abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220974156
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hopelijk wordt ie niet met DHL geleverd :P
:D
pi_220974170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is een van die stops ervoor dan bij jou in de buurt? Of moet ze van IJsselstein nog naar jou?
En een datum *O* hoera!

@:Sarabi wat vervelend van het scherm! Is dat niet iets wat onder een verzekering zou kunnen vallen?

@:Cat-astrophe wat ergerlijk van die kwekkers :( ga dan gewoon buiten zitten samen..

@:Tele6 en @:Vanyel hebben jullie het leuk gehad met de bootjes?
Ja was erg gezellig O+

We hebben gepicknickt met een hele groep collega's. We zaten dichtbij het begin dus het was relatief rustig, goede plek voor een picknick.

We hebben de boot met vluchtelingen een extra extra groot applaus gegeven. O+
Ik vond ook leuk om de boten van middelbare scholen te zien. Op mijn school had je wel Paarse Vrijdag maar dat was een "trek paars aan zodat we weten wie we achter het fietsenhok in elkaar kunnen meppen" -- blij dat het kennelijk tegenwoordig beter gaat dan dat??

Mijn collega's wilden niet applaudisseren voor de politieboot. Maar zijn de agenten die hun nek uitsteken om op zo'n boot te gaan niet juist applauswaardig? Ik snapte het niet helemaal :@
pi_220974173
quote:

[..]
Is een van die stops ervoor dan bij jou in de buurt? Of moet ze van IJsselstein nog naar jou?
En een datum *O* hoera!

@:Sarabi wat vervelend van het scherm! Is dat niet iets wat onder een verzekering zou kunnen vallen?

@:Cat-astrophe wat ergerlijk van die kwekkers :( ga dan gewoon buiten zitten samen..

@:Tele6 en @:Vanyel hebben jullie het leuk gehad met de bootjes?
Op de site stonden 2 plekken (naast Duitsland waar het eerst naar toe gaat) Arnhem en IJsselstein. Maar nu hoorde ik dat het eindpunt IJsselstein is en dan nog 2 plekken (voorheen ooit een keer Tiel en in Haps).
Maar mail gestuurd naar de adoptiedame met uitleg waarom IJsselstein (en ook Tiel) lastig is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220974180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:

Op de site stonden 2 plekken (naast Duitsland waar het eerst naar toe gaat) Arnhem en IJsselstein. Maar nu hoorde ik dat het eindpunt IJsselstein is en dan nog 2 plekken (voorheen ooit een keer Tiel en in Haps).
Maar mail gestuurd naar de adoptiedame met uitleg waarom IJsselstein (en ook Tiel) lastig is.
Ik dacht dat je je kat altijd op Schiphol moest komen halen :?
Of kijk ik teveel tv :D
pi_220974189
Hopelijk morgen een vrolijkere nichtjesdag @vlindertje89

Ik ben echt zo'n slecht referentiepunt als het gaat om ogen _O-
Collega heeft vorige week een ooglid correctie laten doen. Vandaag geïnformeerd hoe het ging.
Dik, gezwollen, bont en blauw moeilijkmoeilijk maar nu ging het een beetje beter.
Sneu voor haar. Bij mij viel de zwelling en blauwe plekken echt mee.
Net een foto gestuurd van hoe ik eruit zag toen (zelfde dag als haar). 'Ja, zo ziet het bij mij ook uit!'

Oké dan :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220974193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat je je kat altijd op Schiphol moest komen halen

Schijnt te verschillen. De honden wel vanaf een vliegveld (ook Eindhoven langs zien komen) maar de katten gaan per busje, vertrekken op vrijdag en komen op zaterdag aan in Nederland (wist ik ook niet)
pi_220974200
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk morgen een vrolijkere nichtjesdag @:vlindertje89

Ik ben echt zo'n slecht referentiepunt als het gaat om ogen _O-
Collega heeft vorige week een ooglid correctie laten doen. Vandaag geïnformeerd hoe het ging.
Dik, gezwollen, bont en blauw moeilijkmoeilijk maar nu ging het een beetje beter.
Sneu voor haar. Bij mij viel de zwelling en blauwe plekken echt mee.
Net een foto gestuurd van hoe ik eruit zag toen (zelfde dag als haar). 'Ja, zo ziet het bij mij ook uit!'

Oké dan :D
Dat had ik ook bij een vriendin en bij mijn broer. Klaagzangen van hier tot Tokyo maar toen ik de foto's zag viel het enorm mee.
pi_220974202
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
En hoi! :W
Nichtje2 kwam vanochtend om 10.15u en het is behoorlijk hard werken geweest :D ze had in de auto even geslapen, maar wel maar halfuur en normaal slaapt ze 9-11. Broertje ging om 11 weg en ik ben maar met haar stukje gaan wandelen want ze was echt niet te genieten. Met stukjes cracotte en lopend was ze gelukkig wel stil. Daarna brood gegeten, fles gegeven en in bed gelegd, maar ze was zo moe dat het niet lukte. Steeds bijna in slaap en dan weer krijsen, ook als ik r vast had. Na een uur heb ik de draagzak gehaald en haar daarin gedaan en toen sliep ze binnen vijf minuten. Was wel heel schattig O+ en heb haar slapend in bed kunnen leggen *O* dus ik kon ook even twee uur op de bank. Toen ze wakker was, wilde ik mijn nieuwe tweedehands lens ophalen die ik heb gekocht begin vd week. Dus wagen en draagzak en baby in de auto. Eenmaal daar bedacht ik me dat ik mn camera en adapter eig mee had willen/moeten nemen :( want tweedehands, dus wil dan natuurlijk wel even checken of alles echt goed werkt enz. Beetje jammer. Wel bij de supergrote supermarkt wat boodschappen gedaan, inclusief lekker avondeten voor mezelf, en daarna weer terug. Ze heeft alleen in de auto heen en terug deels gehuild gelukkig, niet in de winkel. Thuis spelen, eten, spelen, fles, slapen. Met een hoop gehuil ook tussendoor. In slaap krijgen ging gelukkig een stuk vlotter, ze was niet zó veel te moe als vanmiddag. Hopelijk is morgen meer haar dag :P .
Dit is wel ideaal hoor, 2 dagen een huilende baby en dan teruggeven ;)

Maar wat rottig he, dat huilen :X Zoon F heeft dat ruim 3 mnd gehad.. werd er vaak zelf zo sip van.
pi_220974229
Lunch met zus was geslaagd.
Baquettes van Oscars zijn erg lekker... mag ook wel, 7 euro per stuk :P
De pasteis de nata, altijd jummie en de sabayon a la g met mijn Madeleines ook perfecto *G* Ik kreeg handdoeken van haar met een pimpelmees en Blues ( :) ) erop geborduurd

En weer 2 glazen bellen erbij, nu heb ik er 10!
Alleen........ ik wil ze ergens anders hangen waar ze mooier uitkomen. Nu hangen ze beneden in de tuinkamer aan de lundiakast aan een sleutel van een kastdeurtje. Ze moeten wel echt ook bij elkaar op verschillende hoogtes maar we willen ze graag in de woonkamer maar hoe?! en waar :?

Hier heb ik er dus 10 van nu in allerlei kleuren.
pi_220974236
Duim voor jou (en nichtje) dat ze met een grote glimlach opstaat morgenochtend @vlindertje89

Hoor net in de appgroep van iemand die Salem kent dat ze dol is op mensen maar totaal niets moet weten van andere katten. Wanneer ze bij iemand in de buurt is knippert ze met haar oogjes #smeltnual
pi_220974317
Klinkt als een fijne dag zo @Tele6 O+

@Kaatje1 hopelijk wordt het toch Arnhem! Wel vervelend dat dat dan misschien toch ineens anders wordt dan op de site stond..

Over nichtje: ja, ik vond het ook zo sneu voor haar. En ook een beetje voor mezelf. Maarja, t is ook maar een klein mensje he, kan niet altijd vrolijk zijn. Vanmiddag was ze gewoon echt te moe. En vanavond was ze ook al vroeg moe en dus overal om huilen. Ze schijnt standaard om 6u wakker te worden, dus ik duik er maar op tijd in straks. Maar wordt wel ook vroeg opgehaald weer. Dus hopelijk hebben we een paar fijne uurtjes morgenochtend! Daarna ga ik naar de wedstrijd en fandag van team van ex. Het is hun laatste thuiswedstrijd en het team gaat stoppen na dit seizoen. Ik ken ze al 13 jaar heel goed, dus ik ben er wel een beetje sippig over. Gelukkig blijven de leuksten waarmee ik echt al die jaren terug ga wel bij de club, paar sluiten aan bij een ander herenteam en aantal gaan op vrijdagavond 7 tegen 7 competitie spelen. Dus die zal ik gelukkig dan wel af en toe nog zien :)
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:46:18 #37
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220974319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Tuindier het volgende:
Rustige dag en ‘even’ in de tuin werken, werd een hele middag in de tuin, inclusief het snoeien van de haag in de voortuin, en daarna die van de buurvrouw als we dan toch bezig waren (uiteraard in overleg, ze was er erg blij mee). Toen nog ‘even’ het gras gemaaid en nu met de voetje omhoog op de bank. Ik overweeg friet voor het avondeten.
Lekker bezig!

Hier was het een beetje ongestructureerde dag en dat was wel lekker. Geen echte to do lijst, niets moest echt gebeuren (op de was na). Ik deed wat huishouden, wat moestuin, zette wat plantjes in mijn kraam en toen het echt ging regenen hebben we al het oud ijzer maar eens verzameld en gesorteerd. Binnenkort brengen we dat weg.
Spoilers!
pi_220974336
quote:

@Tele6 en @Vanyel hebben jullie het leuk gehad met de bootjes?
:Y

Blijkbaar meer mensen. Om 19u zat het in de buurt van de bootjes samenzijnfestijn al potdicht, 1 in 1 uit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220974349
Spannend Kaat!

@Blues mooie Madeleines. En mooie bellen. O+
Zit er een touwghie aan? Heeft Zus vanuit Leerdam suggesties?
In de woonkamer in de hoek als mobiel? Of zijn ze (te) zwaar?
Zegt Pinterest iets hierover?

Wat een gedoe met nichtje, Vlinder.

Vandaag was voor mij een hh dagje met allerlei bezigheden.
MnX zat op zijn bootje.
pi_220974491
Mmmm de regen waait m'n balkon op, waar de was staat. Hopelijk de laatste bui, dan heb ik ergens morgen misschien nog een droge was.
Wel sneu voor de mensen op het Free your mind festival, die zijn nu doorweekt.
pi_220974555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm de regen waait m'n balkon op, waar de was staat. Hopelijk de laatste bui, dan heb ik ergens morgen misschien nog een droge was.
Wel sneu voor de mensen op het Free your mind festival, die zijn nu doorweekt.
Mijn ouders zitten nu bij de Bokkenrijders (openlucht voorstelling) :X

Ik was ook uitgenodigd maar had koordingen en ga volgende week al met wat musicalsnobs.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220974603
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:
Spannend Kaat!

@:Blues mooie Madeleines. En mooie bellen. O+
Zit er een touwghie aan? Heeft Zus vanuit Leerdam suggesties?
In de woonkamer in de hoek als mobiel? Of zijn ze (te) zwaar?
Zegt Pinterest iets hierover?

Wat een gedoe met nichtje, Vlinder.

Vandaag was voor mij een hh dagje met allerlei bezigheden.
MnX zat op zijn bootje.
Ja zoiets als mobiel aan plafond. Maar wij zijn zo onhandig en weet niet hoe dit zou moeten kunnen _O-

Zit aan allemaal touw in verschillende lengtes, dat Marinka er dan zelf omknoopt. Dus dat wil ik zo laten en dan in allemaal verschillende lengtes ook ophangen.

Ergens :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 06-06-2026 21:39:14 ]
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:40:03 #43
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220974665
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja zoiets als mobiel aan plafond. Maar wij zijn zo onhandig en weet niet hoe dit zou moeten kunnen _O-

Ik zou een paar van deze dingen in het plafond schroeven en met visdraad die bollen er aan hangen. Of eerst even testen met iets van gelijk gewicht.
Spoilers!
pi_220974797
quote:

[..]

Goed punt, even uitzoeken.

Bierfietstocht was gezellig, daarna zijn we 20 minuten verder gereden naar Hengelo. Daar waren de Nederlande Kampioenschappen voor thuisbrouwers. Veel bekende van ons dus we wilden ze even aanmoedigen. Was ook nog erg gezellig. Nu naar huis en dan morgen nog een dag festival (helpen bij een bevriende brouwer dus niet zo druk als normaal).

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Schijnt te verschillen. De honden wel vanaf een vliegveld (ook Eindhoven langs zien komen) maar de katten gaan per busje, vertrekken op vrijdag en komen op zaterdag aan in Nederland (wist ik ook niet)
Als je nog iemand zoekt om te rijden, als ik thuis ben help ik graag.
pi_220974799
En terugkomend op de OP, 2 van mijn regenboognagels zijn gesneuveld vandaag -O-
pi_220974804
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik zou een paar van deze dingen in het plafond schroeven en met visdraad die bollen er aan hangen. Of eerst even testen met iets van gelijk gewicht.
Oh ja! Zoiets, alleen dan met het touw wat er aan hoort ipv visdraad. Maar visdraad zie je natuurlijk niet zo duidelijk..
pi_220974893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:18 schreef Tele6 het volgende:
We hebben de boot met vluchtelingen een extra extra groot applaus gegeven. O+
Bij ons ook :Y
quote:
Mijn collega's wilden niet applaudisseren voor de politieboot. Maar zijn de agenten die hun nek uitsteken om op zo'n boot te gaan niet juist applauswaardig? Ik snapte het niet helemaal :@
Ja vinnik wel raar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220974911
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef Blues het volgende:

[..]

Zit aan allemaal touw in verschillende lengtes, dat Marinka er dan zelf omknoopt. Dus dat wil ik zo laten en dan in allemaal verschillende lengtes ook ophangen.

Ergens :D
Hé…een idee! Vraag het Marina zelf!
https://www.rtvutrecht.nl(...)ten-doen-wat-jij-wil

Dit beeld kwam ik tegen. Nu de ruimte nog…
Of in twee delen. https://www.marinkevanzandwijk.nl/work/refracties

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 06-06-2026 22:21:52 ]
pi_220975130
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:11 schreef AnneX het volgende:

Hé…een idee! Vraag het Marina zelf!
https://www.rtvutrecht.nl(...)ten-doen-wat-jij-wil

Dit beeld kwam ik tegen. Nu de ruimte nog…
Of in twee delen. https://www.marinkevanzandwijk.nl/work/refracties
Inspiratie ja, had ook al gekeken op haar site.
Zus kent haar en haar werk inmiddels heel goed, maar weet ook niet echt een goeie oplossing.
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 22:45:00 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220975149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef Sarabi het volgende:
En terugkomend op de OP, 2 van mijn regenboognagels zijn gesneuveld vandaag -O-
Goedkoper dan een beeldscherm gelukkig :+

Wat voor een lens heb je gekocht @vlindertje89
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties