Neem aan serieus wat je verteld btw. En dat is niet ongewoonlijk, want geloof het of niet. Had dat ook vroeger.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn voorhuid van mijn penis is te strak en heb ik teveel naar achter getrokken. Heeft een tijd vastgezeten, minder bloedtoevoer, bij de huisarts het met hulp weer normaal gekregen ook al blijft het rood en pijnlijk. Hoe was jouw dag?
Fijn dat je dat vroeger ook had en er met 1 zin overheen praat terwijl ik open probeer te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
Neem aan serieus wat je verteld btw. En dat is niet ongewoonlijk, want geloof het of niet. Had dat ook vroeger.
Maar oke mijn dag, naja laatste werk dag van deze week, met daarvoor 2 week vakantie.
aardig ingekomen weer in werk en had gedacht rustig dagje met planning. Maar kwam allemaal weer extra dingen bij enzo, dus nog redelijk druk gehad op werk.
Blij dat ik nu weekend heb en natuurlijk maandagje vrij.
Maar al met al vond het wel gezellig, meestal op vrijdag iedereen altijd wel in goeie stemming, dus was wel gezellig eigenlijk.
nouja ik weet niet wat er meer over te zeggen is? huisarts rade mij toen aan trek dat velletje af en toe beetje aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vroeger ook had en er met 1 zin overheen praat terwijl ik open probeer te zijn
Ja dat werd toen ook gezegd maar als het te strak eromheen zit dan kan je het gewoon niet eroverheen krijgen ook al zit je een jaar eraan te trekken hoor. Bedoel huid is strekbaar tot een bepaald punt. Ga jij je huid van je arm maar eens optrekken en zien hoe ver dat je brengt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik weet niet wat er meer over te zeggen is? huisarts rade mij toen aan trek dat velletje af en toe beetje aan.
Tot nu toe niet echt meer problemen ermee gehad?
Je moet het beetje oprekken ofzo, maarja gaat niet in 1 keer natuurlijk.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dus echt waarom heel fok forum dol op jou is
Nou ja ik weet niet wat ik moet zeggen om je te verleiden, maar kunnen we doen alsof ik dat allemaal gezegd heb en doorgaan naar de seks?quote:
Sorry schatje ik heb al een vriend soort van. Maar wens je het bestequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat ik moet zeggen om je te verleiden, maar kunnen we doen alsof ik dat allemaal gezegd heb en doorgaan naar de seks?
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekopquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Sorry schatje ik heb al een vriend soort van. Maar wens je het beste
Doe normaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekop
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja als je me geen seks gunt dan wens je me niet het beste hé. Maar succes lieverd met je soort van vriend, kuttekop
quote:
Je kan ook gewoon normaal posten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
En daar komt de hero
Geen reden om lamlendig te doen als alles amicaal verloopt gast
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen reden om lamlendig te doen als alles amicaal verloopt gast
Wat is normaal hier? Wat is jouw probleem zegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten.
Excuses als ik verkeerd reageerde.. had zelf het idee dat het gewoon leuk verliep.. blijkbaar niet.. sorry daarvoorquote:
It's okay, thank youquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Excuses als ik verkeerd reageerde.. had zelf het idee dat het gewoon leuk verliep.. blijkbaar niet.. sorry daarvoor
Waarom zat die moderator dan druk uit te oefenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
It's okay, thank you
Maak je geen druk!
Dat moet je aan diegene vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom zat die moderator dan druk uit te oefenen?
Ik ben geen SC'er, om eerlijk te zijn geen flauw idee wat jullie hier meestal doen of over keuvelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heyyy jij ook hier! Lang niet gezienLeuk dat je weer moderator bent.
ho ho. die conclusie trek jij nu voor jezelf omdat ik het niet met je eens ben over waar en wat te bespreken?quote:
LOL nouna je kent de SC wel, je weet wss ook wel als MOD dat dat je meer werk gaat opleverenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben geen SC'er, om eerlijk te zijn geen flauw idee wat jullie hier meestal doen of over keuvelen.
Zie ook nooit TR's, dus dat is fijn voor mij
Ja vind het wel grappig de meeste tijd, om moderator te zijn.
Hoe rustiger hoe beter
Je zei toch dat het goed was als ik een topic over onze dynamiek zou openen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho. die conclusie trek jij nu voor jezelf omdat ik het niet met je eens ben over waar en wat te bespreken?
Ik wil hier prima nog reageren?
ja? en toen zei jij open jij hem maar? maar ik heb die hele vraag niet he? jij wel, dus aan jou om die te openen niet aan mij?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zei toch dat het goed was als ik een topic over onze dynamiek zou openen?
Ja dat heb ik gedaan maat. Het lijkt hier net alsof ik dat niet mocht doen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja? en toen zei jij open jij hem maar? maar ik heb die hele vraag niet he? jij wel, dus aan jou om die te openen niet aan mij?
oke dan had ik hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan maat. Het lijkt hier net alsof ik dat niet mocht doen ofzo
Misschien wel, soms, weet niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
LOL nouna je kent de SC wel, je weet wss ook wel als MOD dat dat je meer werk gaat opleveren
kon hem ook niet vinden. maargoed ik oordeel niet waarom en waarom niet. Jullie vechten dat maar met elkaar uitquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:42 schreef Masberum het volgende:
Ow, het topic is al gesloten blijkbaar door Droopie weer
Online is er gelukkig geen sprake van vechten. User vs. Moderator nog minder. Maar ja daar ging wel je kans kreequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
kon hem ook niet vinden. maargoed ik oordeel niet waarom en waarom niet. Jullie vechten dat maar met elkaar uit
wat allemaal oke is... maar als ik iets mag vinden van een MOD is dat ie wel objectief naar alles kijkt. en daarop beoordeeld en niet uit persoonlijke ervaring. (en zeg dat speciaal voor jou, omdat ik ken je ook natuurlijk)quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien wel, soms, weet niet.
Serieus, ik zie echt nooit TR's in de SC..
Maar ben ook nog niet zo lang moderator he..
En vanavond ga ik vroeg slapen, moet goed uitgerust zijn voor het drukke sport op tv weekend.
welke kans?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Online is er gelukkig geen sprake van vechten. User vs. Moderator nog minder. Maar ja daar ging wel je kans kree
Ik ben serieus geïnteresseerd, maar in welke mate ben je nu dronken? Kan je nog games spelen? Piano? Heb je de drang om te slapen maar stel je het nog uit omdat je in een roes zit?quote:
Laten we het allemaal niet te seriues nemen he, dit is een forum en niet het wk voetbal..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
wat allemaal oke is... maar als ik iets mag vinden van een MOD is dat ie wel objectief naar alles kijkt. en daarop beoordeeld en niet uit persoonlijke ervaring. (en zeg dat speciaal voor jou, omdat ik ken je ook natuurlijk)
En weet niet wat er net gepost werd en ga het niet eens terugzoeken ook. Maar vertrouw er maar op dat dat terecht was dan.
En anders is er wss FB ook nog wel voor.
nou ik denk ga zo naar bed? echt dronken ben ik niet, heb wel paar drankjes op?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnteresseerd, maar in welke mate ben je nu dronken? Kan je nog games spelen? Piano? Heb je de drang om te slapen maar stel je het nog uit omdat je in een roes zit?
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laten we het allemaal niet te seriues nemen he, dit is een forum en niet het wk voetbal..
Er is hier wel een VAR,dat wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk ga zo naar bed? echt dronken ben ik niet, heb wel paar drankjes op?
maar denk meer jij? want je springt nu ook hak op de tak? net hadden we het nog over je lul en voorhuid enzo?
geen idee, kan er weinig mee eigenlijk?
Nou ja we hadden het over lul en voorhuid inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?
Niet dat het helemaal duidelijk is nu hoe en wat. Maar er is ook niks verkeerds gegaan.
Dus daarom oke wmb.....
ik volg het nu onderhand ook niet helemaal meer hoe en wat Masberum nu eigenlijk wil zeggen. Maarja.
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hierquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft er ook niks weg ofzo?
Niet dat het helemaal duidelijk is nu hoe en wat. Maar er is ook niks verkeerds gegaan.
Dus daarom oke wmb.....
ik volg het nu onderhand ook niet helemaal meer hoe en wat Masberum nu eigenlijk wil zeggen. Maarja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |