Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?quote:
Will Griggquote:
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit was geen pienantie dwaze scheids![]()
Vermoeden van...
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Mag elk land zijn eigen goaltune insturen ofzo?
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tunequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft die Ier er geen copyright opquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwitserland heeft een goede goaltune.
Misschien heeft Infantino die persoonlijk uitgekozen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Fuck the USAquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?
Dikke vette Metalsongquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk deze analyses van jouquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
Nu zal Qatar alle zeilen moeten bijzetten om hier nog een goed resultaat te kunnen halen
Jij bent vast heel gezellig op verjaardagenquote:
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Ja, wij hebben:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dat het vannacht mee valt (met de toeter-Marokkanen). Wil nog wel slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook al als ze niet winnen, stukje roadrage in je Landcruiser
Toen Toni Schumacher te laat was bij Batiston was het ook geen overtreding.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Genot (Ricky)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Past er wel bijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Huntelaar vreest voor z'n baanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk deze analyses van jouIk kan in de rust iets voor mezelf doen
Ja precies, dus een penaltyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?
Duitsland heeft Major Tom lees ik netquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heyquote:
Onlogisch ligt in bed, moet er vroeg uit voor de nachtwedstrijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Ik wilde je net al zeggen dat je on topic moest blijven, dus ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Heeft ie dus toch ook goede eigenschappenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef RipCity het volgende:
Infantino doet niet aan small talk tijdens wedstrijd
Ik zal het controleren vannacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onlogisch ligt in bed, moet er vroeg uit voor de nachtwedstrijden
Zwitserland heeft meer geboden dan Qatar?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leek me buitenspel, ben ook benieuwd
Roglic?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt het meer dan 0-2 (wat ik en die ene wielrenner voorspeld hebben)
Ze hopen dat iedereen het na de drinkpauze is vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leek me buitenspel, ben ook benieuwd
Dat is een schansspringer!quote:
Maar dan een verkrachte versie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wij hebben:
Bekijk deze YouTube-video
In Qatar zijn ze wel wat gewend om niet volledig het einde te halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Qatar de wedstrijd met 11 man zal beëindigen
Ow wacht kut! de andere kant op jaquote:
Ik heb in mijn poule Marokko laten winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vallen alle Marokkaanse Nederlanders vanavond af in de poule want die denken allemaal dat ze Brazilië gaan verslaan lol
Alsof je dit kan verkrachtenquote:
Zit er één in transformatie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Qatar de wedstrijd met 11 man zal beëindigen
Een van de mooiste Oranje-nummersquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn poule Marokko laten winnen.
Ik heb nu nog last van mijn 3 wijntjes van gisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Tijd om even te pissen en een nieuw biertje te halen
Ze komen over 20 minuten met zo'n digitale zelfgemaakte versiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef franklop het volgende:
Wel bijzonder dat we van het potentiële buitenspelgeval voor de penalty geen herhaling krijgen te zien
Daarom de Belg kijkenquote:
Toch denk ik dat Brazilië het nog verdomd lastig gaat krijgen met Marokko.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vallen alle Marokkaanse Nederlanders vanavond af in de poule want die denken allemaal dat ze Brazilië gaan verslaan lol
Daar is de plaatselijke supermarkt het niet mee eens.quote:
Het Hazes.quote:
Hallo DingDongDickquote:
Als je er maar van hebt genotenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van mijn 3 wijntjes van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |