Gezien jouw goedkope 'oplossingen' voor het asiel- en vluchtelingenprobleem, houd ik jou voor iemand die sowieso niet snel ergens van onder de indruk is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Nee. Dat oplossing bedoelde ik alleen voor de illegalen. Laat die goedkope manipulaties voor je vrienden. Ben niet onder de indruk.
Jaarlijks gespreksonderwerp op familiefeestjes tussen januari en mei.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heel nederland doet frauderen als ie kan dus wat is nieuw
neem een extra hypotheek via je eigen BVquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jaarlijks gespreksonderwerp op familiefeestjes tussen januari en mei.
Hoe licht ik de belastingdienst op? Heb jij nog een tip?
quote:AI-overzicht
Een extra hypotheek afsluiten via je eigen BV is een uitstekende manier om de overwaarde van je woning te benutten zonder tussenkomst van een reguliere bank.
Je leent simpelweg geld van jouw eigen onderneming.
Dit biedt fiscale voordelen en flexibiliteit, maar er zijn strikte voorwaarden aan verbonden.
quote:Hoe werkt het?
Een hypotheek uit eigen BV opzetten werkt als volgt: je stelt eerst een hypotheekovereenkomst op met je eigen BV. Hierin leg je onder andere de looptijd en hypotheekrente vast.
Je betaalt rente aan je eigen BV in plaats van aan de bank.
Deze hypotheekrente is fiscaal aftrekbaar als de aflossing minimaal annuïtair is en een maximale looptijd van 30 jaar heeft.
Je betaalt dus aflossing en rente aan je eigen BV.
Let er wel op dat de rente alleen aftrekbaar is als de lening op zakelijke voorwaarden is afgesloten. Is de rente te hoog of de overeenkomst niet zakelijk ingericht, dan kan de Belastingdienst de renteaftrek weigeren. De Belastingdienst toetst hier steeds strenger op.
Ik zit in een huurappartementje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neem een extra hypotheek via je eigen BV
https://jens.nl/belasting(...)um=cpc&utm_campaign={campaign}&utm_term=&utm_content=810662046955&gad_source=1&gad_campaignid=22862133762&gbraid=0AAAAADC9xjmaafo2WITJzyk6aKS_JnOb-&gclid=Cj0KCQjw54nRBhDCARIsAMcY_SBGiiK01ahMqVWIV3vKxLy3YGws2kWgKkikrUEuznEAeSFVUGgQLPwaApweEALw_wcB
https://www.aa.com.tr/en/(...)nctions-bill/3957105quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:50 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Van die tienduizenden zijn er een heleboel die frauderen en helemaal niet in aanmerking komen voor een asiel. Jij of ik krijgen toch geen recht op een lening of uitkering als we niet in aanmerking komen. Waarom moet het hier anders zijn?
Zo gaat dat niet. Maar verassend veel zien de belastingdienst als een service die grote onderdanige dankbaarheid zou moeten tonen omdat Ad of Ali überhaupt belasting "wil" (moet) betalen als ondernemer of liberaal. Vanuit dat punt beredenerend worden er nog weleens aannames gemaakt die achteraf gecorrigeerd worden en de weerstand vergroot. Meer gemakszucht en onkunde (schade / schande), dan oplichting.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jaarlijks gespreksonderwerp op familiefeestjes tussen januari en mei.
Hoe licht ik de belastingdienst op? Heb jij nog een tip?
Dit klinkt als verschuivende doelpalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Leg jij mij dan eens uit waarom deze mensen door tig veilige landen hiernaartoe komen. Sommigen hebben al gewoon een asielstatus in bijv Griekenland. En toch hier weer doodleuk een aanvraag indienen.
Bijzonder wel.
Weet ik niet, maar stel dat het zo is, betekent het niet dat het zo ook hoort.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heel nederland doet frauderen als ie kan dus wat is nieuw
Het interesseert me niet of het rechts of links is. Ik ben voor gezonde verstand, of het nou van rechts of links komt. Een radicaal in de oorspronkelijke zin van het Latijnse woord.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gezien jouw goedkope 'oplossingen' voor het asiel- en vluchtelingenprobleem, houd ik jou voor iemand die sowieso niet snel ergens van onder de indruk is.
Gewoon rechts blijven stemmen. Die zullen nog meer gaan bezuinigen op opvang, COA en IND waardoor het probleem steeds groter wordt. Met als gevolg dat hun aanhang blijft groeien. Maar streven naar een echte oplossing? Vergeet het maar.
Ik ga niet claimen dat ik de oplossing heb, maar dit probleem is wel een goed voorbeeld, wat mij betreft, van iets dat in EU-verband moet worden opgelost. Al die individuele schijnoplossingen werken alleen maar meer chaos in de hand.
Gemakkelijk zal dat nochtans niet zijn, gezien de uiteenlopende meningen van de diverse regeringen.
En politici zijn helaas, vaak uit puur opportunisme, doodsbenauwd om toe te geven dat iets niet zo simpel is als het lijkt.
Het ene gezonde verstand is het andere niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:44 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het interesseert me niet of het rechts of links is. Ik ben voor gezonde verstand, of het nou van rechts of links komt. Een radicaal in de oorspronkelijke zin van het Latijnse woord.
Dit soort valse, oneerlijke opmerkingen maken het hier ondoenlijk om een serieus gesprek te voeren. Dit is meer het vergif van de samenleving dan de echte neo-nazi's met hun leuzen tijdens demonstraties, dit is het normaliseren van leugens die vluchtelingen ontmenselijken en doen alsof het heel redelijke opmerkingen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws geen valse hoop scheppen dat het hier het land van melk en honing is.
Snap het maar zou jammer zijn als je vertrekt!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit soort valse, oneerlijke opmerkingen maken het hier ondoenlijk om een serieus gesprek te voeren. Dit is meer het vergif van de samenleving dan de echte neo-nazi's met hun leuzen tijdens demonstraties, dit is het normaliseren van leugens die vluchtelingen ontmenselijken en doen alsof het heel redelijke opmerkingen zijn.
Ik ben er klaar mee, heb ook aangevraagd of ik op anoniem gezet kan worden.
Hoeft ook ook niet. Iedereen heeft een eigen hoofd op de schouders. Ik praat ook niet namens de anderen, alleen namens mezelf. Je mag niet eens zijn met mijn views, vind ik allemaal prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het ene gezonde verstand is het andere niet.
Je simplistische 'oplossingen' zullen niet door iedereen worden gezien als voorbeelden van gezond verstand.
Ik ben niet neutraal, waar haal je dat vandaan? Radicaal is niet gelijk aan neutraal, juist andersom. Ik ben 100% tegen illegalen en criminelen, en vind dat ze eruit moeten worden gegooid zonder veel blablablabla.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
E je kunt pretenderen neutraal te zijn, maar je simplistische 'oplossingen' zullen toch vooral ter rechterzijde worden toegejuicht.
Erg zonde en helaas. Ik kan je inbreng hier altijd zeer waarderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit soort valse, oneerlijke opmerkingen maken het hier ondoenlijk om een serieus gesprek te voeren. Dit is meer het vergif van de samenleving dan de echte neo-nazi's met hun leuzen tijdens demonstraties, dit is het normaliseren van leugens die vluchtelingen ontmenselijken en doen alsof het heel redelijke opmerkingen zijn.
Oh wat jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het je niet kan schelen of het links of rechts is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:57 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Hoeft ook ook niet. Iedereen heeft een eigen hoofd op de schouders. Ik praat ook niet namens de anderen, alleen namens mezelf. Je mag niet eens zijn met mijn views, vind ik allemaal prima.
[..]
Ik ben niet neutraal, waar haal je dat vandaan? Radicaal is niet gelijk aan neutraal, juist andersom. Ik ben 100% tegen illegalen en criminelen, en vind dat ze eruit moeten worden gegooid zonder veel blablablabla.
Jammer om je te zien gaan, maar ik begrijp het wel. Ik heb je posts altijd heel erg gewaardeerd en er veel van geleerd, dank voor de tijd en moeite die je daarin hebt gestoken. Ik wens je veel goeds toe.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom heb je het idee dat die poster geïnteresseerd is in iets anders dan holle retoriek en stemmingmaken tegen asielzoekers?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar laat je die mensen dan? Buiten?
Kijk eens dieper naar de oorzaken van de vluchtelingenstromen in plaats van holle retoriek als stop met opvangen.
Je moet dan ook de tekst: 'Graag verwijderen' in de sig of ondertitel zetten, als je op anoniem wil gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jammer. Het zijn altijd de kwaliteitsusers die vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Helaas. Zonde.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar. Neutraal zijn in politieke zin is niet hetzelfde als neutraal zijn betreffende illegalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het je niet kan schelen of het links of rechts is.
Dat is tamelijk neutraal.
En je wilt criminelen er dus ook uitgooien?
Wederom niet echt een voorbeeld van gezond verstand.
Het is allemaal een niet realistisch zelf bedacht Utopia.
W.b. je Latijnse claim:
'Radicaal' is afgeleid van 'radix' (wortel) en het betekent dat je een probleem bij de wortel wilt aanpakken.
Eruit gooien is achteraf actie ondernemen; dat heeft helemaal niets met bij de wortel aanpakken te maken.
Je bent inderdaad radicaal, maar met de Latijnse oorsprong heeft het bij jou helemaal niets te maken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-regelmatig-a4929453quote:Oud-staatsecretaris Gijs Tuinman heeft zijn BBB-lidmaatschap opgezegd, helpt en belt partijloze Mona Keijzer regelmatig
De voormalige staatssecretaris van Defensie liet weten beschikbaar te zijn als Mona Keijzer een nieuwe partij zou opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |