Echt van die beffers.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:57 schreef Szura het volgende:
Sinner, Berrettini, Arnaldi, slappe Italiaanse momma’s boys
Mocht eens tijd worden na al die jarenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
Ook van Cobolli zie ik Zverev niet verliezen. Zonder heel sterk te hoeven spelen kopt die gek toch maar mooi ff een Slammetje binnen.
Ja, ik vraag me wel af hoe veel voldoening het hem dan geeft. Ik snap helemaal dat je niet kan winnen van wie er niet staat, maar hij heeft niet eens van een speler uit de top 25 hoeven winnen. En als hij van Cobolli wint nog steeds niet van een speler uit de top 10.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
Ook van Cobolli zie ik Zverev niet verliezen. Zonder heel sterk te hoeven spelen kopt die gek toch maar mooi ff een Slammetje binnen.
In de ogen van de buitenwereld zal het ws ook altijd gezien worden als die ene GS-titel waar hij spelers als Sinner, Alcaraz en Djokovic niet tegenover zich heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me wel af hoe veel voldoening het hem dan geeft. Ik snap helemaal dat je niet kan winnen van wie er niet staat, maar hij heeft niet eens van een speler uit de top 25 hoeven winnen. En als hij van Cobolli wint nog steeds niet van een speler uit de top 10.
Misschien zal het niet direct enorm veel voldoening geven, want voor hem is dit een relatief makkelijk toernooi. Toch denk ik wel dat hij heel opgelucht zou zijn dat hij in ieder geval een Grand Slam achter zijn naam heeft staan. De kans dat hij er nooit eentje zou winnen was natuurlijk aardig aanwezig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me wel af hoe veel voldoening het hem dan geeft. Ik snap helemaal dat je niet kan winnen van wie er niet staat, maar hij heeft niet eens van een speler uit de top 25 hoeven winnen. En als hij van Cobolli wint nog steeds niet van een speler uit de top 10.
Een top 10 speler kan je pas bij de kwartfinale tegen komen (ok, top 8) als je er zelf ook 1 bent (ook hier, top 8 geef ik toe). Dus zo heel gek is dit allemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. En als hij ook weleens een grandslamtitel had gewonnen waarbij hij een van die twee of beiden had verslagen, had deze niet opgevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
In de ogen van de buitenwereld zal het ws ook altijd gezien worden als die ene GS-titel waar hij spelers als Sinner, Alcaraz en Djokovic niet tegenover zich heeft gehad.
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien zal het niet direct enorm veel voldoening geven, want voor hem is dit een relatief makkelijk toernooi. Toch denk ik wel dat hij heel opgelucht zou zijn dat hij in ieder geval een Grand Slam achter zijn naam heeft staan. De kans dat hij er nooit eentje zou winnen was natuurlijk aardig aanwezig.
Ja, dat is waar, maar er zit nou niet echt een aansprekende naam tussen. Je kunt ook een speler tegenkomen die heel lastig is maar lager geklasseerd, - iemand als Kyrgios, Moutet of Bublik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:52 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Een top 10 speler kan je pas bij de kwartfinale tegen komen (ok, top 8) als je er zelf ook 1 bent (ook hier, top 8 geef ik toe). Dus zo heel gek is dit allemaal niet.
Dat is wel een goeie vergelijking. Complimenten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk zal Zverev geweldig gelukkig zijn als hij deze slam wint. Wie er tegenover hem gestaan heeft zal hem een rotzorg zijn. Het zal hem voldoening geven alsof hij net een of ander vriendinnetje een goed pak rammel heeft gegeven.
Mooie vergelijking. Complimenten hiervoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk zal Zverev geweldig gelukkig zijn als hij deze slam wint. Wie er tegenover hem gestaan heeft zal hem een rotzorg zijn. Het zal hem voldoening geven alsof hij net een of ander vriendinnetje een goed pak rammel heeft gegeven.
Mooie vergelijking. Complimenten hiervoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat was het na de 1-0 al.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:22 schreef superniger het volgende:
En de break voor Andreeva.
Dit is gespeeld.
Vrijdag de keepster van het Nederlands elftal met een redpercentage van 60% bij Tottenham Hotspur. Ook daar had ik vragen over. Dus van elke 10 schoten op doel vliegen er 4 in. Lekker dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
18% winnen op je 2e service, daar heb ik wel vragen over
Goed excuus om deze te missen. Verwacht er niet veel van.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:34 schreef Alpha0 het volgende:
Pas om 15h00, waarom zo laat vandaag, wil nog naar een festivalletje.
Ez zverev denk ikquote:Op zondag 7 juni 2026 13:26 schreef mitt het volgende:
[..]
Goed excuus om deze te missen. Verwacht er niet veel van.
Keuzestress?quote:
Nou, inderdaad. Echt hinderlijk. Maar nog niet zo hinderlijk als de dingen die bijvoorbeeld een Wilander zegt die volgens hem specifiek zijn voor tennis: "Ja je moet het in je eentje doen. Dat is tennis." Ik heb vaak de indruk dat tennissers denken dat tennis de enige individuele sport is.quote:
Sowieso al dat eindeloze gelul, je wordt er helemaal gestoord van. Wat er aan geld en tijd bespaart kan worden als je gewoon om 15.00 begint en het aan enkel aan commentatoren over laatquote:Op zondag 7 juni 2026 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Echt hinderlijk. Maar nog niet zo hinderlijk als de dingen die bijvoorbeeld een Wilander zegt die volgens hem specifiek zijn voor tennis: "Ja je moet het in je eentje doen. Dat is tennis." Ik heb vaak de indruk dat tennissers denken dat tennis de enige individuele sport is.
Jup. Maar dat heeft zich al opgelost.quote:
Ja, en Wilander vind ik nog wel het ergst, omdat hij de ene keer zegt "Hij heeft zo veel ervaring en die gaat hem helpen" en de andere keer "Ervaring daar heb je helemaal niks aan". En ik vind hem humorloos.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso al dat eindeloze gelul, je wordt er helemaal gestoord van. Wat er aan geld en tijd bespaart kan worden als je gewoon om 15.00 begint en het aan enkel aan commentatoren over laat
Dat vrees ik ook. Dus hij moet wel.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Als Zverev 'm vanmiddag niet pakt dan wint ie nooit meer een slam denk ik zo, dus ben benieuwd of hij de druk kan weerstaan
Je kunt ook F1 gaan kijken.quote:
Dan liever deze marteling.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:53 schreef hhh38 het volgende:
Zverev hoeft niet eens iets bijzonders te doen om de punten binnen te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |