Grenzen dicht bereik je via beleid zoals Polen, Denemarken of Hongarije. Niet met muren en prikkeldraad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Grenzen dicht lukt het VK niet en het lukte de voormalige DDR niet volledig. Teleurstelling lijkt mij wel ingebakken als dit je wensen zijn.
Woke Nederland en de krant van woke Nederland dat niet woke wil zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Morgen WNL op Zondag. Mona Keijzer en Ruud Koopmans zitten er om te praten over... Asielzoekers en dat het Migratiepact nog lang niet ver genoeg gaat. Is te soft. Zucht.... We kunnen wat leren van België zogenaamd (waar ze overigens met veel dakloze vluchtelingen zitten)
Ook daar lukt het ze in de praktijk maar beperkt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grenzen dicht bereik je via beleid zoals Polen, Denemarken of Hongarije. Niet met muren en prikkeldraad.
Denemarken had in 2024 een netto instroom van 30.950, alweer teleurstelling.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grenzen dicht bereik je via beleid zoals Polen, Denemarken of Hongarije. Niet met muren en prikkeldraad.
Nou en ruimte zat daar in verhouding.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Denemarken had in 2024 een netto instroom van 30.950, alweer teleurstelling.
Waarvan 859 asielvergunningen. Je kunt gerust stellen dat ze het aantal profiteurs en criminelen dus naar bijna 0 hebben weten te reduceren en alleen asiel hebben verleend aan degenen die het echt nodig hadden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als iemand graag grenzen dicht wil hebben en eindresultaat is een netto instroom van 30.950, dan valt dat toch tegen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou en ruimte zat daar in verhouding.
Wel eens in Polen rondgelopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook daar lukt het ze in de praktijk maar beperkt.
Als je alle instroom als gelijkwaardig ziet, dan wel ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als iemand graag grenzen dicht wil hebben en eindresultaat is een netto instroom van 30.950, dan valt dat toch tegen?
Ken je het gele autootjes fenomeen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je alle instroom als gelijkwaardig ziet, dan wel ja.
Waar bestond deze uit? Het waren vast niet allemaal kansarme migranten uit niet-Westerse landen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leeuwendeel studenten en arbeidsmigranten. Slechts 3% asiel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar bestond deze uit? Het waren vast niet allemaal kansarme migranten uit niet-Westerse landen.
Je kunt ook inhoudelijk in discussie treden natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat wat ik zeg, jij zit volgens mij te redeneren in dat fenomeen, je ziet niets anders.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er stond grenzen dicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar bestond deze uit? Het waren vast niet allemaal kansarme migranten uit niet-Westerse landen.
Tja, als ik nu de discussie onzin vind, ga ik daar natuurlijk niet op in, of je moet het over lichtgeel of donkergeel willen hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kunt ook inhoudelijk in discussie treden natuurlijk.
Die passen linguïstisch en cultureel prima bij Polen. Vergelijk dat eens met de sfeer op een Hbf in een Duitse stad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar zitten alleen al 1,5 miljoen Oekraïense vluchtelingen…
Jij vindt het onzin dus je gaat maar doen alsof het onzin is. Bijzonder.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, als ik nu de discussie onzin vind, ga ik daar natuurlijk niet op in, of je moet het over lichtgeel of donkergeel willen hebben.
Ik vind de discussie met jou onzin, niet het onderwerp, dus praat mij niks aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin dus je gaat maar doen alsof het onzin is. Bijzonder.
Reageer dan niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind de discussie met jou onzin, niet het onderwerp, dus praat mij niks aan.
Tja, dit lijkt me een klassiek voorbeeld van verschuivende doelpalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die passen linguïstisch en cultureel prima bij Polen. Vergelijk dat eens met de sfeer op een Hbf in een Duitse stad.
Polen wilde die mensen wel en andere mensen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |