abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221018003
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond het leuk om te zien, behalve de jurk van Marloes.
Die gingen na afloop misschien kamperen? _O-
pi_221018019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ongelofelijk, vond hun woonkamer erg leeg en ongezellig maar kennelijk kwalitatief de beste? :?
In ieder geval blij dat dat circuststel niet 1ste is geworden. Die hadden daar denk ik wél op gerekend. Iemand van de familie moest haar nog snel even influisteren dat de troostprijs is dat het in ieder geval niet Jacky is geworden. Kun je meteen horen waar die wimpertrut haar haat vandaan heeft. :r
Schijnheil die d'r tranen amper kon bedwingen met een overslaande stem tot gevolg en dan "sorry, ik verslikte me" terwijl bij Gluiperd de stoom uit zijn oren kwam _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221018060
De eerste seizoenen met Erik waren echt fantastisch en ook dichterbij de australische versie volgens mij.

Nu een temu versie met temu presentator. Sorry maar Dennis, vast erg vriendelijke gast maar gewoon geen presentator, ik mis Erik.

Erg lafjes allemaal. Heb alleen maar gekeken naar het uitmelken van elke zinloze discussie onderling, de verzonnen 'moeilijke omstandigheden' zoals de bus, container en het slaaphok... Nee, het format is gewoon omzeep geholpen en ik snap de toegevoegde waarde van het programma echt niet. Levert het dan echt zoveel op qua kijkcijfers?

Helaas voel ik toch altijd een drang om het tot de finale uit te kijken, hopelijk Vergeet ik volgend jaar überhaupt dat het begint :@ 8)7
pi_221018076
Beetje off topic maar de Belgische huis gemaakt op Videoland is dan echt zoveel beter en leuker om te kijken. Echt amateur klussers, jonge stellen die het elkaar nog gunnen ook. Onderlinge irritaties, bij de stellen zelf en onderling die te begrijpen zijn, doorzettingsvermogen en duidelijk groeicurve in het steeds beter kunnen klussen.

Hier gun ik het ook iedereen om te winnen.

Bij het blok boeit het me echt niks en zou ik het ze eerder misgunnen met hun onvolwassen gedrag.
pi_221018168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:56 schreef Dazalbest1 het volgende:
De eerste seizoenen met Erik waren echt fantastisch en ook dichterbij de australische versie volgens mij.

Nu een temu versie met temu presentator. Sorry maar Dennis, vast erg vriendelijke gast maar gewoon geen presentator, ik mis Erik.

Erg lafjes allemaal. Heb alleen maar gekeken naar het uitmelken van elke zinloze discussie onderling, de verzonnen 'moeilijke omstandigheden' zoals de bus, container en het slaaphok... Nee, het format is gewoon omzeep geholpen en ik snap de toegevoegde waarde van het programma echt niet. Levert het dan echt zoveel op qua kijkcijfers?

Helaas voel ik toch altijd een drang om het tot de finale uit te kijken, hopelijk Vergeet ik volgend jaar überhaupt dat het begint :@ 8)7
Het helpt ook niet dat het nu dagelijkse uitzendingen zijn. De originele reeksen met Erik hadden 10 tot 12 wekelijkse afleveringen om 77 klusdagen samen te vatten, plus nog wat korte updates doordeweeks volgens mij en dan een live finale. Dan blijven echt alleen de hoogtepunten uit die 77 dagen over, waarbij de kluskoppels ook pas na 17:00 uur mochten beginnen met klussen (want hun gewone leven met werk en alles moest gewoon doorgaan), dus werd in de montage al het kaf van het koren gescheiden.
Nu moeten er ongeveer 50 dagelijkse afleveringen van 43 minuten gevuld worden waarin 60 klusdagen worden uitgeperst. Dan moeten makers wel grijpen naar al het onderlinge drama, inclusief de nodige flashbacks en sponsormomentjes om die afleveringen te vullen. Het komt het programma als geheel alleen niet ten goede, want daardoor wordt het alleen maar stroperig doordat ieder akkefietje van 7 verschillende perspectieven moet worden uitgelicht "want content".
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221018203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Schijnheil die d'r tranen amper kon bedwingen met een overslaande stem tot gevolg en dan "sorry, ik verslikte me" terwijl bij Gluiperd de stoom uit zijn oren kwam _O- _O- _O-
Dus dat. ;)
Dank voor jouw grappige verslagen! _O_ _O_ _O_
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:29:27 #182
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221018230
Ik zie het verschil niet zo. Misschien is het voor mij ook wat lang geleden dat Erik het nog presenteerde.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:01:02 #183
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_221020542
En wie zie ik net in het wild op straat: FRANK!

IK kon alleen een "hé" uitbrengen en hij keek me pissig aan hehe
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_221020719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:01 schreef SethGecko het volgende:
En wie zie ik net in het wild op straat: FRANK!

IK kon alleen een "hé" uitbrengen en hij keek me pissig aan hehe
:D
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:32:54 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221020722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:01 schreef SethGecko het volgende:
En wie zie ik net in het wild op straat: FRANK!

IK kon alleen een "hé" uitbrengen en hij keek me pissig aan hehe
Frank live wow! :D
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:28:34 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221026414
Jongens, gaan jullie nog kijken naar Het Blok Australië? Ik kijk niet want ik hou die kandidaten niet uit elkaar. En het is een ongunstig tijdstip.
pi_221026605
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Jongens, gaan jullie nog kijken naar Het Blok Australië? Ik kijk niet want ik hou die kandidaten niet uit elkaar. En het is een ongunstig tijdstip.
Ik volg dat al jaren en vind het een beter programma dan het Nederlandse. Gaat ook om meer geld winnen en je zou het natuurlijk kunnen opnemen om later op een beter tijdstip af te gaan kijken. ^O^
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:15:30 #188
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221026653
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik volg dat al jaren en vind het een beter programma dan het Nederlandse. Gaat ook om meer geld winnen en je zou het natuurlijk kunnen opnemen om later op een beter tijdstip af te gaan kijken. ^O^
Ik heb helaas geen opnamemogelijkheid. Maar ik denk niet dat het wat voor mij is.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 11:33:43 #189
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221026779
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Jongens, gaan jullie nog kijken naar Het Blok Australië? Ik kijk niet want ik hou die kandidaten niet uit elkaar. En het is een ongunstig tijdstip.
Ik kijk het via Videoland, zit nog middenin een ander seizoen :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:39:57 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221026822
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:33 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik kijk het via Videoland, zit nog middenin een ander seizoen :D
Klopt het dat ze daar aparte huizen inrichten in plaats van etages? Nou, misschien kijk ik maandag wel, even om te proeven.
pi_221027573
Meestal vrijstaande woningen inderdaad. :Y
pi_221027889
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:05 schreef Chea49 het volgende:
Meestal vrijstaande woningen inderdaad. :Y
Ik heb het een tijdje geprobeerd op Videoland, maar het lukt me niet om er in te komen. Op de een of andere manier houd ik juist van die kneuterige Nederlandse etages soms nog met originele elementen zoals twee jaar geleden die glasinlood schuifdeuren. Al die Australische villa's zeggen mij niks.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:55:50 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221030250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb het een tijdje geprobeerd op Videoland, maar het lukt me niet om er in te komen. Op de een of andere manier houd ik juist van die kneuterige Nederlandse etages soms nog met originele elementen zoals twee jaar geleden die glasinlood schuifdeuren. Al die Australische villa's zeggen mij niks.
Die villa’s zijn groot, ze zijn niet knus. Dat is althans wat ik me herinner toen ik een aflevering zag.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 11:01:40 #194
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221036865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Die villa’s zijn groot, ze zijn niet knus. Dat is althans wat ik me herinner toen ik een aflevering zag.
Nee dat klopt wel.

Het seizoen wat ik nu kijk (2022 volgens mij, ik durf niet te googlen want wil de winnaars niet weten _O- ) zitten ze op het platteland. Ze hebben allemaal authentieke Australische huizen over laten komen, die verbouwen ze en met een hele nieuwe aanbouw erbij.

Het is wel echt een heel ander segment, meer miljonairsvilla dan starterswoning :P

En ze kunnen veel meer uitbesteden, maar bijv het schilderwerk mogen alleen de deelnemers doen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 14 juni 2026 @ 11:17:10 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221036932
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:01 schreef Meke het volgende:

[..]
Nee dat klopt wel.

Het seizoen wat ik nu kijk (2022 volgens mij, ik durf niet te googlen want wil de winnaars niet weten _O- ) zitten ze op het platteland. Ze hebben allemaal authentieke Australische huizen over laten komen, die verbouwen ze en met een hele nieuwe aanbouw erbij.

Het is wel echt een heel ander segment, meer miljonairsvilla dan starterswoning :P

En ze kunnen veel meer uitbesteden, maar bijv het schilderwerk mogen alleen de deelnemers doen
De eerste aflevering vanavond valt bijna samen met voetbal, zonde.
pi_221039537
Weinig kunnen posten hier omdat we structureel achterliepen, dat is altijd jammer van zoveel afleveringen. Wij halen dat niet.

Maar nu alles achter de rug. Uiteraard met stip de enige echte winnaars. Frank is een heerlijke vent en Lotty een prachtvrouw. Ze hebben het spel goed gespeeld, netjes verbouwd en de rest eigenlijk altijd in hun waarde gelaten.

Wel verrassend dat Menno en Jacky geen 2e waren, hoewel ik het geen heel sympathiek stel vond waren ze wat mij betreft wel goed bezig aan de verbouwing. Menno heeft veel opgelost op een goede manier. Dat je dan moet verliezen van flutmensen Kim en Jim is natuurlijk gewoon sneu, die konden helemaal niks. Gregooooor en Steffie konden zoals altijd enkel maar proberen af te zeiken, sneu stel. Zij zal je directeur maar zijn, dan ga je toch met je clowsneus op met gezwinde spoed op de driewieler op zoek naar iets beters? Ze liegt en bedriegt, bah.

Net als de rest zie ik Dennis ook graag vertrekken, aardige gast maar als presentator waardeloos. Al was hij dit jaar een stuk meer aanwezig, maar dat was ten opzichte van vorig jaar niet lastig met 1 optreden van 3 minuten. En hoop ook dat het aantal afleveringen naar beneden gaat, dit is amper te doen en wordt saai. 5 weken van 3 afleveringen doen wat mij betreft.
pi_221039859
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:32 schreef GereDathan het volgende:
Weinig kunnen posten hier omdat we structureel achterliepen, dat is altijd jammer van zoveel afleveringen. Wij halen dat niet.

Maar nu alles achter de rug. Uiteraard met stip de enige echte winnaars. Frank is een heerlijke vent en Lotty een prachtvrouw. Ze hebben het spel goed gespeeld, netjes verbouwd en de rest eigenlijk altijd in hun waarde gelaten.

Wel verrassend dat Menno en Jacky geen 2e waren, hoewel ik het geen heel sympathiek stel vond waren ze wat mij betreft wel goed bezig aan de verbouwing. Menno heeft veel opgelost op een goede manier. Dat je dan moet verliezen van flutmensen Kim en Jim is natuurlijk gewoon sneu, die konden helemaal niks. Gregooooor en Steffie konden zoals altijd enkel maar proberen af te zeiken, sneu stel. Zij zal je directeur maar zijn, dan ga je toch met je clowsneus op met gezwinde spoed op de driewieler op zoek naar iets beters? Ze liegt en bedriegt, bah.

Net als de rest zie ik Dennis ook graag vertrekken, aardige gast maar als presentator waardeloos. Al was hij dit jaar een stuk meer aanwezig, maar dat was ten opzichte van vorig jaar niet lastig met 1 optreden van 3 minuten. En hoop ook dat het aantal afleveringen naar beneden gaat, dit is amper te doen en wordt saai. 5 weken van 3 afleveringen doen wat mij betreft.
Mee eens, behalve dat ik vond dat Jim wel degelijk wat kon en hun appartement een terechte prijs kreeg. Ik zie trouwens liever een kortere periode van uitzenden, maar dan wel dagelijks.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 juni 2026 @ 17:04:54 #198
862 Arcee
Look closer
pi_221039955
Wat ik altijd leuk vind is om de allereerste aflevering nog eens te kijken. Toen de koppels elkaar nog niet kenden en wij ook nog geen idee hadden naar wie we zaten te kijken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221040030
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:04 schreef Arcee het volgende:
Wat ik altijd leuk vind is om de allereerste aflevering nog eens te kijken. Toen de koppels elkaar nog niet kenden en wij ook nog geen idee hadden naar wie we zaten te kijken.
Oh ik binge altijd het "oude" seizoen voordat het nieuwe begint. Gewoon er weer inkomen :Y
pi_221040757
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik binge altijd het "oude" seizoen voordat het nieuwe begint. Gewoon er weer inkomen :Y
Echt? Haha, ik doe dat met detective-series die een doorlopende lijn hebben in de seizoenen, want ben dan weer vergeten hoe het ook weer zat. Maar het blok opnieuw kijken met andere deelnemers, dan moet je er wel wat voor over hebben. Nuja, ik heb dit seizoen elke aflevering dubbel gekeken, eerst vooruit en dan live, misschien had ik wat gemist ofso, ook best wel raar.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')