Het enige leuke aan dit soort poules zonder toplanden is dat het hopelijk dicht bij elkaar zit, al zal Qatar wel gewoon laatste worden. Canada zou het met thuisvoordeel de Zwitsers en Bosniers nog wel lastig moeten kunnen maken.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:43 schreef OmniRocket het volgende:
Matige pot voor de zaterdagavond. Hooelijk swingt Zwitserland zodat het vermakelijk wordt om te kijken.
Lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Qatar wint.
Dit zeggen veel mensen, maar ik vind het best een leuk team. Als Ricardo Rodriguez in beeld komt is een eindtoernooi pas echt begonnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:21 schreef Durmada het volgende:
Zwitserland is eigenlijk altijd saai op een WK of EK. Maar dit zullen ze wel met een minimaal verschil winnen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:32 schreef 3rr0r het volgende:
Deze maar een kickje naar boven geven anders vergeet iedereen dat dit de eerstvolgende partij is.
Jammer dat die net bij PSV kwam toen iemand in China een vleermuis had gebakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zeggen veel mensen, maar ik vind het best een leuk team. Als Ricardo Rodriguez in beeld komt is een eindtoernooi pas echt begonnen.
Zwitserland als land is alleen vrij saai.
We schijnen op Manzambi te moeten letten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zeggen veel mensen, maar ik vind het best een leuk team. Als Ricardo Rodriguez in beeld komt is een eindtoernooi pas echt begonnen.
Zwitserland als land is alleen vrij saai.
Tenzij ze tegen Servië moetenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:21 schreef Durmada het volgende:
Zwitserland is eigenlijk altijd saai op een WK of EK. Maar dit zullen ze wel met een minimaal verschil winnen.
Het is geen WK in Europaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk zeker mee, maar ik moet zeggen dat ik veel liever een 17:00 een 19:00 en een 21:00 wedstrijd had gehad.
Ik merk ook dat ik nog niet echt een WK-gevoel heb door deze tijden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk zeker mee, maar ik moet zeggen dat ik veel liever een 17:00 een 19:00 en een 21:00 wedstrijd had gehad.
óh de USA ligt niet in Europa?quote:
Jij alsnog bedankt voor je nutteloze voorkeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
óh de USA ligt niet in Europa?
Dat wist ik niet, bedankt 3rr0r!
Er zijn nooit wedstrijden 2 uur na elkaar op een WK.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je liever Haiti Schotland dan gehad?
Vanaf nu gewoon steeds 3 uur tussen de potjesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nooit wedstrijden 2 uur na elkaar op een WK.
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.Ik dacht dat je het over de wedstrijd hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De enige scoorder?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:25 schreef Slobeend het volgende:
Altijd weer de eeuwige Rodriguez, sowieso echt een oud elftal. Het wordt wel een keer tijd voor de nieuwe generatie bij Zwitserland zou je zeggen, op de bank zit wel het één en ander.
Wat gezelligquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk vandaag ook even meeHopelijk valt er nog wat te lachen om het gestuntel van Qatar.
Zou je van de Zwitsers wel verwachten jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk beginnen we vandaag wel stipt op 21.00!
Niet zo veeleisend zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk beginnen we vandaag wel stipt op 21.00!
Ingehuurd net als vier jaar geledenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
tjonge wat een groot gevolg heeft qatar
Mag je vandaag wel opblijven?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Omakutje.nl wenst Qatar veel succes. @:de_kraam
heb je een link? ik kwam er niet goed opquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:59 schreef RipCity het volgende:
Geluidsmixer bij NOS is altijd zo slecht. Als je zapt naar de belg, de duitser of de engelsen is het meteen stuk beter.
Ik heb 0-2!quote:
Ja lijkt net WK 1994 in amerikaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:01 schreef Felagund het volgende:
Deze scheids-camera komt uit de jaren 90?
Heb je dit zelf verzonnen of van mij overgenomen?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dit zelf verzonnen of van mij overgenomen?
Die mag de koffie halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de rol van de support VAR naast de assistent VAR?
Mvogo?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ken eigenlijk ook niemand van het Zwitsers elftal
"HUP VAR" roepenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de rol van de support VAR naast de assistent VAR?
Nog mooier: die doen niet reclame tijdens de drinkpauze.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:59 schreef RipCity het volgende:
Geluidsmixer bij NOS is altijd zo slecht. Als je zapt naar de belg, de duitser of de engelsen is het meteen stuk beter.
Mario Kart genotquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef franklop het volgende:
Zo Mario kart afgesloten, nu echte sport
Ga je de Dauphine-rit van vanmiddag kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef franklop het volgende:
Zo Mario kart afgesloten, nu echte sport
O ja dat moet ook nog. Terugkijkbaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ga je de Dauphine-rit van vanmiddag kijken?
Er gebeurde wel veel ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
O ja dat moet ook nog. Terugkijkbaar?
Dat wordt straks raketjes uitdelen in de hydration breakquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef Zorro het volgende:
Ik schrok even dat Qatar beter was dan ik dacht.
Maar toen zag ik dat Zwitserland helemaal niet in het rood speelt.
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Zijn we voor Zwitserland of voor Qatar
Ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Zwitserslandquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Was grabbelaartje bij PSV destijds.quote:
Zwitserland gevoel. Altijd voor Europa.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Niet de Croky Cup kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die meer voetbal kijken dan de Eredivisie en eventueel Championsleague/EK/WK hebben echt teveel tijd
Welkomquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben eindelijk thuis en kijk vanaf nu ook mee
Toeter-Qatarezen als ze winnen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Gekkenhuis hier in Kwataar hoor!
Lelijke shirtjes van Zwitserland
De wissels daarentegen zijn wel vrij obscuur bij Zwitserland.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was grabbelaartje bij PSV destijds.
Verder zou je Embolo, Xhaka, Akanji en Kobel wel moeten kennen als je beetje voetbal kijkt
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben eindelijk thuis en kijk vanaf nu ook mee
Rodriguez heeft ook een PSV verleden, maar dat was in het Corona seizoen, dus niet heel veel wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was grabbelaartje bij PSV destijds.
Verder zou je Embolo, Xhaka, Akanji en Kobel wel moeten kennen als je beetje voetbal kijkt
Pas op, voor je het weet heb je de Ieren achter je aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat groene tenues eigenlijk verboden moeten worden
Dat tenue van Nigeria kan ik nochtans wel waarderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat groene tenues eigenlijk verboden moeten worden
Of de Pakistanen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb je de Ieren achter je aan
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kutcommentator bij de NOS.
Op naar de Belg.
https://www.belgium.be/nl/huisvesting/verhuizen/naar_belgiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoeken
Dit kan niet.quote:
Gewoon op de site van Sporzaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoeken
Of kanaal 51 op Ziggo!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Sporza
Deze gebruik ik al sinds EK21quote:
daarvoor moet je in belgie wonen, heb ook geen esfquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Sporza
Wat een leukequote:
Ja, toen kon het ook al niet.quote:
Keeper toch met wat reddingenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:15 schreef DingdongDick het volgende:
Qatar kan er nog steeds geen ene klote van
Ook jaquote:
Kwestie van geduld voor de goal valt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel net in, valt Zwitserland tegen?
Dan heb ik de juiste keuze gemaaktquote:
Vooral aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Nee hoor, zijn dominantquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Mwa, die krijgt wel wat op zijn hoofdquote:
Eerste keer net niet denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee keer buitenspel dus dit gaat niet door
Tweede situatie was 10cm buitenspel denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee keer buitenspel dus dit gaat niet door
Ja niet te laat komen is ook zijn taakquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
De keeper kon hier toch niet zoveel aan doen? Penalty lijkt me niet terecht, intentie was toch echt de bal wegwerken.
Bij thuiskomst een kromzwaard.quote:
Maar dat deed hij nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
De keeper kon hier toch niet zoveel aan doen? Penalty lijkt me niet terecht, intentie was toch echt de bal wegwerken.
Dat moet hij maar met zijn vriendin uitvechten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja niet te laat komen is ook zijn taak
Lijkt erop dat ze het vergeten te checkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede situatie was 10cm buitenspel denk ik.
Jawel, maar al die mensen hier die schreeuwen dat het buitenspel was kennen blijkbaar de regel nietquote:
Bal ligt op de stip, het lijkt mij dus een pingel!quote:
Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?quote:
Will Griggquote:
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit was geen pienantie dwaze scheids![]()
Vermoeden van...
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Mag elk land zijn eigen goaltune insturen ofzo?
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tunequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft die Ier er geen copyright opquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwitserland heeft een goede goaltune.
Misschien heeft Infantino die persoonlijk uitgekozen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Fuck the USAquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?
Dikke vette Metalsongquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk deze analyses van jouquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
Nu zal Qatar alle zeilen moeten bijzetten om hier nog een goed resultaat te kunnen halen
Jij bent vast heel gezellig op verjaardagenquote:
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Ja, wij hebben:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dat het vannacht mee valt (met de toeter-Marokkanen). Wil nog wel slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook al als ze niet winnen, stukje roadrage in je Landcruiser
Toen Toni Schumacher te laat was bij Batiston was het ook geen overtreding.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Genot (Ricky)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Past er wel bijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Huntelaar vreest voor z'n baanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk deze analyses van jouIk kan in de rust iets voor mezelf doen
Ja precies, dus een penaltyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?
Duitsland heeft Major Tom lees ik netquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heyquote:
Onlogisch ligt in bed, moet er vroeg uit voor de nachtwedstrijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Ik wilde je net al zeggen dat je on topic moest blijven, dus ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Heeft ie dus toch ook goede eigenschappenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef RipCity het volgende:
Infantino doet niet aan small talk tijdens wedstrijd
Ik zal het controleren vannacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onlogisch ligt in bed, moet er vroeg uit voor de nachtwedstrijden
Zwitserland heeft meer geboden dan Qatar?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leek me buitenspel, ben ook benieuwd
Roglic?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt het meer dan 0-2 (wat ik en die ene wielrenner voorspeld hebben)
Ze hopen dat iedereen het na de drinkpauze is vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leek me buitenspel, ben ook benieuwd
Dat is een schansspringer!quote:
Maar dan een verkrachte versie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wij hebben:
Bekijk deze YouTube-video
In Qatar zijn ze wel wat gewend om niet volledig het einde te halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Qatar de wedstrijd met 11 man zal beëindigen
Ow wacht kut! de andere kant op jaquote:
Ik heb in mijn poule Marokko laten winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vallen alle Marokkaanse Nederlanders vanavond af in de poule want die denken allemaal dat ze Brazilië gaan verslaan lol
Alsof je dit kan verkrachtenquote:
Zit er één in transformatie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Qatar de wedstrijd met 11 man zal beëindigen
Een van de mooiste Oranje-nummersquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn poule Marokko laten winnen.
Ik heb nu nog last van mijn 3 wijntjes van gisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Tijd om even te pissen en een nieuw biertje te halen
Ze komen over 20 minuten met zo'n digitale zelfgemaakte versiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef franklop het volgende:
Wel bijzonder dat we van het potentiële buitenspelgeval voor de penalty geen herhaling krijgen te zien
Daarom de Belg kijkenquote:
Toch denk ik dat Brazilië het nog verdomd lastig gaat krijgen met Marokko.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vallen alle Marokkaanse Nederlanders vanavond af in de poule want die denken allemaal dat ze Brazilië gaan verslaan lol
Daar is de plaatselijke supermarkt het niet mee eens.quote:
Het Hazes.quote:
Hallo DingDongDickquote:
Als je er maar van hebt genotenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van mijn 3 wijntjes van gisteren.
Dat valt in San Francisco wel meequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo DingDongDick
Ja maar hoge luchtvochtigheid toch ofzo hadden ze het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |