Zeker NL, Suriname is al 51jaar onafhankelijk, die gasten zijn allemaal hier geboren.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik wil Surinam.. bedoel NL vs Marokko zien in de 8e finale
Nu wel. Het is al laat. Zo heel erg veel Surinamers staan er ook weer niet op het veld.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij noemt Nederland Suriname wegens de spelers terwijl hij voor Marokko juicht, snap je.
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedquote:Op zondag 14 juni 2026 02:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je schijnt ook landen te hebben waar het merendeel van de selectie geen eens is geboren in het land waar ze voor uitkomen. Wat moet je je dan schamen voor het team.
Die tennisser is toch met een francaise ?quote:Op zondag 14 juni 2026 03:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel allemaal Marokkaanse roots/bloedalleen brahim diaz en diop zijn halfbloedjes
Suriname denkt ook daar gaan we geen geld aan uitgeven. Talent lekker op het vliegtuig naar Ollanda.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker NL, Suriname is al 51jaar onafhankelijk, die gasten zijn allemaal hier geboren.
Wonnen in 1978 wel van Nederland. Vind het verder ook niks.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Schotland... is er ooit een middelmatiger deelnemer geweest? Is hun grootste claim to fame niet dat ze een paar toplanden dwars hebben gezeten in de groepsfase en een clean sheet in 1996?
Ze versloegen ooit de Engelsen. Is geloof ik een film over gemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 03:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Schotland... is er ooit een middelmatiger deelnemer geweest? Is hun grootste claim to fame niet dat ze een paar toplanden dwars hebben gezeten in de groepsfase en een clean sheet in 1996?
quote:Op zondag 14 juni 2026 03:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze versloegen ooit de Engelsen. Is geloof ik een film over gemaakt.
Welkom, diep in de nachtquote:Op zondag 14 juni 2026 03:33 schreef svann het volgende:
Misschien dat de Haitianen de hitte langer trekken.
Dzsudzsakquote:
Hup Providencegodquote:Op zondag 14 juni 2026 04:38 schreef 3rr0r het volgende:
Schotland gaat net als Zwitserland straks nog wensen dat ze nou maar een 0-2 hadden gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |