Schijnt te verschillen. De honden wel vanaf een vliegveld (ook Eindhoven langs zien komen) maar de katten gaan per busje, vertrekken op vrijdag en komen op zaterdag aan in Nederland (wist ik ook niet)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat je je kat altijd op Schiphol moest komen halen
Dat had ik ook bij een vriendin en bij mijn broer. Klaagzangen van hier tot Tokyo maar toen ik de foto's zag viel het enorm mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk morgen een vrolijkere nichtjesdag @:vlindertje89
Ik ben echt zo'n slecht referentiepunt als het gaat om ogen![]()
Collega heeft vorige week een ooglid correctie laten doen. Vandaag geïnformeerd hoe het ging.
Dik, gezwollen, bont en blauw moeilijkmoeilijk maar nu ging het een beetje beter.
Sneu voor haar. Bij mij viel de zwelling en blauwe plekken echt mee.
Net een foto gestuurd van hoe ik eruit zag toen (zelfde dag als haar). 'Ja, zo ziet het bij mij ook uit!'
Oké dan
Dit is wel ideaal hoor, 2 dagen een huilende baby en dan teruggevenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
En hoi!![]()
Nichtje2 kwam vanochtend om 10.15u en het is behoorlijk hard werken geweestze had in de auto even geslapen, maar wel maar halfuur en normaal slaapt ze 9-11. Broertje ging om 11 weg en ik ben maar met haar stukje gaan wandelen want ze was echt niet te genieten. Met stukjes cracotte en lopend was ze gelukkig wel stil. Daarna brood gegeten, fles gegeven en in bed gelegd, maar ze was zo moe dat het niet lukte. Steeds bijna in slaap en dan weer krijsen, ook als ik r vast had. Na een uur heb ik de draagzak gehaald en haar daarin gedaan en toen sliep ze binnen vijf minuten. Was wel heel schattig
en heb haar slapend in bed kunnen leggen
dus ik kon ook even twee uur op de bank. Toen ze wakker was, wilde ik mijn nieuwe tweedehands lens ophalen die ik heb gekocht begin vd week. Dus wagen en draagzak en baby in de auto. Eenmaal daar bedacht ik me dat ik mn camera en adapter eig mee had willen/moeten nemen
want tweedehands, dus wil dan natuurlijk wel even checken of alles echt goed werkt enz. Beetje jammer. Wel bij de supergrote supermarkt wat boodschappen gedaan, inclusief lekker avondeten voor mezelf, en daarna weer terug. Ze heeft alleen in de auto heen en terug deels gehuild gelukkig, niet in de winkel. Thuis spelen, eten, spelen, fles, slapen. Met een hoop gehuil ook tussendoor. In slaap krijgen ging gelukkig een stuk vlotter, ze was niet zó veel te moe als vanmiddag. Hopelijk is morgen meer haar dag
.
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Tuindier het volgende:
Rustige dag en ‘even’ in de tuin werken, werd een hele middag in de tuin, inclusief het snoeien van de haag in de voortuin, en daarna die van de buurvrouw als we dan toch bezig waren (uiteraard in overleg, ze was er erg blij mee). Toen nog ‘even’ het gras gemaaid en nu met de voetje omhoog op de bank. Ik overweeg friet voor het avondeten.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@Tele6 en @Vanyel hebben jullie het leuk gehad met de bootjes?
Mijn ouders zitten nu bij de Bokkenrijders (openlucht voorstelling)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm de regen waait m'n balkon op, waar de was staat. Hopelijk de laatste bui, dan heb ik ergens morgen misschien nog een droge was.
Wel sneu voor de mensen op het Free your mind festival, die zijn nu doorweekt.
Ja zoiets als mobiel aan plafond. Maar wij zijn zo onhandig en weet niet hoe dit zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:55 schreef AnneX het volgende:
Spannend Kaat!
@:Blues mooie Madeleines. En mooie bellen.![]()
Zit er een touwghie aan? Heeft Zus vanuit Leerdam suggesties?
In de woonkamer in de hoek als mobiel? Of zijn ze (te) zwaar?
Zegt Pinterest iets hierover?
Wat een gedoe met nichtje, Vlinder.
Vandaag was voor mij een hh dagje met allerlei bezigheden.
MnX zat op zijn bootje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zoiets als mobiel aan plafond. Maar wij zijn zo onhandig en weet niet hoe dit zou moeten kunnen
Goed punt, even uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Sarabi wat vervelend van het scherm! Is dat niet iets wat onder een verzekering zou kunnen vallen?
Als je nog iemand zoekt om te rijden, als ik thuis ben help ik graag.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schijnt te verschillen. De honden wel vanaf een vliegveld (ook Eindhoven langs zien komen) maar de katten gaan per busje, vertrekken op vrijdag en komen op zaterdag aan in Nederland (wist ik ook niet)
Oh ja! Zoiets, alleen dan met het touw wat er aan hoort ipv visdraad. Maar visdraad zie je natuurlijk niet zo duidelijk..quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou een paar van deze dingen in het plafond schroeven en met visdraad die bollen er aan hangen. Of eerst even testen met iets van gelijk gewicht.
Bij ons ookquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:18 schreef Tele6 het volgende:
We hebben de boot met vluchtelingen een extra extra groot applaus gegeven.
Ja vinnik wel raar.quote:Mijn collega's wilden niet applaudisseren voor de politieboot. Maar zijn de agenten die hun nek uitsteken om op zo'n boot te gaan niet juist applauswaardig? Ik snapte het niet helemaal
Hé…een idee! Vraag het Marina zelf!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zoiets als mobiel aan plafond. Maar wij zijn zo onhandig en weet niet hoe dit zou moeten kunnen
Zit aan allemaal touw in verschillende lengtes, dat Marinka er dan zelf omknoopt. Dus dat wil ik zo laten en dan in allemaal verschillende lengtes ook ophangen.
Ergens![]()
Inspiratie ja, had ook al gekeken op haar site.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:11 schreef AnneX het volgende:
Hé…een idee! Vraag het Marina zelf!
https://www.rtvutrecht.nl(...)ten-doen-wat-jij-wil
Dit beeld kwam ik tegen. Nu de ruimte nog…
Of in twee delen. https://www.marinkevanzandwijk.nl/work/refracties
Goedkoper dan een beeldscherm gelukkigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef Sarabi het volgende:
En terugkomend op de OP, 2 van mijn regenboognagels zijn gesneuveld vandaag
Sigma 100-400 F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary met Nikon F Mount. Ben erg benieuwd! Op de fotocursus vorig weekend had iemand hem in canon mount, en ik mis toch op mn 80-200 en 50-250 vaak wat zoomvermogen voor mn gevoel. En haar foto's waren ook echt heel scherp. En toen was er een nauwelijks-gebruikssporen versie met de goede lensmount voor een oke prijs bij K-E, dus maar besteld. Ik bestel liever bij de paarse camerawinkel, die vind ik veel klantvriendelijker, maar die hadden hem niet en gezien afhankelijk van wat klanten aan hen verkopen ga ik daar ook niet op wachten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedkoper dan een beeldscherm gelukkig![]()
Wat voor een lens heb je gekocht @:vlindertje89
Oh wat ontzettend lief van je, hou ik zeker in gedachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed punt, even uitzoeken.
Bierfietstocht was gezellig, daarna zijn we 20 minuten verder gereden naar Hengelo. Daar waren de Nederlande Kampioenschappen voor thuisbrouwers. Veel bekende van ons dus we wilden ze even aanmoedigen. Was ook nog erg gezellig. Nu naar huis en dan morgen nog een dag festival (helpen bij een bevriende brouwer dus niet zo druk als normaal).
[..]
Als je nog iemand zoekt om te rijden, als ik thuis ben help ik graag.
Leuk hè, GASquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Sigma 100-400 F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary met Nikon F Mount. Ben erg benieuwd! Op de fotocursus vorig weekend had iemand hem in canon mount, en ik mis toch op mn 80-200 en 50-250 vaak wat zoomvermogen voor mn gevoel. En haar foto's waren ook echt heel scherp. En toen was er een nauwelijks-gebruikssporen versie met de goede lensmount voor een oke prijs bij K-E, dus maar besteld. Ik bestel liever bij de paarse camerawinkel, die vind ik veel klantvriendelijker, maar die hadden hem niet en gezien afhankelijk van wat klanten aan hen verkopen ga ik daar ook niet op wachten.
Mwah scheelt niet veelquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedkoper dan een beeldscherm gelukkig![]()
Haha, jepquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk hè, GASLeuk speelgoed, Sigma heeft wel leuk spul tegenwoordig. De Art serie objectieven vind ik gaaf. Wel duur, maar ook erg goed.
Ik dacht dat het nog wel mee viel met je maar twee 80-200 f/2.8 is best ernstigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, jep![]()
Ik ga wel mn af-d 80-200 en misschien ook mn af-s 80-200 (beide f2.8) verkopen. De af-d sowieso, want de af-s vind ik zowel scherper als heeft ook op mn z50ii body met ftz nog autofocus. Ik zat ook nog te gluren naar een 70-200 f4 van Nikon om evt de 80-200 door te vervangen; iets minder lichtsterk maar wel kilo lichter. Maar ik wil eerst de 100-400 proberen, misschien heb ik daar wel genoeg aan. En die bij cameranu is ook verkocht dus dat scheelt weer mezelf moeten inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |