Dit soort semantische spelletjes heb ik geen zin in. Het mag duidelijk zijn wat je hier probeerde.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet, de NSB behoorde niet tot de Nazi's.
Dat is dan jouw mening.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit soort semantische spelletjes heb ik geen zin in. Het mag duidelijk zijn wat je hier probeerde.
Denk eerder oo tiktokquote:Op maandag 8 juni 2026 14:00 schreef AFA2022 het volgende:
Zou me niets verbazen als die gasten een account hier op Fok hebben.
iedereen twee extra halve liters en het is weer goedquote:
Nee, daar nemen we geen genoegen mee, alle in- en outs op teevee, graag, tot ome Tjabe aan toe!quote:Op maandag 8 juni 2026 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen twee extra halve liters en het is weer goed
Klopt niet veel van. Jacob van der West uit Twijzelerheide blijkbaarquote:Op maandag 8 juni 2026 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Via dumpert de teksten van de filmende mevrouw:
[..]
Generaties aan vooroordelen..quote:Op maandag 8 juni 2026 18:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt niet veel van. Jacob van der West uit Twijzelerheide blijkbaar
Verder: Wâldpyken, het uitschot van Friesland. De rest van de provincie noemt ze messentrekkers en dat is met een reden
Het levensmotto daar is niet voor niets “myn herder is myn redder”.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verder: Wâldpyken, het uitschot van Friesland. De rest van de provincie noemt ze messentrekkers en dat is met een reden
Eerder "van God los"quote:Op maandag 8 juni 2026 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het levensmotto daar is niet voor niets “myn herder is myn redder”.
Omdat er gelukkig alleen maar wat blikschade was, je moet er niet aan denken dat er een kind onder die auto terecht was gekomen, de halfgare idioten.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:04 schreef K21 het volgende:
Aldgisl en Redbad draaien zich om in hun graven door deze lui, denk, maar een onvervalste topshow.![]()
Het Oss van Friesland?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Niet best, zeg.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:12 schreef Zoddie het volgende:
Die gast in de auto is wel gestoord.
Het had heel makkelijk flink fout kunnen gaan met doden als gevolg.
Dit doet me erg denken aan wat ik ook heb meegemaakt met stalker van mijn zus.
Poosje geleden ook nog bij Zeeman Confronteert geweest. Eindigde in een kogelregen. Dit loopt dan nog enigszins met een sisser af. Nou ja, heel chic is het ook weer niet te noemen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:12 schreef Zoddie het volgende:
Die gast in de auto is wel gestoord.
Het had heel makkelijk flink fout kunnen gaan met doden als gevolg.
Dit doet me erg denken aan wat ik ook heb meegemaakt met stalker van mijn zus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 juni 2026 18:57 schreef Tommeke het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |