abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221295662
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:29 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder

https://frontpage.fok.nl/(...)rupte-apotheose.html

Het laatste deel (12) van je recensies 'Het Blok 2026' staat op de Frontpage.
Ik wil je heel erg bedanken voor deze bijdragen voor de FP, al zijn ze door verschillende omstandigheden later geplaatst dan mijn bedoeling was.

Ik hou mij aanbevolen voor meer tv-recensies van jouw hand, dus geef me een seintje als je daar akkoord mee bent. Ook 'losse' tv-recensies zijn welkom.

Nogmaals dank _O_
Geen dank! Vind het sowieso leuk om Het Blok samen te vatten, dat die epistels ook nog eens de frontpage mochten bereiken vond ik een reden om nog meer mijn best erop te doen! *)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221329541
Nog steeds geen topic Het Blok Australië geopend? Jammer, deze serie is beter dan alle anderen tot nu toe uitgezonden. :Y
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 10:05:38 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221340078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen topic Het Blok Australië geopend? Jammer, deze serie is beter dan alle anderen tot nu toe uitgezonden. :Y
Je kunt dat ook zelf doen!

Welk seizoen is het?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221340491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:05 schreef Meke het volgende:

[..]
Je kunt dat ook zelf doen!

Welk seizoen is het?
Seizoen 21 is al een tijdje bezig, ze zijn nu op de helft van het bouwen.
Ik heb zelf al eens eerder geprobeerd een topic te openen maar dat ging helemaal fout dus laat ik het voortaan aan anderen over. ^O^
pi_221341683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:42 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Seizoen 21 is al een tijdje bezig, ze zijn nu op de helft van het bouwen.
Ik heb zelf al eens eerder geprobeerd een topic te openen maar dat ging helemaal fout dus laat ik het voortaan aan anderen over. ^O^
Het is een leuk seizoen ja!
pi_221351764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is een leuk seizoen ja!
Ik denk dat beide mannen het gaan winnen met als klapstuk hun wijnkelder. *O*
pi_221351931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik denk dat beide mannen het gaan winnen met als klapstuk hun wijnkelder. *O*
Dat denk ik ook

En Can en Han... aan de ene kant heb ik medelijden met ze. Al vind ik die dominante (Han geloof ik) super onaardig tegen haar eega. Aan de andere kant maken zij het zichzelf zo moeilijk en alles buiten hun eigen verantwoordelijkheid plaatsen. Sneu, maar zo irritant, maar zoveel onhandigheid (sociaal, technisch, etc)
pi_221352011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat denk ik ook

En Can en Han... aan de ene kant heb ik medelijden met ze. Al vind ik die dominante (Han geloof ik) super onaardig tegen haar eega. Aan de andere kant maken zij het zichzelf zo moeilijk en alles buiten hun eigen verantwoordelijkheid plaatsen. Sneu, maar zo irritant, maar zoveel onhandigheid (sociaal, technisch, etc)
En ze hebben er een handje van om te liegen en dat is de andere kandidaten ook al opgevallen dus zijn ze niet erg populair in de groep. Die Han is inderdaad erg overheersend en niet erg geduldig met haar partner. :{w
En dan dat badhuis dat ze op moeten knappen, Han zou dat wel ff doen en zie het resultaat, lelijker kun je het niet voorstellen. Hoe kun je al die materialen zó combineren. Dat doet een blinde nog beter. _O-
pi_221352096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En ze hebben er een handje van om te liegen en dat is de andere kandidaten ook al opgevallen dus zijn ze niet erg populair in de groep. Die Han is inderdaad erg overheersend en niet erg geduldig met haar partner. :{w
En dan dat badhuis dat ze op moeten knappen, Han zou dat wel ff doen en zie het resultaat, lelijker kun je het niet voorstellen. Hoe kun je al die materialen zó combineren. Dat doet een blinde nog beter. _O-
Ja... en na-apen en doen... ze spelen het niet fijn. Begrijp wel waarom ze eruit liggen. Het is wel naar om te zien, maar zo te begrijpen

Ja... ik ben er nog niet uit wat het lelijkste is in hun badhuis _O- dat is over het plafond, of de muren, of de vloer... Denk toch het plafond ;)
pi_221360425
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... en na-apen en doen... ze spelen het niet fijn. Begrijp wel waarom ze eruit liggen. Het is wel naar om te zien, maar zo te begrijpen

Ja... ik ben er nog niet uit wat het lelijkste is in hun badhuis _O- dat is over het plafond, of de muren, of de vloer... Denk toch het plafond ;)
Ik denk juist dat het de combinatie is van dit allemaal samen te plaatsen. :Y
pi_221367245
Han en Can zijn geen goede meters want alles lijkt niet te passen wat ze besteld hebben tot en met de t.v. aan toe. Gelukkig is het inmiddels opgelost en worden ze deze keer eindelijk eens als de beste gezien tot verbazing van beiden. Hun ´bioskoop´ gooit de hoogste ogen. ^O^
De mannen vielen deze keer wat tegen, kwamen vloerdelen tekort en werden zo´n beetje uitgefoeterd om de simpelheid van hun 2de woonkamer. Die hadden ze expres goedkoop gehouden om veel geld over te houden en zodoende tóch nog in de prijzen te vallen van het goed omgaan met hun budget. Maar dat lukte niet want een ander ging er met die prijs vandoor. :'(
Ze zijn nu halverwege de gehele verbouwing, volgende klus is de keuken. Ben benieuwd. ;)
pi_221367500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
Die hadden ze expres goedkoop gehouden om veel geld over te houden en zodoende tóch nog in de prijzen te vallen van het goed omgaan met hun budget. Maar dat lukte niet want een ander ging er met die prijs vandoor.
Niet extra goedkoop gemaakt om in de prijzen te vallen maar om genoeg geld over te houden voor de wijnkelder.

Het verbaasde mij eigenlijk vooral dat een 2e woonkamer naast de kinderkamers goed scoorde. Ik had een entertainment kamer voor de kinderen verwacht.
pi_221369421
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 11:46 schreef Elleska het volgende:

[..]
Niet extra goedkoop gemaakt om in de prijzen te vallen maar om genoeg geld over te houden voor de wijnkelder.

Het verbaasde mij eigenlijk vooral dat een 2e woonkamer naast de kinderkamers goed scoorde. Ik had een entertainment kamer voor de kinderen verwacht.
Als je goed budgetteert dan krijg je een extra prijs van 10.000. Met die gedachte zijn ze extra zuinig geweest en baalde zichtbaar dat die prijs naar een ander stel ging. :Y
pi_221369426
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 11:46 schreef Elleska het volgende:

[..]

Een extra woonvertrek voor de kinderen met eigen t.v. toch? :?
pi_221369456
Zag je iets kinderlijks terug?
pi_221377672
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 15:37 schreef Elleska het volgende:
Zag je iets kinderlijks terug?
Misschien voor wat oudere kinderen? Geen idee hoor. :?
pi_221377770
Volgens mij is die entertainmentkamer een opschepkamer.
"Kijk eens hoe groot we wonen". Of die woonkamer of de entertainmentkamer gaat nooit gebruikt worden, dunkt mij.
pi_221389959
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is die entertainmentkamer een opschepkamer.
"Kijk eens hoe groot we wonen". Of die woonkamer of de entertainmentkamer gaat nooit gebruikt worden, dunkt mij.
Met een stelletje opgroeiende pubers is het wel fijn dat ze een eigen woon-speelkamer hebben en je niet steeds met die snotneuzen op 1 bank hoeft te zitten. Voor dit soort woningen, miljoenen waard, is dat lijkt mij heel normaal.
pi_221396196
Han en Can worden er ook niet leuker op met hun gelieg en bedrieg. Nu weer de aannemer ontslagen (of tijdelijk naar huis gestuurd vanwege de kosten) terwijl die hen de 1ste prijs opleverde. Belangrijke telefoontjes worden zónder microfoon afgewerkt en dat mag niet. En als het moeilijk wordt met vragen stellen dan doodleuk weer weglopen. Ze krijgen binnenkort wel spijt want nadat de aannemer (die halsstarrig timmerman wordt genoemd) naar huis moest is daarna alles misgegaan met de nieuwe aannemer-timmerman. 8)7
pi_221396465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:08 schreef Chea49 het volgende:
Han en Can worden er ook niet leuker op met hun gelieg en bedrieg. Nu weer de aannemer ontslagen (of tijdelijk naar huis gestuurd vanwege de kosten) terwijl die hen de 1ste prijs opleverde. Belangrijke telefoontjes worden zónder microfoon afgewerkt en dat mag niet. En als het moeilijk wordt met vragen stellen dan doodleuk weer weglopen. Ze krijgen binnenkort wel spijt want nadat de aannemer (die halsstarrig timmerman wordt genoemd) naar huis moest is daarna alles misgegaan met de nieuwe aannemer-timmerman. 8)7
In de eerste week mocht ik ze... snel daarna niet meer :@

Ze zijn zo oneerlijk in hun gedrag. En idd, alleen maar mokken. Alles oneerlijk en onrecht vinden. Calimero gedrag en dat is niet sympathiek

Al vind ik de twee mannen ook niet zo leuk. Grappen afvuren en hopen dat er zo nu en dan eentje raak is... ze gaan denk ik wel winnen, maar ik mag ze niet zo

De rest vind ik leuke mensen
pi_221402885
Ik heb eigenlijk geen moeite met de boys. Die hebben ook af en toe een fikse tegenslag maar blijven lachend doorgaan, dat mag ik wel. _O_
Ik mocht de meiden ook best wel graag in het begin, Han werkt keihard maar toen kwam dat stiekeme om de hoek kijken en dat gelieg en smoesjes verzinnen en dan houdt het op voor mij. :{w
De 2 roodharige, namen even kwijt, vindt ik nog het leukste. Lachen veel en niet bij de pakken neerzitten. En leuk dat zij nu zwanger is, moet ze wél een beetje op gaan passen met tillen want dat zie ik haar best vaak doen. :{w
De onsympathiekste van iedereen vind ik die blonde vrouw, de oudste denk ik. Die is stik jaloers en zoekt overal wat achter en huilt elke dag wel om de kinderen. Je weet waar je aan begint dus geen gezeur achteraf. :R
pi_221410790
Naar het einde toe wordt het allemaal wat venijniger naar elkaar toe. En nu er 2 kandidaten in zijn gegooid die eerder hebben meegedaan en ze van advies kunnen dienen lijkt de concurrentiestrijd helemáál begonnen te zijn.
2 Kandidaten hebben al een groot gat in de voortuin laten graven voor een wijnkelder, nu bekend bij de anderen. Dus komt een ander stel op het idee de vrije ruimte onder hun huis te gebruiken als extra kamer. Niet als wijnkelder want dat vinden ze zelf na-aperij. ^O^
(trouwens kennelijk niet veel belangstelling voor dit topic, het is zo stil hier........... :{ )
pi_221451140
Het idee van een wijnkelder is nu al gejat door een ander stel dat ruimte onder het huis heeft en dus geen hele diepe kuil hoeven te graven. Wel jammer dat ze er geen speelruimte voor de kinderen van gaan maken, de koper kan daar zelf later wel een wijnkelder van maken als ze dat zouden willen. Dat na-apen vindt ik erg kinderachtig en nu wordt het voor de jongens een concurrerend huis wat die wijnkelder betreft. Verder veel gejank over de betrouwbaarheid van vriendschappen daar. En een leuke zwemrace in ijskoud water die gewonnen wordt door de vrouw die ook nogm eens zwanger is! Ik gun het hen, die prijs van 5000, leuk stel die amper klaagt en ruzie maakt. Foto´s worden gemaakt en er komen 100 potentiële kopers kijken. ^O^
pi_221451297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:34 schreef Chea49 het volgende:
Het idee van een wijnkelder is nu al gejat door een ander stel dat ruimte onder het huis heeft en dus geen hele diepe kuil hoeven te graven. Wel jammer dat ze er geen speelruimte voor de kinderen van gaan maken, de koper kan daar zelf later wel een wijnkelder van maken als ze dat zouden willen. Dat na-apen vindt ik erg kinderachtig en nu wordt het voor de jongens een concurrerend huis wat die wijnkelder betreft. Verder veel gejank over de betrouwbaarheid van vriendschappen daar. En een leuke zwemrace in ijskoud water die gewonnen wordt door de vrouw die ook nogm eens zwanger is! Ik gun het hen, die prijs van 5000, leuk stel die amper klaagt en ruzie maakt. Foto´s worden gemaakt en er komen 100 potentiële kopers kijken. ^O^
Eens!

Dat gedoe met die potentiële kopers vind ik nou echt saai

Vind sommigen echt achter de ellebogen...
pi_221458119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eens!

Dat gedoe met die potentiële kopers vind ik nou echt saai

Vind sommigen echt achter de ellebogen...
Hoe bedoel je dit, begrijp je niet helemaal. :?

De 2 roodharigen hebben de 5000 gewonnen voor hun huis, meeste stemmen potentiële kopers. ^O^
Voor de jongens was het even schrikken toen ze hoorden dat dit stel óók een wijnkelder wilde laten bouwen, ook al stond dat idee nog in de steigers. Maar ze namen het sportief op na de 1ste schrik.
Jammer dat er altijd wel stellen bij zijn die een ander niets gunnen. Zo wordt het lenen van materiaal de ander niet gegund omdat zij niet samen boodschappen gingen doen en de ander van niets wist. Wat natuurlijk niet leuk is maar om dan zó vijandig te doen nadat er al excuses is aangeboden? :{w
Sorry dat ik nog niet zo thuis ben met de namen maar neem aan dat de schrijvers hier de uitzendingen wel bekijken en dan ook begrijpen over wie ik het heb. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')