Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Mag elk land zijn eigen goaltune insturen ofzo?
Leuk deze analyses van jouquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
Nu zal Qatar alle zeilen moeten bijzetten om hier nog een goed resultaat te kunnen halen
Jij bent vast heel gezellig op verjaardagenquote:
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Ja, wij hebben:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Mag elk land zijn eigen goaltune insturen ofzo?
Ik hoop dat het vannacht mee valt (met de toeter-Marokkanen). Wil nog wel slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook al als ze niet winnen, stukje roadrage in je Landcruiser
Toen Toni Schumacher te laat was bij Batiston was het ook geen overtreding.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee? Dit kon niet veel duidelijker hoor
Genot (Ricky)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?
Past er wel bijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Huntelaar vreest voor z'n baanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk deze analyses van jouIk kan in de rust iets voor mezelf doen
Ja precies, dus een penaltyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat dan? Doe keeper duikt toch zelf bovenop die knie?
Duitsland heeft Major Tom lees ik netquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wij hebben EDM-Nederland-oh-nederland-tune
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij kiezen als goaltune?
Heyquote:
Onlogisch ligt in bed, moet er vroeg uit voor de nachtwedstrijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Ik wilde je net al zeggen dat je on topic moest blijven, dus ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |