Daar zit ik nu ookquote:Op maandag 20 juli 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, voordat ik in Koffie kwam, zat ik hier eventjes .
Eveneens weinig te klagenquote:Op maandag 20 juli 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
[..]
Lekker hoor, weinig te klagen
Met jou ook wel?
Dat lukt mij best goed de laatste tijdquote:Op maandag 20 juli 2026 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eveneens weinig te klagen
Alleen wil ik beter slapen![]()
Kun je mij meenemen naar Dromenland dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lukt mij best goed de laatste tijd
quote:Op maandag 20 juli 2026 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je mij meenemen naar Dromenland dan?
De slaaptrein lijkt hier zijn station opgeheven te hebben
Fijn lieverdquote:
Wat naar lieverdquote:Op maandag 20 juli 2026 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn lieverd![]()
Het ging heel slecht. Het gaat nu eindelijk weer een beetje de goede kant op
Lief, maar nee, niet nodigquote:Op maandag 20 juli 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat naar lieverd![]()
Hopelijk voel je je snel weer een klein beetje oké... kan ik iets voor je doen?
Dat vind ik een geruststellingquote:Op maandag 20 juli 2026 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lief, maar nee, niet nodigIk heb eindelijk hulp, dus als het weer slecht gaat is er nu eindelijk een hulpverlener on speed dial
quote:Op maandag 20 juli 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik een geruststelling
quote:
Ups en downs. Zondag was een hele slechte dag, gisteren was een goede dag. Nog maar zien hoe vandaag gaatquote:
Fijn dat je gisteren een goede dag had. Duim voor nog zo een vandaag voor jouquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ups en downs. Zondag was een hele slechte dag, gisteren was een goede dag. Nog maar zien hoe vandaag gaat![]()
Thanks for asking![]()
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je gisteren een goede dag had. Duim voor nog zo een vandaag voor jou![]()
Nou hup, weer terug naar bed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |