Spanje - Kaapverdië, Spanje - Saudi-Arabië, Frankrijk - Irak, Brazilië - Haïti, Portugal - Oezbekistanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Engeland - Panama is ook wel een kanshebber.
Ja, daar zitten ook wel wat kanshebbers tussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje - Kaapverdië, Spanje - Saudi-Arabië, Frankrijk - Irak, Brazilië - Haïti, Portugal - Oezbekistan
Dan zullen ze wel om de 10 minuten een drinkpauze doenquote:Op zondag 14 juni 2026 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spelen ze om 12:00 lokale tijd ofzo? Best een doenbare uur
quote:Curaçao en Duitsland spelen in Houston Stadium in de airco met het dak dicht
quote:Advocaat heeft plan tegen Duitsland: 'Amateurs winnen ook van veel grotere teams'
quote:"We zijn een klein land vergeleken met Duitsland, maar we zullen het leven voor hen moeilijk maken en een moeilijk team zijn om tegen te spelen", vertelde hij zaterdag tijdens een persconferentie.
"Het komt wel eens voor dat kleine teams, amateurteams, van veel grotere teams winnen. In Nederland gebeurt dat regelmatig. Duitsland zal het dominante team zijn en daar moeten we op reageren. We gaan de ruimte gebruiken die Duitsland zal creëren (wanneer ze aanvallen) en daarvan profiteren."
https://nos.nl/artikel/26(...)n-veel-grotere-teamsquote:"We hebben niets te verliezen. Buiten ons als team zijn de verwachtingen niet zo hoog, omdat we denken dat we mensen kunnen verrassen. Gewoon hier zijn is geweldig voor de spelers en het land, maar we moeten mensen ook laten zien waar we van gemaakt zijn."
Advocaat roemt de sfeer binnen de ploeg. "De teamgeest is iets dat ik nog nooit eerder heb meegemaakt", zegt hij. "We hebben alles te winnen voor het eiland en het is geweldig om hier deel van uit te maken. Als je ziet wat het team heeft bereikt, ben je als coach trots."
Uiteraard. Een mens mag hopen.quote:
Inderdaad. De bal is rond, het is elf tegen elf en ze moeten allemaal krabben als ze jeuk hebben. Duitsland heeft op iedere positie een betere speler maar een stunt kunnen we nooit volledig uitsluiten.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit is een lastige om correct te voorspellen.
- Advocaat is een verdedigend ingestelde coach die als het goed is de poppetjes op de juiste positie zal zetten, goed georganiseerd en gedisciplineerd.
-Het is snikheet, dus de hele wedstrijd vol druk zetten, gaat lastig worden.
-Eerste deelname ooit van Curaçao naar mijn weten, dus ik verwacht dat ze aanvallend niets in te brengen hebben.
-ik heb geen idee hoe sterk Duitsland precies is, maar normaal gesproken staan ze er altijd op een groot toernooi, en meestal houden ze zich ook niet in als een grote uitslag mogelijk is.
1-0, 2-0, 3-0, 4-0 hebben allemaal 25% kans vermoed ik, lastig voor de WK pool.
Duitsland heeft Wirtz inderdaad, wat was die onvoorstelbaar goed bij Leverkusen, maar vreemd genoeg heel ver terug gevallen bij Liverpool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada is (dus) groterquote:Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Belgosome het volgende:
[..]
2014 USA - Belgium zou toch boven 2022 Canada - Belgium moeten staan?
Dat verandert wel het een en ander. Een grote overwinning is nu wel aannemelijker.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie mijn post even boven je, eerste regel
quote:Op zondag 14 juni 2026 15:14 schreef appeleibanaan het volgende:
cura haalt een beter resultaat dan oranje. mark my words
Het zou kunnen natuurlijk, maar ik denk niet dat Curacao het zwakste team op dit WK is. Jordanië, Haïti, Qatar en Nieuw Zeeland hebben toch wel zwakkere selecties.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk direct de stunt van het toernooi!
Maar het wordt waarschijnlijk de grootste uitslag van het toernooi.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |