Ze hopen dat men er gewend aan raaktquote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Gaan we na het WK nu altijd het voetbal in vieren opknippen ?
Dat zal vast wel. Went snel die verkochte reclameblokken en het is te kort om echt even heel iets anders te gaan doen. Plasje doen gaat nog wel, maar een bruine beer boetseren wordt al krap.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Ik denk het niet...maar op de WK (FIFA) misschien wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Daar komt geen tennisbal doorheen.quote:
Denk niet dat dit in Europa geaccepteerd gaat worden, het is ook lastig te verkopen als het maar 5 graden is.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:44 schreef TLC het volgende:
Gewoon oprotten met al die debiele drinkpauzes.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk niet dat dit in Europa geaccepteerd gaat worden, het is ook lastig te verkopen als het maar 5 graden is.
Ja, over twee weken.quote:
Die is zelden presentator bij voetbalwedstrijden. Volgens mij zijn de presentators bij de VRT echt OPquote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Felagund het volgende:
De scheefpoeper en beschonken bestuurder op de Belg.
Ow, ik niet hoor, de spelers en staf, lol.quote:
Hij kon waarschijnlijk 's nachts en 's avonds laat niet omdat dan geen bussen meer rijden!quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die is zelden presentator bij voetbalwedstrijden. Volgens mij zijn de presentators bij de VRT echt OP
Marseillaise.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het volkslied het Wilhelmus van Curacao? Of dat land zijn eigen volkslied?
Eigenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kloptquote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie? Ik schakel nu in.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Felagund het volgende:
De scheefpoeper en beschonken bestuurder op de Belg.
Ter ere van Curacao en Oranje ben ik nu een Oranje Curry aan het koken.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef Tijn het volgende:
Zo, bordje nasi met saté op schoot, voetballen maar, jongens
Haten op Dickiequote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie gun ik het minder, Geldwof dickie of de moffen...
lastig lastig.
Denk maar rustig na mofquote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie gun ik het minder, Geldwolf dickie of de moffen...
lastig lastig.
Natte wind (Ruben van Gucht).quote:
2002 lijkt me relevanter.quote:
Veel Feyenoorders geven hem nog steeds de schuld dat het daar een teringzooi isquote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Recept?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ter ere van Curacao en Oranje ben ik nu een Oranje Curry aan het koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |