20 jaar maar?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
En: GC / Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
Holluquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
En: GC / Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
Ja is ook mooiquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zal vanavond als ik haar spreek is eens naar de nieuwste ontwikkelingen vragen.
Misschien is hij inmiddels al weggevlogen.
Het is iets waar ik altijd op gehoopt heb, mocht het gebeuren dan graag hier in de tuin. EN dan zo beestje liefde vol verzorgen.
Er is op Insta of fb weeet het zo niet meer een man die alltijd een reiger voert.
Dat beestje staat gewoon op hem te wachten, komt hard aanlopen als hij thuiskomt en loopt ook zo naar binnen.
Ik vind dat van die mooie dingen.
Hey Puzziequote:
Jij?quote:
Heb jij al gehoord dat er een wonder aan het gebeuren is in de vs?quote:
Die kan je niet delenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Andere spelletje ........
https://historyguesser.app/
Gaat Trump aftreden?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al gehoord dat er een wonder aan het gebeuren is in de vs?![]()
Nog vreemder dezequote:
Hij gaat emigreren?quote:
quote:
Fox valt Trump af, ze kunnen het niet meer verdedigenquote:
Ik had haar nog niet gesproken. Mooi is dat hè dat ze zolang nog terug blijven komen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook mooiHoe is het met het vogeltje?
![]()
Bij een vriend van mij hadden ze zo een duif die jaren terug naar hun tuin bleef komen. Weet het precieze verhaal even niet meer.
Voor altijd een nieuw huisdier of kan vogel weer terug naar eigen habitat?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gesproken. Mooi is dat hè dat ze zolang nog terug blijven komen.
Het gaat idd om nieuws niet om ONZquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fox valt Trump af, ze kunnen het niet meer verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |