Oh, dat smoesje gebruiken ze niet alleen in Argentinië (al heet het daar geen DHL)?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik word stapelgek van DHL. Voor de 4e achtereenvolgende keer ben ik thuis, blijf ik thuis en krijg ik bericht dat ik niet thuis ben
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh, dat smoesje gebruiken ze niet alleen in Argentinië (al heet het daar geen DHL)?
And now for something completely different... Het is vandaag 06-06-2026. Dus Tipica Reizen mag vandaag 20 kaarsjes uitblazen(ik vond 666 wel een leuke startdatum). En zo moeders maar even bellen, want ook die is jarig
Hoera…tijd voor Taarrrrt 🎂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh, dat smoesje gebruiken ze niet alleen in Argentinië (al heet het daar geen DHL)?
And now for something completely different... Het is vandaag 06-06-2026. Dus Tipica Reizen mag vandaag 20 kaarsjes uitblazen(ik vond 666 wel een leuke startdatum). En zo moeders maar even bellen, want ook die is jarig
😻quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Oehoe....ergens volgende week heb ik weer een kat in huis
Zo aso als mensen dat doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Men tipte mij de biechtstoel voor mijn omkleedpraktijken. Daar heb ik vast meer dan 5 minuten nodig dus ik deed het toch maar int openbaar. Dak van de kerk zit er nog op
Optredens gingen oké, maar we hebben het weleens beter gedaan (wind/woei buiten vs akoestiek binnen).
Daarna ben ik bijna mensen gaan slaan.
Het is een zangdagje, overal in de stad optredens. Dus publiek komt en gaat. En op buitenplekken gaat het (markt)leven door.
In de kerk ook inloop.
Dan kun je onder een optreden (waar ik naar luisterde) gaan zitten of gaan ZITTEN .
Toen de dames eenmaal achter mij zaten en op gesprekstoon hadden overlegd over het eea heb ik me eens omgedraaid voor een Ssst. Kreeg ik een sorry voor terug.
De kwek was even stil, daarna startte het weer.
Toen ik ze verzocht ajb stil te zijn, omdat ik wél wil luisteren naar het optreden en dit ontzettend afleidt.
Dit keer geen sorry. Daarna wel nog steeds (minder veel) kwek.
Toen wilde ik gaan slaan maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Zo te zien zaten de dames zelf ook bij een koor, dan moet je zeker beter weten
Hopelijk wordt ie niet met DHL geleverdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Oehoe....ergens volgende week heb ik weer een kat in huis
Ik sprak laatst ook een paar dames op de rij voor ons aan, het is ZO irritant, dat oplichtende scherm (kennelijk was Instagram interessanter dan de film).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zo aso als mensen dat doen.
Vandaag in de bios werd een groep verwijderd wegens praten en klooien met hun telefoons. Was echt bloed irritant ga dan niet naar de bios en vervolgens zeggen we willen ons geld terug. Nee meid je hebt de regels overtreden je bent verwijderd uit de zaal de groeten
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ie niet met DHL geleverd
Wat een luxe dat de bioscoop daar wat aan doet!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zo aso als mensen dat doen.
Vandaag in de bios werd een groep verwijderd wegens praten en klooien met hun telefoons. Was echt bloed irritant ga dan niet naar de bios en vervolgens zeggen we willen ons geld terug. Nee meid je hebt de regels overtreden je bent verwijderd uit de zaal de groeten
Ze gingen eerst in de zaal de discussie aan en daarna buiten de zaal. Toevallig ging mn man even de zaal uit en heeft zich er mee bemoeid om het meisje van de Pathe even te helpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik sprak laatst ook een paar dames op de rij voor ons aan, het is ZO irritant, dat oplichtende scherm (kennelijk was Instagram interessanter dan de film).
Pathe doet daar wat aan. In het begin krijg je een scherm dat je de overlast kan melden via een sms aan een bepaald nummer met welke pathe zaal nummer en klachtquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een luxe dat de bioscoop daar wat aan doet!
Is een van die stops ervoor dan bij jou in de buurt? Of moet ze van IJsselstein nog naar jou?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog meer nieuws, het gaat zaterdag worden. Ergens in de buurt van IJsselstein. En nog 2 stops ervoor. Ik zit nu in de "transport app groep" en van de week moet er even gekeken worden wat de stops ervoor worden.
Nou is degene die ik het eerst zou vragen zaterdag niet beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |