Ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Zijn we voor Zwitserland of voor Qatar
Zwitserslandquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Was grabbelaartje bij PSV destijds.quote:
Zwitserland gevoel. Altijd voor Europa.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
Niet de Croky Cup kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die meer voetbal kijken dan de Eredivisie en eventueel Championsleague/EK/WK hebben echt teveel tijd
Welkomquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben eindelijk thuis en kijk vanaf nu ook mee
Toeter-Qatarezen als ze winnen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Gekkenhuis hier in Kwataar hoor!
Lelijke shirtjes van Zwitserland
De wissels daarentegen zijn wel vrij obscuur bij Zwitserland.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was grabbelaartje bij PSV destijds.
Verder zou je Embolo, Xhaka, Akanji en Kobel wel moeten kennen als je beetje voetbal kijkt
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben eindelijk thuis en kijk vanaf nu ook mee
Rodriguez heeft ook een PSV verleden, maar dat was in het Corona seizoen, dus niet heel veel wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was grabbelaartje bij PSV destijds.
Verder zou je Embolo, Xhaka, Akanji en Kobel wel moeten kennen als je beetje voetbal kijkt
Pas op, voor je het weet heb je de Ieren achter je aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat groene tenues eigenlijk verboden moeten worden
Dat tenue van Nigeria kan ik nochtans wel waarderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat groene tenues eigenlijk verboden moeten worden
Of de Pakistanen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb je de Ieren achter je aan
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kutcommentator bij de NOS.
Op naar de Belg.
https://www.belgium.be/nl/huisvesting/verhuizen/naar_belgiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoeken
Dit kan niet.quote:
Gewoon op de site van Sporzaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je een link dumpen hiero ik zit me suf te zoeken
Of kanaal 51 op Ziggo!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Sporza
Deze gebruik ik al sinds EK21quote:
daarvoor moet je in belgie wonen, heb ook geen esfquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Sporza
Wat een leukequote:
Ja, toen kon het ook al niet.quote:
Keeper toch met wat reddingenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:15 schreef DingdongDick het volgende:
Qatar kan er nog steeds geen ene klote van
Ook jaquote:
Kwestie van geduld voor de goal valt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel net in, valt Zwitserland tegen?
Dan heb ik de juiste keuze gemaaktquote:
Vooral aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Nee hoor, zijn dominantquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Mwa, die krijgt wel wat op zijn hoofdquote:
Eerste keer net niet denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee keer buitenspel dus dit gaat niet door
Tweede situatie was 10cm buitenspel denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee keer buitenspel dus dit gaat niet door
Ja niet te laat komen is ook zijn taakquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
De keeper kon hier toch niet zoveel aan doen? Penalty lijkt me niet terecht, intentie was toch echt de bal wegwerken.
Bij thuiskomst een kromzwaard.quote:
Maar dat deed hij nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
De keeper kon hier toch niet zoveel aan doen? Penalty lijkt me niet terecht, intentie was toch echt de bal wegwerken.
Dat moet hij maar met zijn vriendin uitvechten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja niet te laat komen is ook zijn taak
Lijkt erop dat ze het vergeten te checkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede situatie was 10cm buitenspel denk ik.
Jawel, maar al die mensen hier die schreeuwen dat het buitenspel was kennen blijkbaar de regel nietquote:
Bal ligt op de stip, het lijkt mij dus een pingel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |