quote:
Flinke ravage wel.quote:
quote:
Tweede zoekopracht klikken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tweede zoekopracht klikken.
Probleem opgelost.
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
gebruik: http://google.com/?udm=14quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Daar zit het dusquote:
Ik krijg klikbait nieuwsberichten zodra ik de telefoon aan zet en die zitten in Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
Morge.quote:
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.
quote:
Niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |