Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
gebruik: http://google.com/?udm=14quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Daar zit het dusquote:
Ik krijg klikbait nieuwsberichten zodra ik de telefoon aan zet en die zitten in Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
Morge.quote:
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.
quote:
Niet meer.quote:
Blabquote:
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:13 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-leeftijd-overleden
Rip David
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,
van zijn werk, echt geen idee
Zal er eens op qwantenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleuren
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Die flat in Amsterdam,
omdat een stel ratten bommen aan het maken was in de kelderbox![]()
Ja,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.
Je hebt je nagels gelaktquote:
Voor de zekerheid die andere arm ook maar even amputeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja,
1 ervan is nu 2 benen en 1 arm kwijt.
Ik hoop vooral heel erg dat hij leert van zijn acties.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de zekerheid die andere arm ook maar even amputeren.
Is dat Spaans of zo?quote:
Ohw, dat ken ik ook niet.quote:
Zoiets vermoedde ik wel iig.quote:
Klopt. Er zijn denk ik best veel 3 letterwoorden. Heb er al een paar in de vingers zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe simpel iets kan zijn ... 3 letterwoorden
Dag.quote:
Lang geleden dat ik die hoorde en na een halve minuut wist ik weer waarom dat lang geleden was.quote:
Hij lult wel veel zegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die hoorde en na een halve minuut wist ik weer waarom dat lang geleden was.
Ja.quote:
quote:
Ik heb nog 2 x doorgeklikt naar iets verderop, hoorde hem alweer lullen en vond het wel mooi geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk uit gezet toen ik zag dat het 5min duurde
Ik had ook nog wat doorgeklikt want ik dacht dat er misschien nog in gezongen werd of zo, nee dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 x doorgeklikt naar iets verderop, hoorde hem alweer lullen en vond het wel mooi geweest
dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu van alles aan het bekijken op dit youtube kanaal, vooral de Abandoned Engineering docu's
https://www.youtube.com/@:banijayscience
Tip van de week.
Klopt. Ik heb dan ook meer dan genoeg tijd ervoor.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat een vaas op de snelweg,
ik herhaal,
er staat een vaas op de snelweg
Huh?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck, ik moet water gaan koken komende 72 uur.![]()
Gelukkig heb ik altijd drinkwater op voorraad.
weer een vervuiler gelekt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.quote:
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ohwquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Drinkwater in de regio hier is vervuilt.
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeeequote:
Ik denk het niet, kom je helpen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat lukken denk je? Of laat je het aanbakken?
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwaterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
ShitFanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel. Mailtje gehad en staat ook in het nieuws nu. E coli bacterieeeeee
Dus als ik morgen aan de schijt ben, weet ik hoe het komt.Aangezien ik veel kraanwater drink.
Ik had net een slokje genomen toen ik het las.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ff niet ... Ik drink ook normaal gewoon kraanwater
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |