De hele dag gechilldquote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit te haken en kijk ondertussen van Knock-out Champs
En jij dan?
Ja nou ja ik denk altijd maar zo, als alles moeilijk is en zwaar weet dan dat je uiteindelijk toch dood gaat. Toch een beetje een verzachtingquote:Op zondag 7 juni 2026 21:14 schreef kree het volgende:
ik op de hondjes gepast van het weekend bij mijn ma, nu weer terug.
Bah nog 1 dagje vrij en dan moet ik weer aan de arbeid. LOL het blijft toch kut elke keer weer.
niet dat ik perse mijn werk haat verder, maarja val je er weer ineens in enzo na paar weken vrij.
LOL zou het liefst gelijk alweer op vakantie gaan... helaas werkt het zo niet
ja dat is in ieder geval 1 ding wat we allemaal zeker wetenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou ja ik denk altijd maar zo, als alles moeilijk is en zwaar weet dan dat je uiteindelijk toch dood gaat. Toch een beetje een verzachting
Ja ik kan nog wel wat jaren vooruitquote:Op zondag 7 juni 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is in ieder geval 1 ding wat we allemaal zeker weten
en jij btw, zie je dingen nog wel beetje positief in en dat alles kan veranderen enzo?
Wil dit niet echt zwartgallig laten overkomen nl alsof laatste wat ik doe ofzo?
ik ook hopelijk, maar je weet t nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
haha ja naja laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen Russian roulette doen en dan weten we het wel
niks ff docu afkijken, morgen uitslapen en dan dinsdag weer aan het werk. bleeeghquote:Op zondag 7 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Akkoord. Wat ga je vanavond doen maat?
Ik kijk de serie Dexter resurrectionquote:Op zondag 7 juni 2026 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
niks ff docu afkijken, morgen uitslapen en dan dinsdag weer aan het werk. bleeegh
jij?
quote:
Dat mag wel een keer afgelopen zijn, elke dag opstaan is zo vermoeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Weer een nieuwe dag! Wie had dat verwacht
Hier lukt het concept wakker worden ook nog niet helemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag wel een keer afgelopen zijn, elke dag opstaan is zo vermoeiend.
Ikquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Op je neus!quote:
Ook maar een beetjequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij hebt de toekomst voorspeld
Aber neinquote:
Nou nou.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aber nein
Moet jij niet ergens een Gütenberg bijbel gaan drukken joh?
quote:
CotSquote:
quote:
Faxiequote:
Mijn voorhuid van mijn penis is te strak en heb ik teveel naar achter getrokken. Heeft een tijd vastgezeten, minder bloedtoevoer, bij de huisarts het met hulp weer normaal gekregen ook al blijft het rood en pijnlijk. Hoe was jouw dag?quote:
Neem aan serieus wat je verteld btw. En dat is niet ongewoonlijk, want geloof het of niet. Had dat ook vroeger.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn voorhuid van mijn penis is te strak en heb ik teveel naar achter getrokken. Heeft een tijd vastgezeten, minder bloedtoevoer, bij de huisarts het met hulp weer normaal gekregen ook al blijft het rood en pijnlijk. Hoe was jouw dag?
Fijn dat je dat vroeger ook had en er met 1 zin overheen praat terwijl ik open probeer te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
Neem aan serieus wat je verteld btw. En dat is niet ongewoonlijk, want geloof het of niet. Had dat ook vroeger.
Maar oke mijn dag, naja laatste werk dag van deze week, met daarvoor 2 week vakantie.
aardig ingekomen weer in werk en had gedacht rustig dagje met planning. Maar kwam allemaal weer extra dingen bij enzo, dus nog redelijk druk gehad op werk.
Blij dat ik nu weekend heb en natuurlijk maandagje vrij.
Maar al met al vond het wel gezellig, meestal op vrijdag iedereen altijd wel in goeie stemming, dus was wel gezellig eigenlijk.
nouja ik weet niet wat er meer over te zeggen is? huisarts rade mij toen aan trek dat velletje af en toe beetje aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vroeger ook had en er met 1 zin overheen praat terwijl ik open probeer te zijn
Ja dat werd toen ook gezegd maar als het te strak eromheen zit dan kan je het gewoon niet eroverheen krijgen ook al zit je een jaar eraan te trekken hoor. Bedoel huid is strekbaar tot een bepaald punt. Ga jij je huid van je arm maar eens optrekken en zien hoe ver dat je brengt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik weet niet wat er meer over te zeggen is? huisarts rade mij toen aan trek dat velletje af en toe beetje aan.
Tot nu toe niet echt meer problemen ermee gehad?
Je moet het beetje oprekken ofzo, maarja gaat niet in 1 keer natuurlijk.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dus echt waarom heel fok forum dol op jou is
Nou ja ik weet niet wat ik moet zeggen om je te verleiden, maar kunnen we doen alsof ik dat allemaal gezegd heb en doorgaan naar de seks?quote:
Sorry schatje ik heb al een vriend soort van. Maar wens je het bestequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat ik moet zeggen om je te verleiden, maar kunnen we doen alsof ik dat allemaal gezegd heb en doorgaan naar de seks?
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekopquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Sorry schatje ik heb al een vriend soort van. Maar wens je het beste
Doe normaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekop
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekop
quote:
Je kan ook gewoon normaal posten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
En daar komt de hero
Geen reden om lamlendig te doen als alles amicaal verloopt gast
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen reden om lamlendig te doen als alles amicaal verloopt gast
Wat is normaal hier? Wat is jouw probleem zegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten.
Excuses als ik verkeerd reageerde.. had zelf het idee dat het gewoon leuk verliep.. blijkbaar niet.. sorry daarvoorquote:
It's okay, thank youquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Excuses als ik verkeerd reageerde.. had zelf het idee dat het gewoon leuk verliep.. blijkbaar niet.. sorry daarvoor
Waarom zat die moderator dan druk uit te oefenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
It's okay, thank you
Maak je geen druk!
Dat moet je aan diegene vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom zat die moderator dan druk uit te oefenen?
Ik ben geen SC'er, om eerlijk te zijn geen flauw idee wat jullie hier meestal doen of over keuvelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heyyy jij ook hier! Lang niet gezienLeuk dat je weer moderator bent.
ho ho. die conclusie trek jij nu voor jezelf omdat ik het niet met je eens ben over waar en wat te bespreken?quote:
LOL nouna je kent de SC wel, je weet wss ook wel als MOD dat dat je meer werk gaat opleverenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben geen SC'er, om eerlijk te zijn geen flauw idee wat jullie hier meestal doen of over keuvelen.
Zie ook nooit TR's, dus dat is fijn voor mij
Ja vind het wel grappig de meeste tijd, om moderator te zijn.
Hoe rustiger hoe beter
Je zei toch dat het goed was als ik een topic over onze dynamiek zou openen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho. die conclusie trek jij nu voor jezelf omdat ik het niet met je eens ben over waar en wat te bespreken?
Ik wil hier prima nog reageren?
ja? en toen zei jij open jij hem maar? maar ik heb die hele vraag niet he? jij wel, dus aan jou om die te openen niet aan mij?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zei toch dat het goed was als ik een topic over onze dynamiek zou openen?
Ja dat heb ik gedaan maat. Het lijkt hier net alsof ik dat niet mocht doen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja? en toen zei jij open jij hem maar? maar ik heb die hele vraag niet he? jij wel, dus aan jou om die te openen niet aan mij?
oke dan had ik hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan maat. Het lijkt hier net alsof ik dat niet mocht doen ofzo
Misschien wel, soms, weet niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
LOL nouna je kent de SC wel, je weet wss ook wel als MOD dat dat je meer werk gaat opleveren
kon hem ook niet vinden. maargoed ik oordeel niet waarom en waarom niet. Jullie vechten dat maar met elkaar uitquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:42 schreef Masberum het volgende:
Ow, het topic is al gesloten blijkbaar door Droopie weer
Online is er gelukkig geen sprake van vechten. User vs. Moderator nog minder. Maar ja daar ging wel je kans kreequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
kon hem ook niet vinden. maargoed ik oordeel niet waarom en waarom niet. Jullie vechten dat maar met elkaar uit
wat allemaal oke is... maar als ik iets mag vinden van een MOD is dat ie wel objectief naar alles kijkt. en daarop beoordeeld en niet uit persoonlijke ervaring. (en zeg dat speciaal voor jou, omdat ik ken je ook natuurlijk)quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien wel, soms, weet niet.
Serieus, ik zie echt nooit TR's in de SC..
Maar ben ook nog niet zo lang moderator he..
En vanavond ga ik vroeg slapen, moet goed uitgerust zijn voor het drukke sport op tv weekend.
welke kans?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Online is er gelukkig geen sprake van vechten. User vs. Moderator nog minder. Maar ja daar ging wel je kans kree
Ik ben serieus geïnteresseerd, maar in welke mate ben je nu dronken? Kan je nog games spelen? Piano? Heb je de drang om te slapen maar stel je het nog uit omdat je in een roes zit?quote:
Laten we het allemaal niet te seriues nemen he, dit is een forum en niet het wk voetbal..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
wat allemaal oke is... maar als ik iets mag vinden van een MOD is dat ie wel objectief naar alles kijkt. en daarop beoordeeld en niet uit persoonlijke ervaring. (en zeg dat speciaal voor jou, omdat ik ken je ook natuurlijk)
En weet niet wat er net gepost werd en ga het niet eens terugzoeken ook. Maar vertrouw er maar op dat dat terecht was dan.
En anders is er wss FB ook nog wel voor.
nou ik denk ga zo naar bed? echt dronken ben ik niet, heb wel paar drankjes op?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnteresseerd, maar in welke mate ben je nu dronken? Kan je nog games spelen? Piano? Heb je de drang om te slapen maar stel je het nog uit omdat je in een roes zit?
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laten we het allemaal niet te seriues nemen he, dit is een forum en niet het wk voetbal..
Er is hier wel een VAR,dat wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk ga zo naar bed? echt dronken ben ik niet, heb wel paar drankjes op?
maar denk meer jij? want je springt nu ook hak op de tak? net hadden we het nog over je lul en voorhuid enzo?
geen idee, kan er weinig mee eigenlijk?
Nou ja we hadden het over lul en voorhuid inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?
Niet dat het helemaal duidelijk is nu hoe en wat. Maar er is ook niks verkeerds gegaan.
Dus daarom oke wmb.....
ik volg het nu onderhand ook niet helemaal meer hoe en wat Masberum nu eigenlijk wil zeggen. Maarja.
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hierquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?
Niet dat het helemaal duidelijk is nu hoe en wat. Maar er is ook niks verkeerds gegaan.
Dus daarom oke wmb.....
ik volg het nu onderhand ook niet helemaal meer hoe en wat Masberum nu eigenlijk wil zeggen. Maarja.
klopt en ik zei maak er dan een topic over aan als je ermee zit en die werd gesloten?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja we hadden het over lul en voorhuid inderdaad
Gebruik je het ook voor moderatie?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hier
Dan ga ik weer verder met Claude, heb mijzelf een betaald abonnement cadeau gedaan, vind het helemaal te gek
Ja, maar dan kunnen we hier alsnog verder gaan tochquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ik zei maak er dan een topic over aan als je ermee zit en die werd gesloten?
Zo volg ik het?
er is geen onvrede ofzo, ik vind het eigenlijk heel lief zo nog?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hier
Dan ga ik weer verder met Claude, heb mijzelf een betaald abonnement cadeau gedaan, vind het helemaal te gek
Claude kan niet op Fok!, volgens mij..quote:
ja maar niet meer over dat, want dat was iets waar jij mee zat en als je al topic maakte erover. En die werd gesloten (weet niet waardoor). dan heeft het geen nut hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we hier alsnog verder gaan toch
Nee maar bedoel als een gebruiker een bepaald antwoord geeft dat je dat dan invoert en dan vraagt voor een gepast antwoord. Maar nu ik het zo uitgebreid meld verliest het wat van zijn krachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Claude kan niet op Fok!, volgens mij..
Maar Danny zou het wel eens kunnen overwegen, denk ik.
Nou ja juist in SC. Als het niet topicwaardig is kunnen we alsnog hier erover praten niet waarquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar niet meer over dat, want dat was iets waar jij mee zat en als je al topic maakte erover. En die werd gesloten (weet niet waardoor). dan heeft het geen nut hier.
Niet zo in deze SC denk ik.
Dat doe ik soms al haha..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar bedoel als een gebruiker een bepaald antwoord geeft dat je dat dan invoert en dan vraagt voor een gepast antwoord. Maar nu ik het zo uitgebreid meld verliest het wat van zijn kracht
waar, maar ga er wel van uit dat je echt eerlijk bent nu he? en moet zeggen twijfelde ff en als er iets specifiek is dan is het beter ander topic meestal.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja juist in SC. Als het niet topicwaardig is kunnen we alsnog hier erover praten niet waar
Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dus echt waarom heel fok forum dol op jou is
Goedemorgenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:41 schreef kree het volgende:
morning
slaapkoppies...... niet dat ik niet langer kan slapen, maar wordt gewoon altijd wakker rond normale wekker tijd.
beetje nog, wel kort want naja was het allemaal niet eens met iedereen in andere SC.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wel lekker geslapen?
Hopelijk heb je toch vandaag een beetje energie ondanks je korte nachtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
beetje nog, wel kort want naja was het allemaal niet eens met iedereen in andere SC.
LOL
naja geloof, heb niet echt drama veroorzaakt, maar hield me wel aardig even bezig toch. terwijl eigenlijk ik had moeten slapen al.
Maar maakt niet uit, heb lang weekend
En jij dan? ook nog vroeg op?
Oef, dat is minder, maar ik begrijp je goed dat het wel over is?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:51 schreef kree het volgende:
voordeel is. heb niet meer zo last van doof oor na dat duik incidentje op vakantie, duurde toch nog lang wel.
niet helemaal nog en twijfel om langs de huisarts te gaan? want in feite gaat helemaal open meestal dus overdag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef, dat is minder, maar ik begrijp je goed dat het wel over is?
Wat hierin wijsheid is weet ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal nog en twijfel om langs de huisarts te gaan? want in feite gaat helemaal open meestal dus overdag.
Maar als ik in bed lig gaat ie nog steeds beetje dicht. t lijkt beter te worden wel.
tja en kom ik bij huisarts als open en zegt alles oke en neusspray. naja dat had ik mezelf ook al bedacht, tis niet zo erg dat ik denk moet huisarts erbij hebben eigenlijk. wel als het langer gaat duren denk.
dankjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat hierin wijsheid is weet ik ook niet
Alleen ik denk dat lang wachten niet slim is?
Wel fijn dat het beter begint te gaan
Sterkte
Goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk heb je toch vandaag een beetje energie ondanks je korte nacht
En weekend is fijn
Hier vannacht er vroeg in en vandaag er vroeg uit. Dadelijk richting verre vrienden
Skattiequote:
Ja hoor, vrij rustig eigenlijk. Moest alleen halsoverkop naar het huis van mijn ouders want 1 van de camera's was uitgevallen. Na een reset werkte het weerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank dank, sorry lees het nu pas
Heb jij een fijne dag gehad?
Okay.quote:
Jawel. Lekker.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen, wind, grijs, onder de 20 graden
Dit is toch geen juni man.
Een weekje.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Rustig maar, over een paar daagjes mogen we weer zweten en klagen.
Zo mee eensquote:Op zondag 14 juni 2026 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen, wind, grijs, onder de 20 graden
Dit is toch geen juni man.
True.quote:
Nou ik nietquote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat wanneer het 30 graden is en tyfus benauwd ik het ook niet goed trek hoor.
Ik wil gewoon 23-25 graden, droge lucht, om de zoveel dagen een goeie bui met onweer, en verder lekker weer.
30 graden is ook veel te veel.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat wanneer het 30 graden is en tyfus benauwd ik het ook niet goed trek hoor.
Ik wil gewoon 23-25 graden, droge lucht, om de zoveel dagen een goeie bui met onweer, en verder lekker weer.
als ik moet werken 20-25 graden prima. als het dan maar droog is ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
CotSquote:
Daarom alvast aan de mamobo.quote:
Zet gewoon een fles drank op je nachtkastje!quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 juni 2026 07:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja gaat gewoon goed met mij. Niks te klagen.
Hier ookquote:Op zondag 28 juni 2026 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ging goed te keer hier vannacht. 60 tot 100 bliksemflitsen per minuut
Ik heb ervan genotenquote:Op zondag 28 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook
Kon er niet van slapen!
Zo brak nu
Ik vond het ook fijnquote:Op zondag 28 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ervan genoten
Zelfs even staan filmen.
Logischquote:Op zondag 28 juni 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het ook fijn
Alleen liever overdag als ik mag kiezen
Heb 3 filmpjes gemaakt. Ik vond het een mooi schouwspelquote:Op zondag 28 juni 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alhoewel
Voor jouw foto's is in de nacht wel mooier
Prima hoor, en met jou?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |