Ik had ook nog wat doorgeklikt want ik dacht dat er misschien nog in gezongen werd of zo, nee dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 x doorgeklikt naar iets verderop, hoorde hem alweer lullen en vond het wel mooi geweest
dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu van alles aan het bekijken op dit youtube kanaal, vooral de Abandoned Engineering docu's
https://www.youtube.com/@:banijayscience
Tip van de week.
Klopt. Ik heb dan ook meer dan genoeg tijd ervoor.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat een vaas op de snelweg,
ik herhaal,
er staat een vaas op de snelweg
Huh?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck, ik moet water gaan koken komende 72 uur.![]()
Gelukkig heb ik altijd drinkwater op voorraad.
weer een vervuiler gelekt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.quote:
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ohwquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeeequote:
Ik denk het niet, kom je helpen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwaterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
ShitFanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
Ik had net een slokje genomen toen ik het las.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwater
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |