Historisch gezien maken ze wel al hun WK-goals tegen grootmachten. Dat is Schotland natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:02 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk niet dat we de Haitiaanse goaltune gaan horen dit wk
Ja joh? Nou, dit Haïti in ieder geval niet want ik kan nog beter aannemen en een bal redelijk gericht schieten.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Historisch gezien maken ze wel al hun WK-goals tegen grootmachten. Dat is Schotland natuurlijk niet.
Dit was voor de liefhebber.quote:
Nee joh, Brazilië hep een probleem! We houden hoop.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh? Nou, dit Haïti in ieder geval niet want ik kan nog beter aannemen en een bal redelijk gericht schieten.
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 05:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, Brazilië hep een probleem! We houden hoop.
Om nu Schotland als referentie te nemen...quote:Op zondag 14 juni 2026 08:53 schreef TLC het volgende:
En wij maar klagen over Nederland.. maar als je andere landen ziet houdt het ook niet over
Dat geeft me weer goede hoop voor vanavond![]()
Maar ook bv Turkije, Brazilie of Zwitserlandquote:Op zondag 14 juni 2026 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om nu Schotland als referentie te nemen...
Ja, dat is allemaal matig geweest. Turkije en Zwitserland dan. Brazilië een puntje gaat nog wel, omdat ze van Schotland en Haiti wel zullen winnen en dus makkelijk door zullen gaan (denk ik dan). Wereldkampioen zullen ze wel niet worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar ook bv Turkije, Brazilie of Zwitserland
Morocco 🇲🇦 become the FIRST nation in World Cup history to field 11 players born OUTSIDE the country at the same timequote:Op zondag 14 juni 2026 03:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedalleen brahim diaz en diop zijn halfbloedjes
Dit geeft de burger moedquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef 100Spokes het volgende:
Dit was de eerste wedstrijd die ik goed had. Vanavond nog NL - Japan 1-2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |