Wel logisch toch met voornamelijk in Nederland geboren spelers en een Nederlandse coach. Op 1 speler na allemaal in NL gespeeld ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hopelijk hele grote cijfers voor Duitsland
Het Curacao gepijp is genoeg geweest!
quote:Op maandag 8 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen ook vooral meedoen omdat ze uit het Nederlandse voetbalsysteem kunnen putten. En omdat de drie beste landen van het continent afwezig waren. En Jamaica en Trinidad & Tobago leverden niet.
Wat een zurigheid. Gelukkig vinden de meeste mensen het gewoon leuk voor Curacao, tropisch eilandje in het Nederlandse koninkrijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hopelijk hele grote cijfers voor Duitsland
Het Curacao gepijp is genoeg geweest!
Dat is vooral realistisch. Niemand uit dat elftal is er geboren. Ongekend.quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Wat een zurigheid. Gelukkig vinden de meeste mensen het gewoon leuk voor Curacao, tropisch eilandje in het Nederlandse koninkrijk.
Chong is er geboren. Dus toch nog eentje…quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is vooral realistisch. Niemand uit dat elftal is er geboren. Ongekend.
Oja, minus één. Volgens mij noemde ik dat ook nog, goedemorgenquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Chong is er geboren. Dus toch nog eentje…
Nee je toontje in het verhaal is duidelijk. Komt triest over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is vooral realistisch. Niemand uit dat elftal is er geboren. Ongekend.
Ik denk vooral dat ze gewoon kansloos zijn tegen Duitsland.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee je toontje in het verhaal is duidelijk. Komt triest over.
Dat is m'n punt ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ze gewoon kansloos zijn tegen Duitsland.
Dat was wel het punt wat ik in de OP maakte.quote:
Je schrijft Panama verkeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:43 schreef Halcon het volgende:
Curacao heeft ontzettend veel mazzel gehad met de loting in de kwalificatiereeks in de toch al zwakke CONCACAF-reeks.
Die hebben ook niet echt pech gehad met de loting inderdaad. Curacao wat mij betreft ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Panama verkeerd.
2-2quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk direct de stunt van het toernooi!
Maar het wordt waarschijnlijk de grootste uitslag van het toernooi.....
Engeland - Panama is ook wel een kanshebber.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
Spanje - Kaapverdië, Spanje - Saudi-Arabië, Frankrijk - Irak, Brazilië - Haïti, Portugal - Oezbekistanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Engeland - Panama is ook wel een kanshebber.
Ja, daar zitten ook wel wat kanshebbers tussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje - Kaapverdië, Spanje - Saudi-Arabië, Frankrijk - Irak, Brazilië - Haïti, Portugal - Oezbekistan
Dan zullen ze wel om de 10 minuten een drinkpauze doenquote:Op zondag 14 juni 2026 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spelen ze om 12:00 lokale tijd ofzo? Best een doenbare uur
quote:Curaçao en Duitsland spelen in Houston Stadium in de airco met het dak dicht
quote:Advocaat heeft plan tegen Duitsland: 'Amateurs winnen ook van veel grotere teams'
quote:"We zijn een klein land vergeleken met Duitsland, maar we zullen het leven voor hen moeilijk maken en een moeilijk team zijn om tegen te spelen", vertelde hij zaterdag tijdens een persconferentie.
"Het komt wel eens voor dat kleine teams, amateurteams, van veel grotere teams winnen. In Nederland gebeurt dat regelmatig. Duitsland zal het dominante team zijn en daar moeten we op reageren. We gaan de ruimte gebruiken die Duitsland zal creëren (wanneer ze aanvallen) en daarvan profiteren."
https://nos.nl/artikel/26(...)n-veel-grotere-teamsquote:"We hebben niets te verliezen. Buiten ons als team zijn de verwachtingen niet zo hoog, omdat we denken dat we mensen kunnen verrassen. Gewoon hier zijn is geweldig voor de spelers en het land, maar we moeten mensen ook laten zien waar we van gemaakt zijn."
Advocaat roemt de sfeer binnen de ploeg. "De teamgeest is iets dat ik nog nooit eerder heb meegemaakt", zegt hij. "We hebben alles te winnen voor het eiland en het is geweldig om hier deel van uit te maken. Als je ziet wat het team heeft bereikt, ben je als coach trots."
Uiteraard. Een mens mag hopen.quote:
Inderdaad. De bal is rond, het is elf tegen elf en ze moeten allemaal krabben als ze jeuk hebben. Duitsland heeft op iedere positie een betere speler maar een stunt kunnen we nooit volledig uitsluiten.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit is een lastige om correct te voorspellen.
- Advocaat is een verdedigend ingestelde coach die als het goed is de poppetjes op de juiste positie zal zetten, goed georganiseerd en gedisciplineerd.
-Het is snikheet, dus de hele wedstrijd vol druk zetten, gaat lastig worden.
-Eerste deelname ooit van Curaçao naar mijn weten, dus ik verwacht dat ze aanvallend niets in te brengen hebben.
-ik heb geen idee hoe sterk Duitsland precies is, maar normaal gesproken staan ze er altijd op een groot toernooi, en meestal houden ze zich ook niet in als een grote uitslag mogelijk is.
1-0, 2-0, 3-0, 4-0 hebben allemaal 25% kans vermoed ik, lastig voor de WK pool.
Duitsland heeft Wirtz inderdaad, wat was die onvoorstelbaar goed bij Leverkusen, maar vreemd genoeg heel ver terug gevallen bij Liverpool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada is (dus) groterquote:Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Belgosome het volgende:
[..]
2014 USA - Belgium zou toch boven 2022 Canada - Belgium moeten staan?
Dat verandert wel het een en ander. Een grote overwinning is nu wel aannemelijker.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie mijn post even boven je, eerste regel
quote:Op zondag 14 juni 2026 15:14 schreef appeleibanaan het volgende:
cura haalt een beter resultaat dan oranje. mark my words
Het zou kunnen natuurlijk, maar ik denk niet dat Curacao het zwakste team op dit WK is. Jordanië, Haïti, Qatar en Nieuw Zeeland hebben toch wel zwakkere selecties.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
Veel Nederlandse namen bij Curaçao wat toevalligquote:
Zal Neuer het druk krijgen?quote:
Fraai moyenne wel bij Persepolis. Noem het maar niks.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:16 schreef Solotovski het volgende:
Locadia heeft het toch ook niet helemaal waargemaakt na PSV he
Typisch of niet?
Zou het koeltoer zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef -Deluzion- het volgende:
Bazoer was ook altijd wel een behoorlijk talent, maar mist de juiste instelling.
Zijn eerste half jaar bij Ajax, bohhh.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef -Deluzion- het volgende:
Bazoer was ook altijd wel een behoorlijk talent, maar mist de juiste instelling.
Zelfs dat is het niet eens.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze noemen dat ook soms het Nederlands B elftal
Verkapte echte Hollanders, zwart geschminkt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Nederlandse namen bij Curaçao wat toevallig
Ze hopen dat men er gewend aan raaktquote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Gaan we na het WK nu altijd het voetbal in vieren opknippen ?
Dat zal vast wel. Went snel die verkochte reclameblokken en het is te kort om echt even heel iets anders te gaan doen. Plasje doen gaat nog wel, maar een bruine beer boetseren wordt al krap.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Ik denk het niet...maar op de WK (FIFA) misschien wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Daar komt geen tennisbal doorheen.quote:
Denk niet dat dit in Europa geaccepteerd gaat worden, het is ook lastig te verkopen als het maar 5 graden is.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Gewoon oprotten met al die debiele drinkpauzes.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk niet dat dit in Europa geaccepteerd gaat worden, het is ook lastig te verkopen als het maar 5 graden is.
Ja, over twee weken.quote:
Die is zelden presentator bij voetbalwedstrijden. Volgens mij zijn de presentators bij de VRT echt OPquote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Felagund het volgende:
De scheefpoeper en beschonken bestuurder op de Belg.
Ow, ik niet hoor, de spelers en staf, lol.quote:
Hij kon waarschijnlijk 's nachts en 's avonds laat niet omdat dan geen bussen meer rijden!quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die is zelden presentator bij voetbalwedstrijden. Volgens mij zijn de presentators bij de VRT echt OP
Marseillaise.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het volkslied het Wilhelmus van Curacao? Of dat land zijn eigen volkslied?
Eigenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kloptquote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie? Ik schakel nu in.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Felagund het volgende:
De scheefpoeper en beschonken bestuurder op de Belg.
Ter ere van Curacao en Oranje ben ik nu een Oranje Curry aan het koken.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef Tijn het volgende:
Zo, bordje nasi met saté op schoot, voetballen maar, jongens
Haten op Dickiequote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie gun ik het minder, Geldwof dickie of de moffen...
lastig lastig.
Denk maar rustig na mofquote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie gun ik het minder, Geldwolf dickie of de moffen...
lastig lastig.
Natte wind (Ruben van Gucht).quote:
2002 lijkt me relevanter.quote:
Veel Feyenoorders geven hem nog steeds de schuld dat het daar een teringzooi isquote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Recept?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ter ere van Curacao en Oranje ben ik nu een Oranje Curry aan het koken.
Feyenoordersquote:Op zondag 14 juni 2026 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders geven hem nog steeds de schuld dat het daar een teringzooi is
Jude?quote:
quote:
al besprokenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien maakt een Duitser wel een domme overtreding en moeten ze met 10 verder
quote:Op zondag 14 juni 2026 18:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Rood in de 15e minuut door een Schumachertje
Gevoelig.quote:
Niet jinxen.quote:
Marokko speelde eerder alquote:Op zondag 14 juni 2026 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijn dat deze jongens goed kunnen voetballen anders stonden ze nu in een kelderbox explosieven te maken.
Dan had je eindelijk wat vrienden gehad.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijn dat deze jongens goed kunnen voetballen anders stonden ze nu in een kelderbox explosieven te maken.
We weten niet of het trio van scheidsrechters goed kunnen voetballenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Recept is wel in het Duits, maar mocht daar echt interesse voor zijn, kan ik kijken of ik het kan uploaden.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Recept?
Ik heb het gehouden bij wortels, oranje chips en fanta.
Vier vrienden van ons zitten er.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
Veel kans om in beeld te komen als Curacao fan daar in het stadion
Net als mijn teams-meetings.quote:
Welk cijfer geef je het?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Recept is wel in het Duits, maar mocht daar echt interesse voor zijn, kan ik kijken of ik het kan uploaden.
Ik had het ook niet echt verwacht.quote:
Vast wel, beetje gek doen zou wel helpen of bloedmooie vrouw zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier vrienden van ons zitten er.
Denk niet dat ik ze in beeld ga zien…
veel diasporaquote:Op zondag 14 juni 2026 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ongeveer 2 keer dit stadion vullen met et inwonersaantal van Curaçao .
Lekker maatquote:Op zondag 14 juni 2026 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is niet meer kapot te krijgen.
8/10. Het is met komijn en snijbiet, dus dat is een pluspunt. Maar het mist toch iets om echt een toprecept te zijn.quote:
Dat laatste is ook van toepassing.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vast wel, beetje gek doen zou wel helpen of bloedmooie vrouw zijn
En iedereen die een rijbewijs bezit past in de bestuurskamerquote:Op zondag 14 juni 2026 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ongeveer 2 keer dit stadion vullen met et inwonersaantal van Curaçao .
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 19:01:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curaçao #1"
Hier gaat iets mis.quote:
Je moet ze kort houden dat weten die duitsers wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ze proberen Curacao natuurlijk te overrompelen
Ik snapt er geen reet vanquote:
Stukje Blitzkriegquote:Op zondag 14 juni 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ze proberen Curacao natuurlijk te overrompelen
Nee iemand speelde de sax.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik kom net binnen hiwas er bij curacao de nederlandse volkslied?
quote:
een island remixquote:Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Neequote:Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Cao dat echt?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zat toch ook een speler van Cura in de Duitse 5e klasse ofzo?
Blijven doneren.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat het 1 richtingsvoetbal wordt
Dat spelen ze alleen als de poen binnen is voor het sorry zeggenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Welke richting, links or rechts?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat het 1 richtingsvoetbal wordt
Locadia toch ook?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chong was wel ooit een groot talent.
Via de einbahnsstrasse.quote:
Obispo en Bazoer op zich ook welquote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat spelen ze alleen als de poen binnen is voor het sorry zeggen
rechtDOORquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hansen ook welquote:Op zondag 14 juni 2026 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obispo en Bazoer op zich ook wel
Löw is al 12 jaar weg toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:06 schreef Gremen het volgende:
Waar is die poep vinger ruikende duitser gebleven?
voor de Löwen gegooidquote:Op zondag 14 juni 2026 19:06 schreef Gremen het volgende:
Waar is die poep vinger ruikende duitser gebleven?
Naja Naja Najaquote:
De Oranjemars?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |