Ja hoor, vrij rustig eigenlijk. Moest alleen halsoverkop naar het huis van mijn ouders want 1 van de camera's was uitgevallen. Na een reset werkte het weerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank dank, sorry lees het nu pas
Heb jij een fijne dag gehad?
Okay.quote:
Jawel. Lekker.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen, wind, grijs, onder de 20 graden
Dit is toch geen juni man.
Een weekje.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Rustig maar, over een paar daagjes mogen we weer zweten en klagen.
Zo mee eensquote:Op zondag 14 juni 2026 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen, wind, grijs, onder de 20 graden
Dit is toch geen juni man.
True.quote:
Nou ik nietquote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat wanneer het 30 graden is en tyfus benauwd ik het ook niet goed trek hoor.
Ik wil gewoon 23-25 graden, droge lucht, om de zoveel dagen een goeie bui met onweer, en verder lekker weer.
30 graden is ook veel te veel.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat wanneer het 30 graden is en tyfus benauwd ik het ook niet goed trek hoor.
Ik wil gewoon 23-25 graden, droge lucht, om de zoveel dagen een goeie bui met onweer, en verder lekker weer.
als ik moet werken 20-25 graden prima. als het dan maar droog is ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:22 schreef summer2bird het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |