Ik kom eraanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou hup, weer terug naar bed.
Ik lig er ook weer in
Gezelligquote:
Skattiequote:
Eendjes voeren in het park dan maarquote:
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Weer kut geslapen. Van het weekend ging het zo goed.
Dat zit ik al m'n hele levenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:04 schreef DrMarten het volgende:
Best oke geslapen alleen veel te kort.
Zit een beetje in een vakantieritme terwijl ik geen vakantie heb
quote:
Nice dat je zo eerlijk bentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ups en downs. Zondag was een hele slechte dag, gisteren was een goede dag. Nog maar zien hoe vandaag gaat![]()
Thanks for asking![]()
Hoe is het met jou?
Ik zou ook niet weten waarom ik niet eerlijk zou zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nice dat je zo eerlijk bentHoop dat het vandaag allemaal goed met je gaat!
Met mij gaat het gewoon goed. Z'n gangetje. Net gewend aan nieuwe werkplek. Dus dat is wel fijn.
Yes, net afgestudeerd en dit is mijn eerste "grote mensen" baan. Is op een beschermd wonen locatie. Maar wel heel leukquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik niet eerlijk zou zijn![]()
Het ging goed, toen even minder, nu weer goed. Overall dus een wel-oke-dag so far.
Fijn! Nieuwe werkplek? Bewust ander werk gekozen?
Ah, gefeliciteerd met je afstuderen en je grotemensenbaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Yes, net afgestudeerd en dit is mijn eerste "grote mensen" baan. Is op een beschermd wonen locatie. Maar wel heel leuk
En huisje geboekt. Even een week eruit half augustusquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op werk wel airbnb af te struinen
Spannendquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Yes, net afgestudeerd en dit is mijn eerste "grote mensen" baan. Is op een beschermd wonen locatie. Maar wel heel leuk
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, gefeliciteerd met je afstuderen en je grotemensenbaan!
Moet ik je met U aanspreken nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wel een beetjeMaar gezonde spanning.
Hoe gaat het met jou?
Zeg maar jijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik je met U aanspreken nu?![]()
Hier weinig te klagen. Er gebeurt niet veel spannends verder. Beetje werk, beetje hobbies etc.
Ok jijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:14 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zeg maar jij![]()
Nice klinkt goed. Het leven is al gek genoeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |