Vrijdag de keepster van het Nederlands elftal met een redpercentage van 60% bij Tottenham Hotspur. Ook daar had ik vragen over. Dus van elke 10 schoten op doel vliegen er 4 in. Lekker dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
18% winnen op je 2e service, daar heb ik wel vragen over
Goed excuus om deze te missen. Verwacht er niet veel van.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:34 schreef Alpha0 het volgende:
Pas om 15h00, waarom zo laat vandaag, wil nog naar een festivalletje.
Ez zverev denk ikquote:Op zondag 7 juni 2026 13:26 schreef mitt het volgende:
[..]
Goed excuus om deze te missen. Verwacht er niet veel van.
Keuzestress?quote:
Nou, inderdaad. Echt hinderlijk. Maar nog niet zo hinderlijk als de dingen die bijvoorbeeld een Wilander zegt die volgens hem specifiek zijn voor tennis: "Ja je moet het in je eentje doen. Dat is tennis." Ik heb vaak de indruk dat tennissers denken dat tennis de enige individuele sport is.quote:
Sowieso al dat eindeloze gelul, je wordt er helemaal gestoord van. Wat er aan geld en tijd bespaart kan worden als je gewoon om 15.00 begint en het aan enkel aan commentatoren over laatquote:Op zondag 7 juni 2026 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Echt hinderlijk. Maar nog niet zo hinderlijk als de dingen die bijvoorbeeld een Wilander zegt die volgens hem specifiek zijn voor tennis: "Ja je moet het in je eentje doen. Dat is tennis." Ik heb vaak de indruk dat tennissers denken dat tennis de enige individuele sport is.
Jup. Maar dat heeft zich al opgelost.quote:
Ja, en Wilander vind ik nog wel het ergst, omdat hij de ene keer zegt "Hij heeft zo veel ervaring en die gaat hem helpen" en de andere keer "Ervaring daar heb je helemaal niks aan". En ik vind hem humorloos.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso al dat eindeloze gelul, je wordt er helemaal gestoord van. Wat er aan geld en tijd bespaart kan worden als je gewoon om 15.00 begint en het aan enkel aan commentatoren over laat
Dat vrees ik ook. Dus hij moet wel.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Als Zverev 'm vanmiddag niet pakt dan wint ie nooit meer een slam denk ik zo, dus ben benieuwd of hij de druk kan weerstaan
Je kunt ook F1 gaan kijken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |