?
Groep A 11 juni - 21:00 uur: Mexico - Zuid-Afrika in Mexico-Stadquote:
Ik zag van de week een Spaanse film Rondallas en dat ging over muziek en roeien in Vigo ... Die hebben daar gewoon een indoor trainings roeibadquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets terugkijken ga ik zeker niet doen
Never
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Flinke lijst, ik zal niets later dan 22.00 bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Onze club heeft ook een kleine binnen bakquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een Spaanse film Rondallas en dat ging over muziek en roeien in Vigo ... Die hebben daar gewoon een indoor trainings roeibad
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Onze club heeft ook een kleine binnen bak
Ah ok ... dat wist ik niet .... kan daar een 4 mans boot in?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Onze club heeft ook een kleine binnen bak
Ja het is een kleintje voor 4 roeiers achter elkaarquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... dat wist ik niet .... kan daar een 4 mans boot in?
Aangezien roeiers soms best op hockeyers lijken klinkt een ballenbak logischerquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is een ballenbak
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Chufi
en 2 naast elkaar ook?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is een kleintje voor 4 roeiers achter elkaar
Er zijn er die veel meer roeiers tegelijk aankunnen, ook in duo'smaar die van ons is ooit voor 4 plekken en dan achter elkaar gemaaktquote:
Ok .. Ik had het nog nooit gezien (nooit actief geroeid) vpnd het wel grappig .. ook al komt het niet altijd heel duidelijk in beeldquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er die veel meer roeiers tegelijk aankunnen, ook in duo'smaar die van ons is ooit voor 4 plekken en dan achter elkaar gemaakt
Daar is ook verder niet veel aan te wijzigen want het is allemaal in beton gegoten
Vigo zei je, effe checken waar dat ligtquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Ik had het nog nooit gezien (nooit actief geroeid) vpnd het wel grappig .. ook al komt het niet altijd heel duidelijk in beeld
Westenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Vigo zei je, effe checken waar dat ligt
Ze doen daar aan die openwater wedstrijdenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:23 schreef pullup het volgende:
Ah Galicie, ik ben ooit in Ourense geweest daar hebben ze ook een groot roeicentrum
Er zijn daar in die buurt echt veel goed geoutilleerde locaties Die Spanjaarden zouden harder oeten kunnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen daar aan die openwater wedstrijden
er is daar ook heel veel water en traditie ... ook met kanoën ..quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn daar in die buurt echt veel goed geoutilleerde locaties Die Spanjaarden zouden harder oeten kunnen
Nee, dat lukt niet, met 3 hooguit 4 wedstrijdenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef chufi het volgende:
NOS doet hard mee aan de commercial break .... alles om er toch maar een cent aan over te houden ... KNVB gaat dat waarschijnlijk niet lukken
Alleen als ze de finale winnen wordt er winst gemaakt ......quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet, met 3 hooguit 4 wedstrijden
Gaat dus nooit gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen als ze de finale winnen wordt er winst gemaakt ......
Verwacht ik ook niet neequote:
overleven op penalties... Als dat lukt wordt Gakpo topscorerquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
De eerste wedstrijd was al niet best
Dat krijg je met zoveel landen,quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
De eerste wedstrijd was al niet best
Congo Oezbekistan is daar wel een goed voorbeeld van. Daar worden ze alleen in die landen of mensen met die afkomst warm vanquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met zoveel landen,
in de poule fase heel veel matige of slechte wedstrijden ........
Daar zijn dus geen toeschouwers uit eigen land bij want die komen het land niet in ... lege tribunes ...quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Congo Oezbekistan is daar wel een goed voorbeeld van. Daar worden ze alleen in die landen of mensen met die afkomst warm van
Dat is nou juist 1 van de wedstrijden waar ik voor ga zitten hoor,quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Congo Oezbekistan is daar wel een goed voorbeeld van. Daar worden ze alleen in die landen of mensen met die afkomst warm van
Dat is wel nachtwerk dacht ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou juist 1 van de wedstrijden waar ik voor ga zitten hoor,
door affiche toch
Excel zegt:quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel nachtwerk dacht ik
Nachtwerk dusquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Excel zegt:
Groep K 28 juni - 01:30 uur: Congo - Oezbekistan in Atlanta
Ach, valt mee deze toch, rond 3h15 erin.quote:
O ja, is natuurlijk zondags.. Kan best lukken inderdaad...quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, valt mee deze toch, rond 3h15 erin.
Anders ook joh, wat boeit werk nou?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja, is natuurlijk zondags.. Kan best lukken inderdaad...
NBA is laterquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, valt mee deze toch, rond 3h15 erin.
Volg ik helemaal niet meer,quote:
En je was wakkerquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volg ik helemaal niet meer,
hoorde vandaag toevallig dat ze met de finals bezig zijn.
Soort van jaquote:
Oh nee, half verveeld en niet moequote:
Ok slecht slapen een algemeen probleem . helaasquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, half verveeld en niet moe
Heb op zich nog wel redelijk geslapen uiteindelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok slecht slapen een algemeen probleem . helaas
T is al weer nacht ja.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:59 schreef chufi het volgende:
succes vannacht en dat zeg ik ook voor mezelf
Al een belangrijke toch?quote:
Dat is Victor Reinier.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eddie en nog iemand.. kan er ff niet opkomen
quote:
Flinke ravage wel.quote:
quote:
Tweede zoekopracht klikken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tweede zoekopracht klikken.
Probleem opgelost.
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
gebruik: http://google.com/?udm=14quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Daar zit het dusquote:
Ik krijg klikbait nieuwsberichten zodra ik de telefoon aan zet en die zitten in Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
Morge.quote:
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.
quote:
Niet meer.quote:
Blabquote:
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:13 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-leeftijd-overleden
Rip David
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,
van zijn werk, echt geen idee
Zal er eens op qwantenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleuren
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Die flat in Amsterdam,
omdat een stel ratten bommen aan het maken was in de kelderbox![]()
Ja,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.
Je hebt je nagels gelaktquote:
Voor de zekerheid die andere arm ook maar even amputeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja,
1 ervan is nu 2 benen en 1 arm kwijt.
Ik hoop vooral heel erg dat hij leert van zijn acties.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de zekerheid die andere arm ook maar even amputeren.
Is dat Spaans of zo?quote:
Ohw, dat ken ik ook niet.quote:
Zoiets vermoedde ik wel iig.quote:
Klopt. Er zijn denk ik best veel 3 letterwoorden. Heb er al een paar in de vingers zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe simpel iets kan zijn ... 3 letterwoorden
Dag.quote:
Lang geleden dat ik die hoorde en na een halve minuut wist ik weer waarom dat lang geleden was.quote:
Hij lult wel veel zegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die hoorde en na een halve minuut wist ik weer waarom dat lang geleden was.
Ja.quote:
quote:
Ik heb nog 2 x doorgeklikt naar iets verderop, hoorde hem alweer lullen en vond het wel mooi geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk uit gezet toen ik zag dat het 5min duurde
Ik had ook nog wat doorgeklikt want ik dacht dat er misschien nog in gezongen werd of zo, nee dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 x doorgeklikt naar iets verderop, hoorde hem alweer lullen en vond het wel mooi geweest
dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu van alles aan het bekijken op dit youtube kanaal, vooral de Abandoned Engineering docu's
https://www.youtube.com/@:banijayscience
Tip van de week.
Klopt. Ik heb dan ook meer dan genoeg tijd ervoor.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat een vaas op de snelweg,
ik herhaal,
er staat een vaas op de snelweg
Huh?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck, ik moet water gaan koken komende 72 uur.![]()
Gelukkig heb ik altijd drinkwater op voorraad.
weer een vervuiler gelekt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.quote:
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ohwquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeeequote:
Ik denk het niet, kom je helpen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwaterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
ShitFanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
Ik had net een slokje genomen toen ik het las.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwater
quote:
Dat kan jij prima zelf, water later aankakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het niet, kom je helpen?
Misschien laat ik het wel droogkoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |