klopt en ik zei maak er dan een topic over aan als je ermee zit en die werd gesloten?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja we hadden het over lul en voorhuid inderdaad
Gebruik je het ook voor moderatie?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hier
Dan ga ik weer verder met Claude, heb mijzelf een betaald abonnement cadeau gedaan, vind het helemaal te gek
Ja, maar dan kunnen we hier alsnog verder gaan tochquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ik zei maak er dan een topic over aan als je ermee zit en die werd gesloten?
Zo volg ik het?
er is geen onvrede ofzo, ik vind het eigenlijk heel lief zo nog?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, willen jullie aub allemaal lief zijn voor elkaar hier
Dan ga ik weer verder met Claude, heb mijzelf een betaald abonnement cadeau gedaan, vind het helemaal te gek
Claude kan niet op Fok!, volgens mij..quote:
ja maar niet meer over dat, want dat was iets waar jij mee zat en als je al topic maakte erover. En die werd gesloten (weet niet waardoor). dan heeft het geen nut hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we hier alsnog verder gaan toch
Nee maar bedoel als een gebruiker een bepaald antwoord geeft dat je dat dan invoert en dan vraagt voor een gepast antwoord. Maar nu ik het zo uitgebreid meld verliest het wat van zijn krachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Claude kan niet op Fok!, volgens mij..
Maar Danny zou het wel eens kunnen overwegen, denk ik.
Nou ja juist in SC. Als het niet topicwaardig is kunnen we alsnog hier erover praten niet waarquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar niet meer over dat, want dat was iets waar jij mee zat en als je al topic maakte erover. En die werd gesloten (weet niet waardoor). dan heeft het geen nut hier.
Niet zo in deze SC denk ik.
Dat doe ik soms al haha..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar bedoel als een gebruiker een bepaald antwoord geeft dat je dat dan invoert en dan vraagt voor een gepast antwoord. Maar nu ik het zo uitgebreid meld verliest het wat van zijn kracht
waar, maar ga er wel van uit dat je echt eerlijk bent nu he? en moet zeggen twijfelde ff en als er iets specifiek is dan is het beter ander topic meestal.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja juist in SC. Als het niet topicwaardig is kunnen we alsnog hier erover praten niet waar
Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dus echt waarom heel fok forum dol op jou is
Goedemorgenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:41 schreef kree het volgende:
morning
slaapkoppies...... niet dat ik niet langer kan slapen, maar wordt gewoon altijd wakker rond normale wekker tijd.
beetje nog, wel kort want naja was het allemaal niet eens met iedereen in andere SC.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wel lekker geslapen?
Hopelijk heb je toch vandaag een beetje energie ondanks je korte nachtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
beetje nog, wel kort want naja was het allemaal niet eens met iedereen in andere SC.
LOL
naja geloof, heb niet echt drama veroorzaakt, maar hield me wel aardig even bezig toch. terwijl eigenlijk ik had moeten slapen al.
Maar maakt niet uit, heb lang weekend
En jij dan? ook nog vroeg op?
Oef, dat is minder, maar ik begrijp je goed dat het wel over is?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:51 schreef kree het volgende:
voordeel is. heb niet meer zo last van doof oor na dat duik incidentje op vakantie, duurde toch nog lang wel.
niet helemaal nog en twijfel om langs de huisarts te gaan? want in feite gaat helemaal open meestal dus overdag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef, dat is minder, maar ik begrijp je goed dat het wel over is?
Wat hierin wijsheid is weet ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal nog en twijfel om langs de huisarts te gaan? want in feite gaat helemaal open meestal dus overdag.
Maar als ik in bed lig gaat ie nog steeds beetje dicht. t lijkt beter te worden wel.
tja en kom ik bij huisarts als open en zegt alles oke en neusspray. naja dat had ik mezelf ook al bedacht, tis niet zo erg dat ik denk moet huisarts erbij hebben eigenlijk. wel als het langer gaat duren denk.
dankjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat hierin wijsheid is weet ik ook niet
Alleen ik denk dat lang wachten niet slim is?
Wel fijn dat het beter begint te gaan
Sterkte
Goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk heb je toch vandaag een beetje energie ondanks je korte nacht
En weekend is fijn
Hier vannacht er vroeg in en vandaag er vroeg uit. Dadelijk richting verre vrienden
Skattiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |