Als jij nou dan een beetje door post.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar van mensen dat ze gaan slapen.
Die gaan er dik af tegen Marokko en Brazilië. Dus beste derde zal lastig worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:23 schreef PSVCL het volgende:
Haiti moet de schade beperkt zien te houden, het doelsaldo kan belangrijk worden in de deze poule.
Ik ga níet slapen.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar van mensen dat ze gaan slapen.
ik wil Surinam.. bedoel NL vs Marokko zien in de 8e finalequote:Op zondag 14 juni 2026 02:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaan er dik af tegen Marokko en Brazilië. Dus beste derde zal lastig worden.
Beter doen dan in 1974 zou al een hele prestatie zijn.
Als Nederland dat dan maar wint…quote:Op zondag 14 juni 2026 02:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik wil Surinam.. bedoel NL vs Marokko zien in de 8e finale
Je schijnt ook landen te hebben waar het merendeel van de selectie geen eens is geboren in het land waar ze voor uitkomen. Wat moet je je dan schamen voor het team.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Diaspora. Mits het allemaal niet heel ver is gezocht, vind ik dat niet zo’n punt.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je schijnt ook landen te hebben waar het merendeel van de selectie geen eens is geboren in het land waar ze voor uitkomen. Wat moet je je dan schamen voor het team.
Hij noemt Nederland Suriname wegens de spelers terwijl hij voor Marokko juicht, snap je.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Diaspora. Mits het allemaal niet heel ver is gezocht, vind ik dat niet zo’n punt.
Zeker NL, Suriname is al 51jaar onafhankelijk, die gasten zijn allemaal hier geboren.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nu wel. Het is al laat. Zo heel erg veel Surinamers staan er ook weer niet op het veld.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij noemt Nederland Suriname wegens de spelers terwijl hij voor Marokko juicht, snap je.
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedquote:Op zondag 14 juni 2026 02:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je schijnt ook landen te hebben waar het merendeel van de selectie geen eens is geboren in het land waar ze voor uitkomen. Wat moet je je dan schamen voor het team.
Die tennisser is toch met een francaise ?quote:Op zondag 14 juni 2026 03:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedalleen brahim diaz en diop zijn halfbloedjes
Suriname denkt ook daar gaan we geen geld aan uitgeven. Talent lekker op het vliegtuig naar Ollanda.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker NL, Suriname is al 51jaar onafhankelijk, die gasten zijn allemaal hier geboren.
Wonnen in 1978 wel van Nederland. Vind het verder ook niks.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Schotland... is er ooit een middelmatiger deelnemer geweest? Is hun grootste claim to fame niet dat ze een paar toplanden dwars hebben gezeten in de groepsfase en een clean sheet in 1996?
Ze versloegen ooit de Engelsen. Is geloof ik een film over gemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Schotland... is er ooit een middelmatiger deelnemer geweest? Is hun grootste claim to fame niet dat ze een paar toplanden dwars hebben gezeten in de groepsfase en een clean sheet in 1996?
quote:Op zondag 14 juni 2026 03:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze versloegen ooit de Engelsen. Is geloof ik een film over gemaakt.
Welkom, diep in de nachtquote:Op zondag 14 juni 2026 03:33 schreef svann het volgende:
Misschien dat de Haitianen de hitte langer trekken.
Dzsudzsakquote:
Hup Providencegodquote:Op zondag 14 juni 2026 04:38 schreef 3rr0r het volgende:
Schotland gaat net als Zwitserland straks nog wensen dat ze nou maar een 0-2 hadden gemaakt
Historisch gezien maken ze wel al hun WK-goals tegen grootmachten. Dat is Schotland natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:02 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk niet dat we de Haitiaanse goaltune gaan horen dit wk
Ja joh? Nou, dit Haïti in ieder geval niet want ik kan nog beter aannemen en een bal redelijk gericht schieten.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Historisch gezien maken ze wel al hun WK-goals tegen grootmachten. Dat is Schotland natuurlijk niet.
Dit was voor de liefhebber.quote:
Nee joh, Brazilië hep een probleem! We houden hoop.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh? Nou, dit Haïti in ieder geval niet want ik kan nog beter aannemen en een bal redelijk gericht schieten.
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 05:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, Brazilië hep een probleem! We houden hoop.
Om nu Schotland als referentie te nemen...quote:Op zondag 14 juni 2026 08:53 schreef TLC het volgende:
En wij maar klagen over Nederland.. maar als je andere landen ziet houdt het ook niet over
Dat geeft me weer goede hoop voor vanavond![]()
Maar ook bv Turkije, Brazilie of Zwitserlandquote:Op zondag 14 juni 2026 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om nu Schotland als referentie te nemen...
Ja, dat is allemaal matig geweest. Turkije en Zwitserland dan. Brazilië een puntje gaat nog wel, omdat ze van Schotland en Haiti wel zullen winnen en dus makkelijk door zullen gaan (denk ik dan). Wereldkampioen zullen ze wel niet worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar ook bv Turkije, Brazilie of Zwitserland
Morocco 🇲🇦 become the FIRST nation in World Cup history to field 11 players born OUTSIDE the country at the same timequote:Op zondag 14 juni 2026 03:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedalleen brahim diaz en diop zijn halfbloedjes
Dit geeft de burger moedquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef 100Spokes het volgende:
Dit was de eerste wedstrijd die ik goed had. Vanavond nog NL - Japan 1-2.
Blijven gewoon Marokkanen.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Morocco 🇲🇦 become the FIRST nation in World Cup history to field 11 players born OUTSIDE the country at the same time
Het is nog erger dan ik dacht. Verder helemaal prima hoor het maakte jouw domme grap gewoon nog dommer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |